AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #81 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke meg du spør, men likevel, mann her også. La meg forklare det slik. Menn liker at damer har på strømper og andre plagg fordi dette er ting som menn IKKE skal gå med. Hva mener jeg med det? Jo, bukser, ankel sokker, flate sko. Alt dette kan også menn gå i. Hvis du skjønner hva jeg mener. Dermed er det ikke tiltrekkende i det hele tatt når hele antrekket til ei dame består av de fleste plagg som også finnes for menn. Kjole eller skjørt derimot - det skal IKKE menn ha på seg, enig? Det samme gjelder støvletter. Det samme gjelder strømper (nylon) og det samme gjelder høye hæler. Det samme gjelder tynn string truse og ellers BH. Skjønner? Altså dette er plagg som er "kun for kvinner" og dermed er det mer attraktivt når ei kvinne har en slags blanding av disse her. Det som er digg er altså alle plagg som IKKE har et mannlig motstykke. For å snu på spørsmålet litt: Hadde du likt at menn gikk i mannlige nylons, skjørt, støvletter med høy hæl? Og mannlig BH som støtter Man Boobs"? Kan slenge på en Borat string truse også. Ville du synes det er digg? Nei, det tror jeg ikke. Kan ta med make-up for menn også. Da begynner det å komme seg. For det er ikke digg for kvinner om en mann begynner å ta på seg kvinnelige plagg eller make-up eller hva det måtte være. Og, nei, personlig mener jeg ikke at du skal gå med tynne strømper året rundt, men det bør heller ikke være slik at du tar dem bare på hvis du skal i begravelse til noen eller for å markere 17.mai. Tynne strømper er et sexy plagg som burde brukes. Gjerne i kombinasjon med en kåpe om det er så kaldt, som du mener at det er. Det er mange som bruker argumentet "det er litt for kaldt", men ærlig talt, når jeg "stasjer meg selv opp", så er jeg veldig lite ute egentlig. Da er jeg enten inne der det er fest eller date eller så er jeg inne i bilen på vei til date eller fest. Så det er veldig lite tid der man er ute i kulda. Jeg tror ikke at mange satser på å ha flere timers date eller fest ute på høsten. De fleste har dette inne et eller annet sted i en eller annen form. Anonymkode: 02959...ac1 De fleste av de plaggene du nevner her er også fryktelig upraktiske og/eller ubehagelige å ha på. Høye hæler kan være skadelig for rygg og føtter om man bruker det for mye, glatte støvletter er ikke praktiske og snø og hålkeføre, som det er her på vinteren, og stringtruse er bare rett frem ubehagelig samt at man risikerer å blotte veldig mye om sommerbrisen får fatt i skjøret. Og nylonstrømper er, som navnet sier laget av nylon. Det er et kunstmateriale som leder kulde når det er kaldt og som blir klamt og klistrer seg til kroppen når det er varmt og fuktig. De ryker om du har så mye som et minimalt hakk i neglen, de strammer, vrir seg og sitter sjelden godt. Og kåpe utenpå hjelper sjelden, siden de er så kalde i seg selv. Og hva har du på deg når du pynter deg i kulda? Dress? I så fall kan jeg informere om at det er bra mye varmere i utgangspunktet enn kort kjole og nylonstrømper. Og vet du hva jeg har på meg når jeg pynter meg? Det jeg er komfortabel i. Det spiller ingen rolle om anledningen er en date, jeg pynter meg aldri i noe som ikke føles som meg. Fordi om jeg ikke føler meg komfortabel blir jeg selvbevisst, jeg føler meg rar og ubekvem, ikke som meg selv. Og, om jeg skal huke en mann så må det være en som liker meg som jeg er, jeg er for gammel til å gidde å late som jeg er noe jeg ikke er. Mine komfortable, knelange bomullskjoler, ballerinasko, minimalt med minke og håret i flette får duge i massevis. Og om det ikke gjør det så er han ikke mannen for meg. Jeg er meg, jeg er et menneske ikke et sexsymbol. Jeg prioriterer klær jeg liker, som jeg kan bevege meg i, som holder meg varm om vinteren og som ikke blir klamt og svett om sommeren. Jeg og andre kvinner eksiterer ikke for at menn skal ha noe fint å se på, men for å leve våre liv på best mulig måte. Og ingen mann skal fortelle meg hva jeg skal eller bør ha på meg i gitte situasjoner, jeg følger eventuelle kleskoder i sammenhenger som er langt viktigere enn menn, som for eksempel jobb. Menn og deres preferanser har ikke vært på lista over hvem eller hva jeg kler meg for siden jeg kom ut av tenårene. Kvinner i dag jobber, har hobbyer og er aktive, vi behøver praktiske og komfortable klær og sko på lik linje med menn. Klær som er funksjonelle og som vi kan bevege oss i. og uten at jeg er noen ekspert har jeg en mistanke om at dagens trender kommer at at kvinner blir mer og mer klar over at de ikke er objekter, men subjekter akkurat som menn. Anonymkode: 2c5bc...bc1 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #82 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste av de plaggene du nevner her er også fryktelig upraktiske og/eller ubehagelige å ha på. Høye hæler kan være skadelig for rygg og føtter om man bruker det for mye, glatte støvletter er ikke praktiske og snø og hålkeføre, som det er her på vinteren, og stringtruse er bare rett frem ubehagelig samt at man risikerer å blotte veldig mye om sommerbrisen får fatt i skjøret. Og nylonstrømper er, som navnet sier laget av nylon. Det er et kunstmateriale som leder kulde når det er kaldt og som blir klamt og klistrer seg til kroppen når det er varmt og fuktig. De ryker om du har så mye som et minimalt hakk i neglen, de strammer, vrir seg og sitter sjelden godt. Og kåpe utenpå hjelper sjelden, siden de er så kalde i seg selv. Og hva har du på deg når du pynter deg i kulda? Dress? I så fall kan jeg informere om at det er bra mye varmere i utgangspunktet enn kort kjole og nylonstrømper. Og vet du hva jeg har på meg når jeg pynter meg? Det jeg er komfortabel i. Det spiller ingen rolle om anledningen er en date, jeg pynter meg aldri i noe som ikke føles som meg. Fordi om jeg ikke føler meg komfortabel blir jeg selvbevisst, jeg føler meg rar og ubekvem, ikke som meg selv. Og, om jeg skal huke en mann så må det være en som liker meg som jeg er, jeg er for gammel til å gidde å late som jeg er noe jeg ikke er. Mine komfortable, knelange bomullskjoler, ballerinasko, minimalt med minke og håret i flette får duge i massevis. Og om det ikke gjør det så er han ikke mannen for meg. Jeg er meg, jeg er et menneske ikke et sexsymbol. Jeg prioriterer klær jeg liker, som jeg kan bevege meg i, som holder meg varm om vinteren og som ikke blir klamt og svett om sommeren. Jeg og andre kvinner eksiterer ikke for at menn skal ha noe fint å se på, men for å leve våre liv på best mulig måte. Og ingen mann skal fortelle meg hva jeg skal eller bør ha på meg i gitte situasjoner, jeg følger eventuelle kleskoder i sammenhenger som er langt viktigere enn menn, som for eksempel jobb. Menn og deres preferanser har ikke vært på lista over hvem eller hva jeg kler meg for siden jeg kom ut av tenårene. Kvinner i dag jobber, har hobbyer og er aktive, vi behøver praktiske og komfortable klær og sko på lik linje med menn. Klær som er funksjonelle og som vi kan bevege oss i. og uten at jeg er noen ekspert har jeg en mistanke om at dagens trender kommer at at kvinner blir mer og mer klar over at de ikke er objekter, men subjekter akkurat som menn. Anonymkode: 2c5bc...bc1 Det hadde jo vært forfriskende å få et svar som ikke er passivt-aggressivt, men du greier ikke å la være du heller, der du bare må dra inn "objektivisering" og annet vås. Skal menn liksom føle seg som objekter når en kvinne sier at dress er pent på en mann? Absolutt ikke! De fleste menn liker jo å ha en fin dress - det ER jo fint og stilig, rett og slett. Vel, nå er det faktisk slik at en rekke stillinger krever at kvinnen er feminin. Det ble nevnte flyvertinner og mannlige piloter har sin uniform som gjerne ser "mannlig" ut, og jeg har sjeldent hørt en kvinne mislike en mannlig pilot med sin egen kleskode fra jobben. Å gå med et par feminine plagg har ingenting med "sexsymbol" å gjøre, da skal du ha et helt annet antrekk for å kunne gå under den kategorien. Ironisk nok, trenger man ikke reise lenger enn til København, Danmark, for å se en haug med damer jeg prater om her. Jeg tror at mange av de hadde ledd av de svarene dere kommer med her. Men så er en del damer i Danmark heller ikke hjernevasket av den ekstreme feminismen. Se på bildet i artikkelen, en dansk dame med sommerkjole, det er jo heavy stuff. En del å tråden tenker vel at nå er hun et "sexsymbol"? 🤣 https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/may/10/and-the-least-feminist-nation-in-the-world-is-denmark Ikke la meg engang nevne byer som London, Berlin, Paris, Amsterdam, Brussel, ja og til med Stockholm. Masse damer der utifra den klesskoden jeg og mange andre menn foretrekker. I motsetning til her til lands, så har ikke kvinner i andre europeiske land lyst å utslette det kvinnelige, fordi det hadde betydd at det er noe "galt" med det kvinnelige, og det er det ikke. Anonymkode: 02959...ac1 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #83 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det hadde jo vært forfriskende å få et svar som ikke er passivt-aggressivt, men du greier ikke å la være du heller, der du bare må dra inn "objektivisering" og annet vås. Skal menn liksom føle seg som objekter når en kvinne sier at dress er pent på en mann? Absolutt ikke! De fleste menn liker jo å ha en fin dress - det ER jo fint og stilig, rett og slett. Vel, nå er det faktisk slik at en rekke stillinger krever at kvinnen er feminin. Det ble nevnte flyvertinner og mannlige piloter har sin uniform som gjerne ser "mannlig" ut, og jeg har sjeldent hørt en kvinne mislike en mannlig pilot med sin egen kleskode fra jobben. Å gå med et par feminine plagg har ingenting med "sexsymbol" å gjøre, da skal du ha et helt annet antrekk for å kunne gå under den kategorien. Ironisk nok, trenger man ikke reise lenger enn til København, Danmark, for å se en haug med damer jeg prater om her. Jeg tror at mange av de hadde ledd av de svarene dere kommer med her. Men så er en del damer i Danmark heller ikke hjernevasket av den ekstreme feminismen. Se på bildet i artikkelen, en dansk dame med sommerkjole, det er jo heavy stuff. En del å tråden tenker vel at nå er hun et "sexsymbol"? 🤣 https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/may/10/and-the-least-feminist-nation-in-the-world-is-denmark Ikke la meg engang nevne byer som London, Berlin, Paris, Amsterdam, Brussel, ja og til med Stockholm. Masse damer der utifra den klesskoden jeg og mange andre menn foretrekker. I motsetning til her til lands, så har ikke kvinner i andre europeiske land lyst å utslette det kvinnelige, fordi det hadde betydd at det er noe "galt" med det kvinnelige, og det er det ikke. Anonymkode: 02959...ac1 De fleste kvinner, til og med de fleste norske kvinner, har de sommerkjoler i skapet. Har du i det hele tatt vært utenfor døra i det siste? Selv her jeg bor, på et sted som sjelden blir veldig varmt og hvor mange bare stikker innom på vei til eller fra fjellet, så går ser jeg mange kvinner hver eneste dag i sommerkjole, eller skjørt og bluse. Det er heller ikke så lenge jeg satt i Oslo og ventet på en buss som var forsinket, og jeg så kvinner i massevis med kjole eller skjørt og bluse. En enkel sommerkjole er ikke hverken upraktisk eller hemmende, men mye av det andre du nevnte er det. Jeg også bruker sommerkjoler om sommeren, men jeg bruker ballerinasko til fordi høye hæler er vonde og upraktiske og for meg forbeholdt fest og viktige jobbmøter. I innlegget ditt trekker du frem flere byer som eksempler på steder det kvinner fortsatt er feminine, men du nevner ikke med et ord at disse byene også har et mer komfortabelt klima enn vi har i Norge. Ja, selv København har det, de har kortere og mildere vintre og somrene er varmere og lengre. Jeg vet ikke med deg, men jeg kler meg i alle fall først og fremst etter vær og føreforhold, jeg er ikke interessert i å fryse bare fordi menn synes jeg er maskulin om jeg ikke kommer i tynne sommerklær når det egentlig ikke er varmt nok til det. Og som sagt, jeg bor på et sted som kan bli grådig kaldt. I februar i år var det -18 på det varmeste, -32 på det kaldeste. Hva tror du var min prioritet i den perioden, å kle meg varmt nok til å ikke fryse i hjel eller å få blikk fra menn? Om du vil ha damer som er sexy i kjole og tynne strømper året rundt så får du flytte til et sted der klimaet tillater den type bekledning, ingen her skylder menn å fryse eller være generelt utilpass. Kan også nevne at en av grunnene til at kvinner har adoptert flere plagg fra menns garderobe enn omvendt er at herreklær er mer praktiske og behagelig og gir større rom for bevegelse. En del kvinneplagg gjennom historien har faktisk vært designet spesielt for å vise at bæreren ikke behøvde å jobbe, hun hadde en mann som kunne forsørge henne og tjenere som tok arbeidet i hjemmet. Mannsklær har i mye større grad vært utformet etter funksjonalitet, selv om enkelte historiske plagg for menn også er fryktelig upraktiske. Uniformen til en pilot er utformet som den er dels for å vise status og rang, men også for at vedkommende skal kunne utføre jobben sin. En gammeldags flyvertinneuniform med smal midje, trange skjørt og høye hæler var ikke praktisk for en flyvertinnes arbeid, en jobb som krever en del ståing, gåing og annen bevegelse. Om man ser på nyere uniformer for flyvertinner, i alle fall fra selskaper som verdsetter funksjonalitet over sexappeal, er de i dag mer praktiske. I dag har mange uniformer bukser som fritt alternativ, og hælene på skoene kan man gjerne velge høyde på innenfor et visst intervall. Du mener sikkert at det går i feil retning fordi det blir mindre for deg å se på og sikle på, men jeg mener det går i riktig retning fordi hovedfokus er flyvertinnenes velvære, mulighet til å utføre jobben sin på best mulig måte og, ikke minst, sikkerhet. Anonymkode: 2c5bc...bc1 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #84 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det hadde jo vært forfriskende å få et svar som ikke er passivt-aggressivt, men du greier ikke å la være du heller, der du bare må dra inn "objektivisering" og annet vås. Skal menn liksom føle seg som objekter når en kvinne sier at dress er pent på en mann? Absolutt ikke! De fleste menn liker jo å ha en fin dress - det ER jo fint og stilig, rett og slett. Vel, nå er det faktisk slik at en rekke stillinger krever at kvinnen er feminin. Det ble nevnte flyvertinner og mannlige piloter har sin uniform som gjerne ser "mannlig" ut, og jeg har sjeldent hørt en kvinne mislike en mannlig pilot med sin egen kleskode fra jobben. Å gå med et par feminine plagg har ingenting med "sexsymbol" å gjøre, da skal du ha et helt annet antrekk for å kunne gå under den kategorien. Ironisk nok, trenger man ikke reise lenger enn til København, Danmark, for å se en haug med damer jeg prater om her. Jeg tror at mange av de hadde ledd av de svarene dere kommer med her. Men så er en del damer i Danmark heller ikke hjernevasket av den ekstreme feminismen. Se på bildet i artikkelen, en dansk dame med sommerkjole, det er jo heavy stuff. En del å tråden tenker vel at nå er hun et "sexsymbol"? 🤣 https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/may/10/and-the-least-feminist-nation-in-the-world-is-denmark Ikke la meg engang nevne byer som London, Berlin, Paris, Amsterdam, Brussel, ja og til med Stockholm. Masse damer der utifra den klesskoden jeg og mange andre menn foretrekker. I motsetning til her til lands, så har ikke kvinner i andre europeiske land lyst å utslette det kvinnelige, fordi det hadde betydd at det er noe "galt" med det kvinnelige, og det er det ikke. Anonymkode: 02959...ac1 Du brukte ordet vås, det passer best om det du selv leverte her. Du røper at du ikke vært ute av leiligheten din i sommer da du må på en utenlandsk nettavis for å finne en dame i en sommerkjole? Og forresten norske kvinner elsker å reise og shoppe i de utenlandske byene du nevner. Er ikke herreskjorter vi kommer hjem med for å si det sånn. Du dreit deg ut med dette. Anonymkode: c9ba2...32f 5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #85 Skrevet 18. juli 2021 Hvertfall massiv creep-alert at menn her har så sterke meninger om hva DE mener kvinner bør gå i at de skriver lange innlegg om det. Anonymkode: c246a...977 7
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #86 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dette er sånn typisk passiv-aggressivt svar. Selvsagt kler vi oss alle (som er ute på jakt etter noe - om det gjelder partner, eller sex eller jobb) på en viss måte. Vil man ha noe, så skal man stasje seg selv opp litt. Selvsagt, hvis du driter i alt, så trenger du ikke det. Det jeg reagerer på er "Clone Army", altså det jeg kalte for kloner, der ingen nesten tør å skille seg ut og 95% tilhører Mom Pants "Mafiaen". Hadde ikke hatt noe imot hvis 50% av Mom Pants Gang Members, men prosenten er så overveldende at det faktisk er tragisk. Jeg skjønner at du ikke klager fordi menn som ønsker "noe" kler seg faktisk opp litt. Så du har masse å kikke på og mye variasjon. Anonymkode: 02959...ac1 Hvorfor er det et passiv-aggressivt svar å si at kvinner ikke kler seg opp for menn? (eller for deg) Hva er passiv-aggressivt med det? Det må da være greit å påpeke etter et langt innlegg om hva du mener om hva kvinner bør gå i, at din mening om det ikke nødvendigvis spiller noen rolle? Det at du oppfatter det som passiv-aggressivt (når det egentlig er ganske så rett frem) må jo da nesten bunne i at du synes det er litt frekt eller fornærmende at man ikke nødvendigvis bryr seg om din mening om det. Anonymkode: c246a...977 8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #87 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 22.26): Slik ble vi også beskrevet for maaange år siden 😊 vi er høye og bredere bygget enn kvinner fra enkelte andre land, samme er mange norske menn. Jeg er riktignok tynn som en spiker og kunne lagt på meg litt, men er høy og «bred». Sønnen min tårner over bakken, og det hender vi møter på utenlandske som ikke tror på at han ikke er eldre enn alderen sin. Syns det er kult vi er sånn jeg da😎💪🏻 Anonymkode: 5d74a...f92 Eh.. jeg er asiatisk, jeg har en sønn på 12, men ingen tror på at han er yngre enn 14/15, fordi han er 173cm høy, bred over rygg og skuldre og kler seg “voksent“🤦🏻♀️ Man MÅ ikke være norsk og stamme fra vikingene for å være høy/bred. Anonymkode: 6f639...4c8 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #88 Skrevet 19. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 16.07): Hvor enn jeg går ser jeg store, høye maskuline kvinner. De eneste som har liten antydning av feminitet, er jenter på 16-17 år eller rundt der. De over 25 derimot... alt det fysiske minner meg om maskulinitet; 170+++ cm høye, minst 65 kg (ser slik ut i hvert fall), store kropper, beveger seg som menn osv. Veldig lite attraktivt. Bor i en mellomstor by på Østlandet, og det er omtrent slike kvinner jeg ser ute. Hvorfor er kvinner i Norge blitt sånn? Anonymkode: 5d0fb...584 Jeg er ca. 173 cm, noen ekstra kilo på kroppen. Jeg har en feminin stil og feminine former, men har en del tatoveringer, som menn flest syns er maskulint. Du aner ikke hvor glad jeg er for at menn flest ikke gir meg oppmerksomhet. Jeg er også glad for at jeg unngår seksuell trakassering (til en viss grad, det skjer meg også). De mennene som finner meg attraktive, er menn med stilen jeg selv liker. Og jeg har fått hver eneste mann jeg har hatt lyst på. For ikke så lenge siden hadde vi en case på jobb, hvor en mann trakasserte alle kvinnene. Bortsett fra meg, han turte ikke gjøre noe med meg. Anonymkode: a997d...fa3 3
Chantielle Skrevet 20. juli 2021 #89 Skrevet 20. juli 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #90 Skrevet 20. juli 2021 Jeg er halvt norsk /halvt dansk. Har så små hender og føtter at nesten ingenting passer påmeg, slank kropp og blir fortalt ofte at jeg ser øst europeisk ut, og alle menn synes jeg er super feminin. Kjæresten min er veldig maskulin og jeg feminin, passer bra👌Og jeg bor på Østlandet Anonymkode: 28316...b40
Perleugla Skrevet 20. juli 2021 #91 Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 0.06): Ikke meg du spør, men likevel, mann her også. La meg forklare det slik. Menn liker at damer har på strømper og andre plagg fordi dette er ting som menn IKKE skal gå med. Hva mener jeg med det? Jo, bukser, ankel sokker, flate sko. Alt dette kan også menn gå i. Hvis du skjønner hva jeg mener. Dermed er det ikke tiltrekkende i det hele tatt når hele antrekket til ei dame består av de fleste plagg som også finnes for menn. Kjole eller skjørt derimot - det skal IKKE menn ha på seg, enig? Det samme gjelder støvletter. Det samme gjelder strømper (nylon) og det samme gjelder høye hæler. Det samme gjelder tynn string truse og ellers BH. Skjønner? Altså dette er plagg som er "kun for kvinner" og dermed er det mer attraktivt når ei kvinne har en slags blanding av disse her. Det som er digg er altså alle plagg som IKKE har et mannlig motstykke. For å snu på spørsmålet litt: Hadde du likt at menn gikk i mannlige nylons, skjørt, støvletter med høy hæl? Og mannlig BH som støtter Man Boobs"? Kan slenge på en Borat string truse også. Ville du synes det er digg? Nei, det tror jeg ikke. Kan ta med make-up for menn også. Da begynner det å komme seg. For det er ikke digg for kvinner om en mann begynner å ta på seg kvinnelige plagg eller make-up eller hva det måtte være. Og, nei, personlig mener jeg ikke at du skal gå med tynne strømper året rundt, men det bør heller ikke være slik at du tar dem bare på hvis du skal i begravelse til noen eller for å markere 17.mai. Tynne strømper er et sexy plagg som burde brukes. Gjerne i kombinasjon med en kåpe om det er så kaldt, som du mener at det er. Det er mange som bruker argumentet "det er litt for kaldt", men ærlig talt, når jeg "stasjer meg selv opp", så er jeg veldig lite ute egentlig. Da er jeg enten inne der det er fest eller date eller så er jeg inne i bilen på vei til date eller fest. Så det er veldig lite tid der man er ute i kulda. Jeg tror ikke at mange satser på å ha flere timers date eller fest ute på høsten. De fleste har dette inne et eller annet sted i en eller annen form. Anonymkode: 02959...ac1 Jeg kler meg ikke for deg eller andre menn (eller damer for den saks skyld). Tynne strømpebukser er det aller minst komfortable plaget i verden. Bruker det aldri. Min mann foretrekker meg uten en tråd. Det får han se rett som det er. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #92 Skrevet 20. juli 2021 Perleugla skrev (3 minutter siden): Jeg kler meg ikke for deg eller andre menn (eller damer for den saks skyld). Tynne strømpebukser er det aller minst komfortable plaget i verden. Bruker det aldri. Min mann foretrekker meg uten en tråd. Det får han se rett som det er. Min teori er at tynne nylonstrømpebukser er oppfunnet av en mannehatende kvinne, som hevn for all dritt han har måttet finne seg i. Djevelens verk! Anonymkode: 2459a...829
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #93 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min teori er at tynne nylonstrømpebukser er oppfunnet av en mannehatende kvinne, som hevn for all dritt han har måttet finne seg i. Djevelens verk! Anonymkode: 2459a...829 Jeg elsker strømpebukser. Synes det er deilig å ha dem på. Da jeg fikk egne penger, var ei stor samling strømpebukser noe av det første jeg kjøpte meg. De gjør virkelig et antrekk. Anonymkode: c602c...523 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #94 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg elsker strømpebukser. Synes det er deilig å ha dem på. Da jeg fikk egne penger, var ei stor samling strømpebukser noe av det første jeg kjøpte meg. De gjør virkelig et antrekk. Anonymkode: c602c...523 Hver sin smak. Jeg hater de som pesten, og unngår de så godt jeg kan! Anonymkode: 2459a...829
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2021 #95 Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hver sin smak. Jeg hater de som pesten, og unngår de så godt jeg kan! Anonymkode: 2459a...829 Det får du helt sikkert lov til. Anonymkode: c602c...523
Jr.Garcon Skrevet 22. juli 2021 #96 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 16.07): Hvor enn jeg går ser jeg store, høye maskuline kvinner. De eneste som har liten antydning av feminitet, er jenter på 16-17 år eller rundt der. De over 25 derimot... alt det fysiske minner meg om maskulinitet; 170+++ cm høye, minst 65 kg (ser slik ut i hvert fall), store kropper, beveger seg som menn osv. Veldig lite attraktivt. Bor i en mellomstor by på Østlandet, og det er omtrent slike kvinner jeg ser ute. Hvorfor er kvinner i Norge blitt sånn? Anonymkode: 5d0fb...584 For en norsk mann (av normal størrelse) så vil en 170+ dame på 65 kg være liten og feminin. En optikertime kan nok ellers være et tips, hvis man aldri/sjeldent ser flotte damer her i Norge. 2
Gjest ABM Skrevet 22. juli 2021 #97 Skrevet 22. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 17.7.2021 den 16.07): Hvor enn jeg går ser jeg store, høye maskuline kvinner. De eneste som har liten antydning av feminitet, er jenter på 16-17 år eller rundt der. De over 25 derimot... alt det fysiske minner meg om maskulinitet; 170+++ cm høye, minst 65 kg (ser slik ut i hvert fall), store kropper, beveger seg som menn osv. Veldig lite attraktivt. Bor i en mellomstor by på Østlandet, og det er omtrent slike kvinner jeg ser ute. Hvorfor er kvinner i Norge blitt sånn? Anonymkode: 5d0fb...584 Fordi menn tidligere har vært som meg😂...og jeg synes kvinner er herlige uansett om de er 1.50...eller 1.90..
Gjest irkan90 Skrevet 22. juli 2021 #98 Skrevet 22. juli 2021 Synes 170+ med muskler er sexy. Synes 165 med slank kropp er fint også. Fader til kontrovers det skal være da..
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #99 Skrevet 28. juli 2021 OP er ikke tiltrukket av kvinner eller femininet; han er bare pedofil Anonymkode: bf7ea...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #100 Skrevet 28. juli 2021 Jeg ELSKER at folk kler seg som de ønsker selv, i klær de føler seg vel i. Selv om det som til enhhver tid er mote, vanligvis ikke sammenfaller med min smak, så betyr det bare at jeg velger andre plagg selv. Ingen kler seg (heldigvis) for at jeg skal synes de er pene. Jeg digger også variasjon. At en kvinne noen ganger kler seg i dress, andre ganger i kjole, og andre igjen i joggedress. Jeg liker at begge kjønn kan leke med både maskulinitet og femininitet. Harry Styles i kjole, er noe av det mest fantastiske jeg har sett på 10 år. Jeg er ikke tiltrukket av ham, og tenner ikke på menn i kjole, men jeg elsker at han kler seg som han vil. Hans oppgave er ikke å leve opp til det jeg ser på som hot. Personlighetsmessig er de tøffeste mennene jeg kjenner, de som våger å vise følelser og være sårbare. De som tør å ha både feminine og maskuline sider. En av grunnene til at damer foretrekker å få komplimenter fra andre kvinner, er at kvinner gir komplimenter for klesvalg/stil/jobben du har gjort med sminken. Menn gir komplimenter for at du passer inn i deres bilde av "sexy". Anonymkode: aa4aa...cf5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå