AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #41 Skrevet 17. juli 2021 Hva skal man med influencere når heller ens egen mor kan sende utvetydige signaler om at en naturlig kropp ikke er noe å samle på? Silikon er en byggevare, la det for universets skyld ikke brukes til noe annet. Har man er forkvaklet syn på menneskekroppen er det ikke plastikkirurgi man trenger, men noen å snakke med. Anonymkode: 2b4f1...437 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #42 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg tok silikon for 15 år siden og ikke en gang mine foreldre merket det. Det er kun 2 stk som vet det, eksen min og en venninne. Min nåværende kjæreste gjennom 10 år vet det ikke. Ikke alle silikonpupper er digre, trillrunde, harde ballonger. Så hun moren i barnehagen må ha tatt veldig mye siden det var så synlig. Mine er en str 65E, men selv om de ikke er giga syns jeg likevel de er for store for min kropp og vil ha de ut. Angrer skikkelig og ønsker meg en liten str 65B. Syns de bare er i veien og hater de bare mer og mer. Til ts: at du tar silikon gjør deg ikke til en dårlig mor. BV bryr seg ikke om sånt så lenge barnet får alt det trenger. Men vær forberedt på at du kan komme til å angre en dag. Jeg trodde aldri jeg skulle angre selv og var veldig fornøyd i mange år, men idag som 40-åringen gremmes jeg over at jeg kunne være så dum som 25-åring. Ikke er selvbildet noe bedre heller, tvert imot. Anonymkode: 355b9...309 65E?! Selvsagt ser folk at du har silikon, også med klær på. Snakk om mangel på selvinnsikt. Anonymkode: 29977...b92 6
Hr. Aktiv Skrevet 17. juli 2021 #43 Skrevet 17. juli 2021 Sleeping_beauty skrev (1 time siden): Om det er noe ved en selv man har lyst til å fikse på eller rett og slett ikke aksepterer så ser jeg ingen god grunn til at man skal bli nektet til å gjøre akkurat det. Skjønner ikke hvorfor andre legger seg oppi hva et annet menneske gjør med kroppen sin, den er jo ikke din. Du skjønner heller ikke hva dere gjør med hodet til tenåringsjenter som heller ikke er fornøyde med kroppen sin? Operasjon er tingen og løsningen på alt. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #44 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er mamma til to små på 2 og 4 år. Jeg har alltid ønsket å legge inn silikon, men ønsket å vente til etter jeg hadde fått barn og ammingen var over. Men så har jeg startet å tenke på hvordan bhg og hvordan de reagerer på at de plutselig ser meg med velig mye mer under jakka enn før? Leser jo så mye rart om bhg og BV at man kan bli spør av mindre. Er det noen her som har gjort dette og erfaringer med reaksjoner? Anonymkode: f6ecd...55a Å herregud🙄🙄🙄 Anonymkode: 8361f...b68 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #45 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eh, jo. Jeg ser faktisk på damer med silikon som mindre intellektuelle. Og evnen som mor synker vel i takt med intelligensen. Anonymkode: 29977...b92 Skjerp deg. Nå er du bare dum. Anonymkode: 8361f...b68
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #46 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 65E?! Selvsagt ser folk at du har silikon, også med klær på. Snakk om mangel på selvinnsikt. Anonymkode: 29977...b92 Det tilsvarer en bryststørrelse på 85B. Synes ikke det er så voldsomt. Er man så smal omkrets rundt brystet som 65, så vil et bryst folk anser som A-cup gjerne være en C-cup. Selv gikk jeg fra flatbrystet til 65E da jeg la inn implantater. Femten år og to barn senere har jeg en 75C. Man kan overhodet ikke se at det er implantater, verken med eller uten klær. Mine implantater har ingen innvirkning på min evne som mor, ei heller på min intelligens. Jeg er opptatt av kunst, kultur, aktiv i lokalsamfunnet mitt, og jeg tok en mastergrad i jus samtidig som jeg hadde implantater. Anonymkode: e6751...ed1 6
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #47 Skrevet 18. juli 2021 Jeg regner med at du TS allerede er involvert med BV og kanskje sosialkontor, og da sier det selvsagt litt om deg som mor at du prioriterer å bruke penger du ikke har på noe sånt. Hvis ikke dette er tilfellet forstår jeg ikke resonnementet ditt, da er du vel bare litt mindre intelligent, men det er jo ikke ulovlig. Og da passer det kjempefint med plastpupper. Anonymkode: 1100d...57a 3
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 18. juli 2021 #48 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er mamma til to små på 2 og 4 år. Jeg har alltid ønsket å legge inn silikon, men ønsket å vente til etter jeg hadde fått barn og ammingen var over. Men så har jeg startet å tenke på hvordan bhg og hvordan de reagerer på at de plutselig ser meg med velig mye mer under jakka enn før? Leser jo så mye rart om bhg og BV at man kan bli spør av mindre. Er det noen her som har gjort dette og erfaringer med reaksjoner? Anonymkode: f6ecd...55a Dersom du alltid har ønsket å legge inn silikon så har du alltid vært misfornøyd med deg selv. Jobb med deg selv er vel løsningen her.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #49 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 65E?! Selvsagt ser folk at du har silikon, også med klær på. Snakk om mangel på selvinnsikt. Anonymkode: 29977...b92 Skjerp deg og slutt å snakk piss om ting du ikke har peiling på! Puppene mine er en håndfull og jeg har ikke så store hender. Foreldrene mine ville spurt rett ut om de så noe. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det tilsvarer en bryststørrelse på 85B. Synes ikke det er så voldsomt. Er man så smal omkrets rundt brystet som 65, så vil et bryst folk anser som A-cup gjerne være en C-cup. Selv gikk jeg fra flatbrystet til 65E da jeg la inn implantater. Femten år og to barn senere har jeg en 75C. Man kan overhodet ikke se at det er implantater, verken med eller uten klær. Mine implantater har ingen innvirkning på min evne som mor, ei heller på min intelligens. Jeg er opptatt av kunst, kultur, aktiv i lokalsamfunnet mitt, og jeg tok en mastergrad i jus samtidig som jeg hadde implantater. Anonymkode: e6751...ed1 Nemlig! Det er ikke stort i det hele tatt. Før operasjonen brukte jeg alltid pushup og etter operasjonen kun tynne balconette bher, så ble ingen forskjell med klær på. De er myke, så ingen kan se/kjenne at det er implantater. Nå savner jeg mine bittesmå pupper og vil bare bli kvitt dem. Anonymkode: 355b9...309 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #50 Skrevet 18. juli 2021 De fleste som har ammet fikser jo litt på brystene. Men om du planlegger å gjøre så mye at det blir synlig for andre er det nok i overkant. Det vanlige er jo løft, samt fylle opp litt. Anonymkode: 8c91b...e73 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #51 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De fleste som har ammet fikser jo litt på brystene. Men om du planlegger å gjøre så mye at det blir synlig for andre er det nok i overkant. Det vanlige er jo løft, samt fylle opp litt. Anonymkode: 8c91b...e73 Nei. Anonymkode: 1100d...57a 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #52 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Anonymkode: 1100d...57a Ok, ikke de fleste. Men stadig flere Anonymkode: 8c91b...e73
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #53 Skrevet 18. juli 2021 Verken barnehage eller barnevern legger seg opp i om du har silikonpupper eller ei. Hvis du derimot har så lav evne til refleksjon, kan det påvirke evnene som mor. Det er bekymringsfullt. Jeg jobber i barnehage, og for en del år tilbake var det en liten gutt på avdelingen som kunne fortelle meg at "mamma har operert puppene sine, så nå kan jeg ikke klemme henne på en stund". Det mest fantastiske med dette, var at nettopp denne mammaen leide en leilighet av meg, og betalte ikke for seg, så jeg måtte hive henne ut etter hvert. Men silikon hadde hun råd til. Og stretch limo med høy champagneføring på 25-årdagen. Livet leker! Anonymkode: 5d4f8...3c0 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #55 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Verken barnehage eller barnevern legger seg opp i om du har silikonpupper eller ei. Hvis du derimot har så lav evne til refleksjon, kan det påvirke evnene som mor. Det er bekymringsfullt. Jeg jobber i barnehage, og for en del år tilbake var det en liten gutt på avdelingen som kunne fortelle meg at "mamma har operert puppene sine, så nå kan jeg ikke klemme henne på en stund". Det mest fantastiske med dette, var at nettopp denne mammaen leide en leilighet av meg, og betalte ikke for seg, så jeg måtte hive henne ut etter hvert. Men silikon hadde hun råd til. Og stretch limo med høy champagneføring på 25-årdagen. Livet leker! Anonymkode: 5d4f8...3c0 Sikker på at hun fikk silikon? Det kan ha vært feks brystløft, fjerning av for store bryst osv. Anonymkode: eaad4...120
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #56 Skrevet 18. juli 2021 TS her. Tusen takk til alle som har svart🙂 Kjenner meg mye bedre og lettet nå, skjønner at jeg har bekymret meg uten grunn🙂 Til dere som mener at jeg har dårlig selvbilde og må jobbe med meg selv, så vil jeg bare si at jeg ikke har det. Jeg har alltid likt silikon pupper og synes det er veldig fint, faktisk mye finere enn naturlige. Anonymkode: f6ecd...55a 1
Gjest Robin666 Skrevet 18. juli 2021 #57 Skrevet 18. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (16 timer siden): Som forventet så forsvarer dere kirurgi når dere ikke er fornøyde med utseende. Tenk hvilket signal dette sendes til deres og andres barn. Alle har ting de ikke er fornøyde med. Alle eldes med tiden. Skal man da operere for å "reversere" eller skal man ikke bare akseptere at sånn er det? Du som er motstander av alt. Hva med utdannelse og trening? Folk studere for å endre livet sitt, forhåpentligvis til noe bedre. Skal man bare akseptere at sånn er det - og gi seg etter ungdomskolen? Skal man slutte å trene dersom det er fordi man ønsker en stamme rumpe? Bare akseptere at sånn er det? Sånne mennesker som deg, som har hodet så langt opp i.. at de ikke ser klart, burde logge av Internett. Det meste mennesker gjør er for å forbedre seg eller gjør seg selv fornøyd. At akkurat kirurgi skal kritiseres er komplett idiot.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #58 Skrevet 18. juli 2021 Robin666 skrev (3 minutter siden): Du som er motstander av alt. Hva med utdannelse og trening? Folk studere for å endre livet sitt, forhåpentligvis til noe bedre. Skal man bare akseptere at sånn er det - og gi seg etter ungdomskolen? Skal man slutte å trene dersom det er fordi man ønsker en stamme rumpe? Bare akseptere at sånn er det? Sånne mennesker som deg, som har hodet så langt opp i.. at de ikke ser klart, burde logge av Internett. Det meste mennesker gjør er for å forbedre seg eller gjør seg selv fornøyd. At akkurat kirurgi skal kritiseres er komplett idiot. Noen brukere på dette forumet behøver faktisk hjelp med livssynet sitt. Tidvis tenker jeg at en del av de med nick burde få kontakt med hjelpeapparatet Anonymkode: b7ab3...1b4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #59 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sikker på at hun fikk silikon? Det kan ha vært feks brystløft, fjerning av for store bryst osv. Anonymkode: eaad4...120 Det var silikon. Anonymkode: 5d4f8...3c0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #60 Skrevet 18. juli 2021 Robin666 skrev (9 minutter siden): Du som er motstander av alt. Hva med utdannelse og trening? Folk studere for å endre livet sitt, forhåpentligvis til noe bedre. Skal man bare akseptere at sånn er det - og gi seg etter ungdomskolen? Skal man slutte å trene dersom det er fordi man ønsker en stamme rumpe? Bare akseptere at sånn er det? Sånne mennesker som deg, som har hodet så langt opp i.. at de ikke ser klart, burde logge av Internett. Det meste mennesker gjør er for å forbedre seg eller gjør seg selv fornøyd. At akkurat kirurgi skal kritiseres er komplett idiot. Det er ikke ofte jeg er enig med, eller forsvarer Hr Aktiv, men denne sammenlikningen er jo bare for dum. Å sammenlikne plastiske operasjoner med utdanning og trening er jo bare idiotisk. Men du er sikkert en sånn som elsker silikonpupper, og damer med duck face, fillers og restylane. Desto mer plastikk, jo mer fantastisk. Anonymkode: 5d4f8...3c0 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå