Gå til innhold

Mamma med silikon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Godt jeg trives med å være enkel da🙂 Hilsen TS

Anonymkode: f6ecd...55a

For all del. Det hadde ikke jeg gjort. Og som mor synes jeg på mange måter man bør strekke seg litt for å IKKE være enkel, men heller reflektert, kunnskapsrik og interessant. Men det er jo sånn at nesten alle klarer å formere seg.

Anonymkode: 1100d...57a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 21.29):

Jeg er mamma til to små på 2 og 4 år. Jeg har alltid ønsket å legge inn silikon, men ønsket å vente til etter jeg hadde fått barn og ammingen var over. Men så har jeg startet å tenke på hvordan bhg og hvordan de reagerer på at de plutselig ser meg med velig mye mer under jakka enn før? Leser jo så mye rart om bhg og BV at man kan bli spør av mindre. Er det noen her som har gjort dette og erfaringer med reaksjoner?

Anonymkode: f6ecd...55a

Slapp av. 

Anonymkode: eeb39...d45

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 22.13):

Jobber ei som tok silikon for et par år siden i bhg til poden. Etter det ble det plutselig overvekt av mannfolk som leverer barn i barnehagen 😎 Festlig fenomen!

Anonymkode: 42e99...d38

For å se på puppene til denne dama? Høres merkelig ut.

Anonymkode: fda48...066

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 23.34):

Med mindre du kopierer både størrelsen og klesstilen til Pamela Anderson, så vil det vel neppe være så synlig? 

Anonymkode: 5dfae...52f

TS skriver: "Veldig mye mer under jakka". Veldig mye. Altså er det trolig ikke snakk om en liten justering.

Anonymkode: db676...cbb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...