Brunello Skrevet 17. juli 2021 #21 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var det en ansatt i barnehagen som hadde tatt silikon, eller mor til et barn i barnehagen? Anonymkode: bd9d4...c38 Mor
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #22 Skrevet 17. juli 2021 Hva er vitsen med å sy inn noe fremmed inn i din kropp ? Er du så misfornøyd med puppene du har. Jeg er glad kvinnene i min famille ble eldre med sin verdighet i behold. Anonymkode: 28dea...77d 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #23 Skrevet 17. juli 2021 Jeg har barn, silikonproteser - og jobber i barnevernet. 😅 Går helt fint. Anonymkode: 7c65d...f5f 7
Målvakt Skrevet 17. juli 2021 #24 Skrevet 17. juli 2021 Gjør som du vil, tror bhg og BV har annet å tenke på enn det.
Gjest Saph Skrevet 17. juli 2021 #25 Skrevet 17. juli 2021 Moren min har brystimplantater. Vet ikke om hun hadde vært en bedre mor uten, det tviler jeg på siden hun alltid har vært en en kjempemamma. Puppene hennes har spilt en minimal rolle i oppdragelsen min. De var mest involvert da jeg var spedbarn.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #26 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har barn, silikonproteser - og jobber i barnevernet. 😅 Går helt fint. Anonymkode: 7c65d...f5f Dagens 😃❤️ Anonymkode: 3f274...499
Minitroll Skrevet 17. juli 2021 #27 Skrevet 17. juli 2021 Hvis jeg var en barnehageunge og mamma hadde tatt silikon hadde jeg sagt det til alle i barnehagen og tegnet henne naken med de store brødene i tillegg. Barn er dårlige på hemmeligheter sånn jevnt over. 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 17. juli 2021 #28 Skrevet 17. juli 2021 Alivamale skrev (48 minutter siden): Jeg tror ærlig talt barnehagen ikke bryr seg, med mindre det er slik at du må bruke alle pengene dine på å nedbetale brystene mens barna dine mangler adekvat bekledning og mat. 🌟🌟🌟
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #29 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor skal mor ha problemer med selvbildet? Noen ganger er kosmetisk kirurgi viktig hvis man er født med defekter som påvirker livskvaliteten. For en frekk kommentar. Anonymkode: 19e68...252 Defekter?? Som man operer inn silikonbryster for? Litt av et ordvalg. Anonymkode: 4d492...464 7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #30 Skrevet 17. juli 2021 Saph skrev (6 minutter siden): Moren min har brystimplantater. Vet ikke om hun hadde vært en bedre mor uten, det tviler jeg på siden hun alltid har vært en en kjempemamma. Puppene hennes har spilt en minimal rolle i oppdragelsen min. De var mest involvert da jeg var spedbarn. Min mor har silikon. Hun har strengt tatt vært Selvopptatt hele barndommen min… Jeg var 10 år når hun fikk nye pupper og syntes det var både vulgært og forfengelig. Jeg har 3 barn selv nå og jobber for å vise de at mine kropp med noen kilo for mye og lange pupper passer helt perfekt for meg og den jeg er. Anonymkode: dce5c...b39 10
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #31 Skrevet 17. juli 2021 PM75 skrev (1 time siden): Silikonbryster har ingenting med dine evner som mor å gjøre. Eh, jo. Jeg ser faktisk på damer med silikon som mindre intellektuelle. Og evnen som mor synker vel i takt med intelligensen. Anonymkode: 29977...b92 3
Milky Skrevet 17. juli 2021 #32 Skrevet 17. juli 2021 Ingen bhgansatte ser på puppene dine. Kan helt ærlig ikke huske størrelsen på puppene til noen av mammaene i bhg jeg jobber i, og er heller ikke interessert i å vite d. Gjør hva du vil 3
PM75 Skrevet 17. juli 2021 #33 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Eh, jo. Jeg ser faktisk på damer med silikon som mindre intellektuelle. Og evnen som mor synker vel i takt med intelligensen. Anonymkode: 29977...b92 Jeg står for det jeg skrev. Fordømmende holdninger, derimot, kan ha innvirkning på evnen som forelder. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #34 Skrevet 17. juli 2021 Med mindre du kopierer både størrelsen og klesstilen til Pamela Anderson, så vil det vel neppe være så synlig? Anonymkode: 5dfae...52f 2
Sleeping_beauty Skrevet 17. juli 2021 #35 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mamma til to små på 2 og 4 år. Jeg har alltid ønsket å legge inn silikon, men ønsket å vente til etter jeg hadde fått barn og ammingen var over. Men så har jeg startet å tenke på hvordan bhg og hvordan de reagerer på at de plutselig ser meg med velig mye mer under jakka enn før? Leser jo så mye rart om bhg og BV at man kan bli spør av mindre. Er det noen her som har gjort dette og erfaringer med reaksjoner? Anonymkode: f6ecd...55a Silikon eller andre kosmetiske inngrep har ingenting og si når det kommer til om en er skikket som forelder eller ikke. Det høres helt latterlig ut for meg om noe sånt skulle avgjort om man er skikket eller ikke. Det finnes ansatte innen både bv og bhg som har fikset på utseendet, og det betyr ikke at de gjør jobben noe dårligere. Dessuten finnes det også forskjellige realitydeltakere, modeller osv. med barn som har forskjellige inngrep, tatoveringer ++ og det gjør dem heller ikke til dårlige foreldre. Selv om det er flere som er imot slike ting og det ser vi jo allerede i denne tråden, så er dette din kropp og den gjør du akkurat hva du vil med og det er din rett.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #36 Skrevet 17. juli 2021 Jeg tok silikon for 15 år siden og ikke en gang mine foreldre merket det. Det er kun 2 stk som vet det, eksen min og en venninne. Min nåværende kjæreste gjennom 10 år vet det ikke. Ikke alle silikonpupper er digre, trillrunde, harde ballonger. Så hun moren i barnehagen må ha tatt veldig mye siden det var så synlig. Mine er en str 65E, men selv om de ikke er giga syns jeg likevel de er for store for min kropp og vil ha de ut. Angrer skikkelig og ønsker meg en liten str 65B. Syns de bare er i veien og hater de bare mer og mer. Til ts: at du tar silikon gjør deg ikke til en dårlig mor. BV bryr seg ikke om sånt så lenge barnet får alt det trenger. Men vær forberedt på at du kan komme til å angre en dag. Jeg trodde aldri jeg skulle angre selv og var veldig fornøyd i mange år, men idag som 40-åringen gremmes jeg over at jeg kunne være så dum som 25-åring. Ikke er selvbildet noe bedre heller, tvert imot. Anonymkode: 355b9...309
Sleeping_beauty Skrevet 17. juli 2021 #37 Skrevet 17. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Som forventet så forsvarer dere kirurgi når dere ikke er fornøyde med utseende. Tenk hvilket signal dette sendes til deres og andres barn. Alle har ting de ikke er fornøyde med. Alle eldes med tiden. Skal man da operere for å "reversere" eller skal man ikke bare akseptere at sånn er det? Om det er noe ved en selv man har lyst til å fikse på eller rett og slett ikke aksepterer så ser jeg ingen god grunn til at man skal bli nektet til å gjøre akkurat det. Skjønner ikke hvorfor andre legger seg oppi hva et annet menneske gjør med kroppen sin, den er jo ikke din.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #38 Skrevet 17. juli 2021 Altså, jeg gikk i fra og alltid hatt ok pupper til og ha 2 søkk etter amming. La inn silikon og bryr meg ikke en pøkk om hva andre syns. Syns det er herlig og kunne gå i bikini/kjoler u name it uten at alle kan se rett inn når jeg står i profil. Er forøvrig også tatovert, mor og jobber som ambulansearbeider hvis det er relevant😂🤙 Anonymkode: 1a389...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #39 Skrevet 17. juli 2021 Jeg hadde flotte pupper, helt til jeg var ferdig med å amme barn nummer 2, da forsvant alt innhold i de. Men jeg brukte da BH med innlegg i, og ekstra silikon innlegg, så da jeg tok silikon, så var det ingen som så det. Og jeg tok jo ikke mye, jeg ville bare ha puppene mine tilbake, ønsket jo ikke store pupper. Og til personen som skrev at man mister følelsen, så gikk jeg fra å ikke ha følelse i brystvortene, til å få veldig følsomme brystvorter. Anonymkode: f3ff9...260 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #40 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg hadde flotte pupper, helt til jeg var ferdig med å amme barn nummer 2, da forsvant alt innhold i de. Men jeg brukte da BH med innlegg i, og ekstra silikon innlegg, så da jeg tok silikon, så var det ingen som så det. Og jeg tok jo ikke mye, jeg ville bare ha puppene mine tilbake, ønsket jo ikke store pupper. Og til personen som skrev at man mister følelsen, så gikk jeg fra å ikke ha følelse i brystvortene, til å få veldig følsomme brystvorter. Anonymkode: f3ff9...260 Same, ingen ser med mindre jeg er naken. Ingen forskjell med klær på. Anonymkode: 1a389...ae7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå