Gå til innhold

Tatoveringer. Harry å begynne med det nå? Er 41


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør det noe om man er harry da? Det betyr at man følger hjertet i stedet for å bry seg om hva mannen i gata mener. Det betyr null og niks hva andre syns, du må stå opp for deg selv og følge drømer og lyster. Lev!

Anonymkode: 5b5d4...3a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer er harry uansett alder. Så hvis tatoveringer generelt ikke plager deg, så har ikke alderen din noe å si. 

Anonymkode: 6c651...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er harry og lite pent, ofte er det folk med lavt selvbilde, tar en tattoo hver gang det er som verst. Hvorfor merke kroppen, den er finest som den er.

Endret av jentegutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør akkurat hva DU vil med DIN kropp. Det er tross alt du som skal leve med den :) Blås i hva andre syns.

Anonymkode: ecdf4...346

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man setter ikke klistermerker på en Mercedes eller Lada. Folk med STORE tatoveringer sliter ofte med traumer fra barndommen som ikke er bearbeidet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

robot91 skrev (På 31.7.2021 den 0.16):

Man setter ikke klistermerker på en Mercedes eller Lada. Folk med STORE tatoveringer sliter ofte med traumer fra barndommen som ikke er bearbeidet. 

 

jentegutt skrev (På 28.7.2021 den 9.15):

Syns det er harry og lite pent, ofte er det folk med lavt selvbilde, tar en tattoo hver gang det er som verst. Hvorfor merke kroppen, den er finest som den er.

Det er alltid SÅÅÅ gøy når folk som verken har eller liker tatoveringer kommer med antakelser om tatoverte folk! 😆

Jeg tror nok jeg kjenner flere tatoverte folk enn dere og de aller fleste blir tatovert fordi de liker å dekorere kroppen sin med kunst. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowan skrev (5 minutter siden):

 

Det er alltid SÅÅÅ gøy når folk som verken har eller liker tatoveringer kommer med antakelser om tatoverte folk! 😆

Jeg tror nok jeg kjenner flere tatoverte folk enn dere og de aller fleste blir tatovert fordi de liker å dekorere kroppen sin med kunst. 

Mange angrer i ettertid.

Anonymkode: f3bad...840

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rowan said:

 

Det er alltid SÅÅÅ gøy når folk som verken har eller liker tatoveringer kommer med antakelser om tatoverte folk! 😆

Jeg tror nok jeg kjenner flere tatoverte folk enn dere og de aller fleste blir tatovert fordi de liker å dekorere kroppen sin med kunst. 

Jeg har aldri sett en tatovering som kan kalles kunst. 

Anonymkode: d1401...d2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri sett en tatovering som kan kalles kunst. 

Anonymkode: d1401...d2b

Da må du møte folk som går til flinkere tatovører. Eeeller det er bare du som synes alle tatoveringer er stygge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott med tattoveringer. Det gjør det enkelt å skille de som har tosifret IQ, fra de som har tresifret IQ.

Anonymkode: 981bc...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rowan said:

Da må du møte folk som går til flinkere tatovører. Eeeller det er bare du som synes alle tatoveringer er stygge. 

Jeg synes noen tatoveringer er fine og noen er fantasifulle, men det er ikke kunst, etter mine begreper.

Anonymkode: d1401...d2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes noen tatoveringer er fine og noen er fantasifulle, men det er ikke kunst, etter mine begreper.

Anonymkode: d1401...d2b

Det generelle begrepet som det er enighet om når det gjelder kunst er, "ars gratia artis" ("kunst for kunstens skyld"). Det vil si at kunsten ikke er til for å vise frem, slik tatoveringer er til for. Men kun til for å få folk til å tenke i andre baner, gi nye inntrykk. Enkelte sier for eksempel om en bil at, "denne BMWen er skikkelig kunst". Men en bil er til for å kjøre og å kjøres i. Den er ikke til for kunst i seg selv, men som et verktøy. Da er det ikke lenger kunst men et redskap.

Det samme med tatoveringer. Tatoveringer er til for å vises frem, ikke for å stilles ut slik at publikum kan gå forbi og reflektere over det.

Anonymkode: 0e387...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rent teknisk er dette kunst. Det er til for kunstens skyld, ikke for noe brukbart. Selv om det kanskje i beste fall kan kategoriseres som "dårlig kunst", så er det fortsatt kunst.

5583487683_015aa2fe5d_b.jpg

 

Tatoveringer, derimot, har ikke noen ustillingsverdi, ikke noen refleksjonsverdi.

Tatoveringer er ikke kunst.

viking-2.png

 

Anonymkode: 0e387...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowan skrev (5 timer siden):

 

Det er alltid SÅÅÅ gøy når folk som verken har eller liker tatoveringer kommer med antakelser om tatoverte folk! 😆

Jeg tror nok jeg kjenner flere tatoverte folk enn dere og de aller fleste blir tatovert fordi de liker å dekorere kroppen sin med kunst. 

😂 det sier alle som har latt seg merke😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye dårlig psyke i en tatovering. Er jo ofte noe en vil utrykke, som med all annen kunst. Men er det harry? Nei, det synes jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotwife skrev (18 minutter siden):

Mye dårlig psyke i en tatovering. Er jo ofte noe en vil utrykke, som med all annen kunst. Men er det harry? Nei, det synes jeg ikke. 

Neh..Er veldig ofte at man har tatoveringer uten personlig betydning. Ingen av mine betyr noe, men de er bra utført av dyktige tatovører som jeg har sjekket ut i forveien. Jeg synes at det å pynte kroppen med tatoveringer er veldig fint og er med på å uttrykke min egen personlige stil. Jeg er ellers høyt utdannet, har en fin familie, gode venner, gode verdier og ingen traumer. Kjenner mange tatoverte som har det på samme måte. 

Anonymkode: b7337...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være en av de mest fordomsfulle trådene jeg har lest på en stund! Det som er harry er å dømme folk ut i fra hvordan de ser ut, tattovering eller ei. 

Anonymkode: 3724b...dd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...