Gå til innhold

Mamma med silikon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mamma til to små på 2 og 4 år. Jeg har alltid ønsket å legge inn silikon, men ønsket å vente til etter jeg hadde fått barn og ammingen var over. Men så har jeg startet å tenke på hvordan bhg og hvordan de reagerer på at de plutselig ser meg med velig mye mer under jakka enn før? Leser jo så mye rart om bhg og BV at man kan bli spør av mindre. Er det noen her som har gjort dette og erfaringer med reaksjoner?

Anonymkode: f6ecd...55a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har bv med silikon å gjøre?

Anonymkode: 7bcb8...0ed

• Liker 38
Skrevet

Silikonbryster har ingenting med dine evner som mor å gjøre. 

• Liker 25
Skrevet

Jeg tror ærlig talt barnehagen ikke bryr seg, med mindre det er slik at du må bruke alle pengene dine på å nedbetale brystene mens barna dine mangler adekvat bekledning og mat.

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Det var en veldig merkelig formulering! Med mindre du bruker opp matpenger på silikon, så kunne ikke bv brydd seg mindre 

Anonymkode: 8f1e4...a96

• Liker 13
Skrevet

Er du allerede innvolvert med BV, siden du lurer på om de kan si noe på dette? Hvis du bruker penger du ikke har på sånne ting, så er det selvfølgelig noe å være bekymret for. Altså at det påvirker barnet negativt. 

Hvis ikke er det selvfølgelig ingenting å være bekymret for. Det er din kropp, og hva andre tenker burde ikke bety noe. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Atte hva!? Tror ikke noen andre enn deg selv bryr seg om det.

Anonymkode: a6ce8...cde

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ditt kropp- dine regler. Barn er ikke spesielt smarte, kommer ikke til å merke engang. 

Men husk på at du kan miste følelser i dem etterpå. Hvis du hadde tent på å leke med brystene så blir det aldri det samme. 

Anonymkode: 19e68...252

• Liker 2
Skrevet

Hva i all verden har bhg og BV med silikonbryster å gjøre?

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ditt kropp- dine regler. Barn er ikke spesielt smarte, kommer ikke til å merke engang. 

Men husk på at du kan miste følelser i dem etterpå. Hvis du hadde tent på å leke med brystene så blir det aldri det samme. 

Barn er smarte. De plukker opp at mor har problemer med selvbildet og lærer at kosmetisk kirurgi er helt innafor. 

• Liker 29
Skrevet (endret)

Jeg tror det heller er en del pappaer som vil legge merke til det. Husker en gang jeg leverte i barnehagen og på vei inn møtte to andre pappaer som var i veldig godt humør. Forstod hvorfor da jeg kom inn døra. Der stod ei med nye pupper.

Endret av Brunello
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt barn i den alder og kan ikke forestille meg de ville legge merke til noe sånt. Altså, med mindre vi snakker om ekstreme forandringer, sånn fra strykebrett til 2x vannmeloner. 

Anonymkode: 1aa63...e8b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden):

Barn er smarte. De plukker opp at mor har problemer med selvbildet og lærer at kosmetisk kirurgi er helt innafor. 

Hvorfor skal mor ha problemer med selvbildet? Noen ganger er kosmetisk kirurgi viktig hvis man er født med defekter som påvirker livskvaliteten. For en frekk kommentar. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jobber ei som tok silikon for et par år siden i bhg til poden. Etter det ble det plutselig overvekt av mannfolk som leverer barn i barnehagen 😎 Festlig fenomen!

Anonymkode: 42e99...d38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har silikon og er mamma. Men nå tok jeg ikke svære meloner heller. Tok før barn, men de har ikke endret seg etter barn. Skal du ha lene alexandra ala 2005 eller hva? Og hva har BV med det å gjøre? Tviler på at jeg får bekymringsmeldinger på meg fordi jeg har silikon. 

Anonymkode: 84926...5cb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok silikon for 10 år siden når minste ungen var 2 år. Bare for å fylle på så jeg gikk tilbake til det jeg hadde før første barn. Ingen kan se at jeg har silikon før jeg er naken. Men jeg føler meg mye bedre! 
så for meg virket det veldig bra. 

Anonymkode: 82ca0...c0e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skal mor ha problemer med selvbildet? Noen ganger er kosmetisk kirurgi viktig hvis man er født med defekter som påvirker livskvaliteten. For en frekk kommentar. 

Som forventet så forsvarer dere kirurgi når dere ikke er fornøyde med utseende. Tenk hvilket signal dette sendes til deres og andres barn. 

Alle har ting de ikke er fornøyde med. Alle eldes med tiden. Skal man da operere for å "reversere" eller skal man ikke bare akseptere at sånn er det? 

• Liker 7
Skrevet

Om min mor på 60+ kan ta silikon og drikke martini på stranden uten å bli stemplet som dårlig mor så kan du det og! :skya:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (13 minutter siden):

Ja og tror det disse tingene ts tenkte på da hun lurte på om det kunne være så uheldig å vise og la dem vokse opp med slike overfladiske verdier&holdninger, at det kunne bli sendt inn bekymringsmelding.

Å forandre på utseende med plastisk kirurgi har derimot blitt såpass vanlig at ingen reagere lengre. Samtidlige ansatte i bv har sikkert barn og har fikset på ting og tang selv.

Anonymkode: 3476a...c08

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (17 minutter siden):

Jeg tror det heller er en del pappaer som vil legge merke til det. Husker en gang jeg leverte i barnehagen og på vei inn møtte to andre pappaer som var i veldig godt humør. Forstod hvorfor da jeg kom inn døra. Der stod ei med nye pupper.

Var det en ansatt i barnehagen som hadde tatt silikon, eller mor til et barn i barnehagen?

Anonymkode: bd9d4...c38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...