Gå til innhold

Hvor er ADMIN på KG ,hva TROLLING gjelder?


Gjest Skogsalv

Anbefalte innlegg

Skogsalv skrev (38 minutter siden):

Det vet jeg . Men jeg bryr meg 🙂Og vet at det plager flere enn meg .  Når seriøse innlegg angripes av fellow man for å være trolling, så er det feil et sted! Da har det gått for langt. Ingen vet hvem som snakker sant eller provoserer for moro skyld.

Det jeg har lagt merke til,er at det har eskalert under Corona.  Hvilket ikke er en bombe. Egentlig en parentes.  Legger også merke til at flere av " trollene " har opprettet profiler KORT tilbake i tid. Flere har også innstillinger hvor man ikke kan se profilbesøk.  I TILLEGG forsvinner noen av innleggene deres fra profilene deres ,,

Det forekommer IKKE på vanlige brukere. Har de SELV  slettet ting,( visste ikke DEN funksjonen fantes,,mulig jeg er  uinnvidd ) ,eller har ADMIN slettet innlegget? ,,og hvorfor får de da i så tilfelle LOV til å ture frem på samme måte, med ekstreme innlegg ? Alt er koblet opp til en epostadresse til hver enkelt bruker. Kan man operere med flere ?? 

Føler mine spørsmål er legitime 😅  

Dette må du spørre moderatorene om inne på Ris-/Ros-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skogsalv skrev (29 minutter siden):

Forsøker det jeg også- i utgangspunktet.  Men når det blir heltTexas, som irriterer majoriteten i vanvittige innlegg,  bør ikke da admin ta tak? ,,,før det eskalerer over dager 😆 ,,men ingen har rapportert.  

Mitt poeng: Brukerene har retningslinjer.  Bra! Men ledelsen følger ikke egne gitte sådanne,- før en rapport foreligger. 

Det er rimelig spesielt! 

Funker dårlig i rettsapparatet og media forøvrig.  Kun på Kvinneguiden 🤩

Hvor ligger interessen for øverste hold,tenker jeg. Er det i det hele tatt innenfor presseskikk ? 

Har DU rapportert trollingen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Honey Dew skrev (1 minutt siden):

Dette må du spørre moderatorene om inne på Ris-/Ros-forumet.

Nei. Jeg lar de heller flytte det over selv,så det faktisk blir lest av noen i Admin. ( lov å håpe 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg lar de heller flytte det over selv,så det faktisk blir lest av noen i Admin. ( lov å håpe 🤗

Moderatorene ser ikke hva du har skrevet til dem i andre forum. Da må du enten tagge dem eller skrive HI inne på Ris- og Ros-forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 time siden):

Javel 😎 Admin har intet fora! Derfor jeg postet det i GROUND ZERO . Deal with it 🤗

Jeg tror du skal dele den magiske troll-spåkulen din med moderatorene. Gnitent gjort av deg å sitte på den helt alene. 

Anonymkode: 6fc29...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (1 time siden):

Kvinneguiden er Norges største forum for debatt og vinklinger ifht relasjoner, dagligliv, psykisk helse etc etc. 

Hvorfor overstrømmes vi brukere av TROLLETRÅDER? Særlig i visse fora . 

Kvinneguiden har retningslinjer.  Er det slik at det er brukerne som må rapportere overtramp  ,  eller har dere en stab som følger med ? Har sett at Kvinneguiden annonserer etter administratorer.  

Hva gjør de ? På foraene,Samliv,Dating og Seksualitet har de IKKE hjemmekontor om dagen hvertfall ! Det er MANGE  trolleinnlegg daglig her. I de andre foraene forekommer slikt sjeldent,så det er sagt. 

Brukerne investerer tid og omtanke i hverandre. Det fordrer større seriøsitet fra øverste hold,så denne anonyme plattformen føles trygg. Det handler om livsvalg og psykisk helse . 

Hvilket jeg tror er  intensjonen bak Kvinneguiden !

Så ADMIN : vi trenger dere - hands on ❣

Og hvordan kan vi vite at du ikke troller, da? 

Anonymkode: 6fc29...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (5 minutter siden):

Moderatorene ser ikke hva du har skrevet til dem i andre forum. Da må du enten tagge dem eller skrive HI inne på Ris- og Ros-forumet.

Du taler for døve ører. Ts mener admin skal finne tråden helt selv.

Anonymkode: 21920...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Honey Dew skrev (5 minutter siden):

Har DU rapportert trollingen da?

Selvsagt ,men kun i ekstreme tilfeller.  Kanskje 3 eller 4 ganger på 3 år. Problemet her inne er de dagligdagse, håpløse innleggene ,,hvor alle vet det er trolling. Borkasta spalteplass og en sjenanse for renommé og ledelse. 

Tror ikke jeg er alene om retningsendring hvor råd fra gjengangere eller anonyme , har hatt en innvirkning Et nettsamfunn med de beste intensjoner og sosiale koblinger.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og hvordan kan vi vite at du ikke troller, da? 

Anonymkode: 6fc29...49b

😆🤣, Ja ,den var god !! Jeg dæver 😂😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Selvsagt ,men kun i ekstreme tilfeller.  Kanskje 3 eller 4 ganger på 3 år. Problemet her inne er de dagligdagse, håpløse innleggene ,,hvor alle vet det er trolling. Borkasta spalteplass og en sjenanse for renommé og ledelse. 

Tror ikke jeg er alene om retningsendring hvor råd fra gjengangere eller anonyme , har hatt en innvirkning Et nettsamfunn med de beste intensjoner og sosiale koblinger.  

Dagligdagse innlegg alle vet er troll? Altså problemstillinger du ikke klarer relatere til. Jeg rapporterer alt jeg tror er troll. Værsågod forresten, jeg rapporterte denne tråden siden den er på feil sted.

Anonymkode: 21920...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du taler for døve ører. Ts mener admin skal finne tråden helt selv.

Anonymkode: 21920...b4a

Det er jo DER problemet ligger! Eureka 😎 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dagligdagse innlegg alle vet er troll? Altså problemstillinger du ikke klarer relatere til. Jeg rapporterer alt jeg tror er troll. Værsågod forresten, jeg rapporterte denne tråden siden den er på feil sted.

Anonymkode: 21920...b4a

Så bra ! Du forsto ingenting,- men likevel alt. Nå vil en admin lese ,- endelig.  Tusen takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (5 minutter siden):

😆🤣, Ja ,den var god !! Jeg dæver 😂😆

Ja? 

Anonymkode: 6fc29...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogsalv

Om du rapporterte " anonym" ,så funket det ikke. Så da var det enten tom trussel eller faktumet at det ikke følges godt nok med🤷‍♀️ Om man stenges ut,så kan man jo ikke kommentere lenger...16 timer siden du " rapporterte ". 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du taler for døve ører. Ts mener admin skal finne tråden helt selv.

Anonymkode: 21920...b4a

Kan ikke admin bare lese tråden da?

Anonymkode: 50692...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dagligdagse innlegg alle vet er troll? Altså problemstillinger du ikke klarer relatere til. Jeg rapporterer alt jeg tror er troll. Værsågod forresten, jeg rapporterte denne tråden siden den er på feil sted.

Anonymkode: 21920...b4a

Man tar det ofte på logiske brister i historien 

Anonymkode: 50692...217

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (19 timer siden):

Og det betyr ?  Hva er MODs? Så det er ikke seriøst mener du ? Kun investment?

Mods er moderatorene. 

Alle som har driftet et forum vet at den viktigste rollen til moderatorer, særlig de første årene til et forum, er faktisk å delta i diskuskjonene og svare på tråder, samt opprette tråder. 

Kvinneguiden er veldig stor som forum, men skiller seg ut i at det er veldig mye (overvekt?) av Anonyme Brukere, noe som er nytt for meg. Det gjør at alle disse underlige dilemmatrådene der TS bare kaster ut et scenario og 'hva tror dere' heller enn søker svar på noe blir veldig vanskelig å følge, samt ta alvorlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mer problem med de som roper troll enn de som er troll.

Anonymkode: ac978...8d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (20 timer siden):

Kvinneguiden er Norges største forum for debatt og vinklinger ifht relasjoner, dagligliv, psykisk helse etc etc. 

Hvorfor overstrømmes vi brukere av TROLLETRÅDER? Særlig i visse fora . 

Kvinneguiden har retningslinjer.  Er det slik at det er brukerne som må rapportere overtramp  ,  eller har dere en stab som følger med ? Har sett at Kvinneguiden annonserer etter administratorer.  

Hva gjør de ? På foraene,Samliv,Dating og Seksualitet har de IKKE hjemmekontor om dagen hvertfall ! Det er MANGE  trolleinnlegg daglig her. I de andre foraene forekommer slikt sjeldent,så det er sagt. 

Brukerne investerer tid og omtanke i hverandre. Det fordrer større seriøsitet fra øverste hold,så denne anonyme plattformen føles trygg. Det handler om livsvalg og psykisk helse . 

Hvilket jeg tror er  intensjonen bak Kvinneguiden !

Så ADMIN : vi trenger dere - hands on ❣

Det er internett kjære deg. Ikke ta alt for å være en god fisk. For husk at salt ser ut sukker. Samme regla om vodka og vann. Ikke ta kvinneguiden så alt før seriøst for det vil bare bli kjedelig til slutt.

Anonymkode: 8caed...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...