Gå til innhold

Hvor er ADMIN på KG ,hva TROLLING gjelder?


Gjest Skogsalv

Anbefalte innlegg

Gjest Skogsalv

Kvinneguiden er Norges største forum for debatt og vinklinger ifht relasjoner, dagligliv, psykisk helse etc etc. 

Hvorfor overstrømmes vi brukere av TROLLETRÅDER? Særlig i visse fora . 

Kvinneguiden har retningslinjer.  Er det slik at det er brukerne som må rapportere overtramp  ,  eller har dere en stab som følger med ? Har sett at Kvinneguiden annonserer etter administratorer.  

Hva gjør de ? På foraene,Samliv,Dating og Seksualitet har de IKKE hjemmekontor om dagen hvertfall ! Det er MANGE  trolleinnlegg daglig her. I de andre foraene forekommer slikt sjeldent,så det er sagt. 

Brukerne investerer tid og omtanke i hverandre. Det fordrer større seriøsitet fra øverste hold,så denne anonyme plattformen føles trygg. Det handler om livsvalg og psykisk helse . 

Hvilket jeg tror er  intensjonen bak Kvinneguiden !

Så ADMIN : vi trenger dere - hands on ❣

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så post i rett forum da. 

Jeg er så drittlei dere som roper troll bare dere leser noe dere ikke kan tro på. Logg av.

Anonymkode: 21920...b4a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så post i rett forum da. 

Jeg er så drittlei dere som roper troll bare dere leser noe dere ikke kan tro på. Logg av.

Anonymkode: 21920...b4a

Javel 😎 Admin har intet fora! Derfor jeg postet det i GROUND ZERO . Deal with it 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så post i rett forum da. 

Jeg er så drittlei dere som roper troll bare dere leser noe dere ikke kan tro på. Logg av.

Anonymkode: 21920...b4a

Enig. 

Det mates alt for mye troll her. Om man bare overser...

Det er et større problem med alle avsporingene og brukerdiskusjonene synes jeg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Javel 😎 Admin har intet fora! Derfor jeg postet det i GROUND ZERO . Deal with it 🤗

Jo, ris og ros er rett forum. Det du gjør nå er spam.

Anonymkode: 21920...b4a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogsalv skrev (5 minutter siden):

Javel 😎 Admin har intet fora! Derfor jeg postet det i GROUND ZERO . Deal with it 🤗

Ok .Men moderatorene har jaggu ingen enkel jobb heller ....Det finnes brukere her som er så langt ute at de fleste av oss tenker trolling om seriøse innlegg fra de!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jo, ris og ros er rett forum. Det du gjør nå er spam.

Anonymkode: 21920...b4a

Ris og ros ..hvem er DER liksom.?   Ikke trollene hvertfall 🤣 Det er HER problemet er ! Så la meg ha denne agendaen 😉 Det er MENT som provokasjon ,- les gjennom linjene,ikke bokstaven! 

 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (Akkurat nå):

Ris og ros ..hvem er DER liksom.?   Ikke trollene hvertfall 🤣 Det er HER problemet er ! Så la meg ha denne agendaen 😉

 

Det er feil forum å spørre etter admin, det må du tåle. Du får rapportere trådene du mener er troll. 

Anonymkode: 21920...b4a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (Akkurat nå):

Ris og ros ..hvem er DER liksom.?   Ikke trollene hvertfall 🤣 Det er HER problemet er ! Så la meg ha denne agendaen 😉

 

Var det ikke moderatorene du prøvde å nå da? De leser jo ikke alt. Vil du sende dem en beskjed, rapporter ditt eget innlegg i tråden her nå og skriv i meldingsboksen at de skal se på innlegget ditt. Og flytte det til rett underforum.

Anonymkode: 9ec68...ae8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er feil forum å spørre etter admin, det må du tåle. Du får rapportere trådene du mener er troll. 

Anonymkode: 21920...b4a

Jeg spør ikke etter admin på dette fora ,samtidig som jeg gjør det .( ground zero) Nå trenger vi en bevisstgjøring hva trolling gjelder. Å rapportere hjelper lite ,dersom Admin ikke følger med på overskrifter og hatmeldinger som skjer underveis utenom rapportering.  

Så glem didaktikken ! Det har med ANSVAR  å gjøre for et nasjonalt lydrør og deres ledelse . For folks livsvalg

Ikke bare de som utsettes for trollene.  Men trollene i seg selv. ❤ De er LOST  her,,kanskje to ,tre år fremover fordi INGEN stiller de til ansvar ! Det er mye smerte innad for enkeltpersoner,,som daglig søker innleggets hype🙄, stadig innovative.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogsalv skrev (2 minutter siden):

Jeg spør ikke etter admin på dette fora ,samtidig som jeg gjør det .( ground zero) Nå trenger vi en bevisstgjøring hva trolling gjelder. Å rapportere hjelper lite ,dersom Admin ikke følger med på overskrifter og hatmeldinger som skjer underveis utenom rapportering.  

Så glem didaktikken ! Det har med ANSVAR  å gjøre for et nasjonalt lydrør og deres ledelse . For folks livsvalg

Ikke bare de som utsettes for trollene.  Men trollene i seg selv. ❤ De er LOST  her,,kanskje to ,tre år fremover fordi INGEN stiller de til ansvar ! Det er mye smerte innad for enkeltpersoner,,som daglig søker innleggets hype🙄, stadig innovative.  

 

Forumet er kommersielt og eid av Egmont. De ønsker all trafikk velkommen.

Tipper en god del av "dilemmaene" laget av anonyme brukere er MODs som fyller en opprett "tråd-kvote" for dagen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Realverdien skrev (5 minutter siden):

Forumet er kommersielt og eid av Egmont. De ønsker all trafikk velkommen.

Tipper en god del av "dilemmaene" laget av anonyme brukere er MODs som fyller en opprett "tråd-kvote" for dagen. 

Og det betyr ?  Hva er MODs? Så det er ikke seriøst mener du ? Kun investment?

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (43 minutter siden):

Kvinneguiden er Norges største forum for debatt og vinklinger ifht relasjoner, dagligliv, psykisk helse etc etc. 

Hvorfor overstrømmes vi brukere av TROLLETRÅDER? Særlig i visse fora . 

Kvinneguiden har retningslinjer.  Er det slik at det er brukerne som må rapportere overtramp  ,  eller har dere en stab som følger med ? Har sett at Kvinneguiden annonserer etter administratorer.  

Hva gjør de ? På foraene,Samliv,Dating og Seksualitet har de IKKE hjemmekontor om dagen hvertfall ! Det er MANGE  trolleinnlegg daglig her. I de andre foraene forekommer slikt sjeldent,så det er sagt. 

Brukerne investerer tid og omtanke i hverandre. Det fordrer større seriøsitet fra øverste hold,så denne anonyme plattformen føles trygg. Det handler om livsvalg og psykisk helse . 

Hvilket jeg tror er  intensjonen bak Kvinneguiden !

Så ADMIN : vi trenger dere - hands on ❣

Du må jo plassere denne i riktig forum da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skogsalv skrev (32 minutter siden):

Ris og ros ..hvem er DER liksom.?   Ikke trollene hvertfall 🤣 Det er HER problemet er ! Så la meg ha denne agendaen 😉 Det er MENT som provokasjon ,- les gjennom linjene,ikke bokstaven! 

 

Trollene bryr seg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om det er trolling?? Vi svarer ut fra det som TS skriver. Umulig for oss å vite om noe som helst er trolling eller ei. Jeg svarer utfra det TS forteller. Om TS skriver sant, eller ei, har ingenting med saken å gjøre - jeg har samme mening uansett utfra det vi får opplyst av TS. Om det er en annen side av saken, er heller ikke mitt problem, vi må gå ut fra at det TS skriver er riktig. 

Anonymkode: 2370c...05a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Trollene bryr seg ikke.

Det vet jeg . Men jeg bryr meg 🙂Og vet at det plager flere enn meg .  Når seriøse innlegg angripes av fellow man for å være trolling, så er det feil et sted! Da har det gått for langt. Ingen vet hvem som snakker sant eller provoserer for moro skyld.

Det jeg har lagt merke til,er at det har eskalert under Corona.  Hvilket ikke er en bombe. Egentlig en parentes.  Legger også merke til at flere av " trollene " har opprettet profiler KORT tilbake i tid. Flere har også innstillinger hvor man ikke kan se profilbesøk.  I TILLEGG forsvinner noen av innleggene deres fra profilene deres ,,

Det forekommer IKKE på vanlige brukere. Har de SELV  slettet ting,( visste ikke DEN funksjonen fantes,,mulig jeg er  uinnvidd ) ,eller har ADMIN slettet innlegget? ,,og hvorfor får de da i så tilfelle LOV til å ture frem på samme måte, med ekstreme innlegg ? Alt er koblet opp til en epostadresse til hver enkelt bruker. Kan man operere med flere ?? 

Føler mine spørsmål er legitime 😅  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva så om det er trolling?? Vi svarer ut fra det som TS skriver. Umulig for oss å vite om noe som helst er trolling eller ei. Jeg svarer utfra det TS forteller. Om TS skriver sant, eller ei, har ingenting med saken å gjøre - jeg har samme mening uansett utfra det vi får opplyst av TS. Om det er en annen side av saken, er heller ikke mitt problem, vi må gå ut fra at det TS skriver er riktig. 

Anonymkode: 2370c...05a

Forsøker det jeg også- i utgangspunktet.  Men når det blir heltTexas, som irriterer majoriteten i vanvittige innlegg,  bør ikke da admin ta tak? ,,,før det eskalerer over dager 😆 ,,men ingen har rapportert.  

Mitt poeng: Brukerene har retningslinjer.  Bra! Men ledelsen følger ikke egne gitte sådanne,- før en rapport foreligger. 

Det er rimelig spesielt! 

Funker dårlig i rettsapparatet og media forøvrig.  Kun på Kvinneguiden 🤩

Hvor ligger interessen for øverste hold,tenker jeg. Er det i det hele tatt innenfor presseskikk ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...