Gjest someone_here Skrevet 17. juli 2021 #41 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor enn jeg går ser jeg store, høye maskuline kvinner. De eneste som har liten antydning av feminitet, er jenter på 16-17 år eller rundt der. De over 25 derimot... alt det fysiske minner meg om maskulinitet; 170+++ cm høye, minst 65 kg (ser slik ut i hvert fall), store kropper, beveger seg som menn osv. Veldig lite attraktivt. Bor i en mellomstor by på Østlandet, og det er omtrent slike kvinner jeg ser ute. Hvorfor er kvinner i Norge blitt sånn? Anonymkode: 5d0fb...584 Du må dra til Oslo. Her kan du nyte blikket på fredager, lørdager og søndager masse fine damer i alle aldersgrupper 😍
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #42 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå har jeg lurt lenge på et par ting når det kommer til menn med en greie for tynne strømper, så nå griper jeg muligheten til å spørre? Mener dere at vi damer skal gå i tynne strømper året rundt for å glede dere? Selv hender det jeg bruker tynne strømper et par dager om våren og høsten, når det fortsatt er akkurat litt for kaldt til å gå med bare legger og for varmt til å bruke tykkere strømpebukser. Aldri ellers. I sommervarmen er det bare klamt og jævlig, og hadde jeg prøvd meg om vinteren hadde det sannsynligvis ikke tatt lang tid før jeg frøs i hjel. Men det mener dere at jeg bare skal holde ut for at dere skal ha noe fint å se på, eller? Anonymkode: 2c5bc...bc1 Ikke meg du spør, men likevel, mann her også. La meg forklare det slik. Menn liker at damer har på strømper og andre plagg fordi dette er ting som menn IKKE skal gå med. Hva mener jeg med det? Jo, bukser, ankel sokker, flate sko. Alt dette kan også menn gå i. Hvis du skjønner hva jeg mener. Dermed er det ikke tiltrekkende i det hele tatt når hele antrekket til ei dame består av de fleste plagg som også finnes for menn. Kjole eller skjørt derimot - det skal IKKE menn ha på seg, enig? Det samme gjelder støvletter. Det samme gjelder strømper (nylon) og det samme gjelder høye hæler. Det samme gjelder tynn string truse og ellers BH. Skjønner? Altså dette er plagg som er "kun for kvinner" og dermed er det mer attraktivt når ei kvinne har en slags blanding av disse her. Det som er digg er altså alle plagg som IKKE har et mannlig motstykke. For å snu på spørsmålet litt: Hadde du likt at menn gikk i mannlige nylons, skjørt, støvletter med høy hæl? Og mannlig BH som støtter Man Boobs"? Kan slenge på en Borat string truse også. Ville du synes det er digg? Nei, det tror jeg ikke. Kan ta med make-up for menn også. Da begynner det å komme seg. For det er ikke digg for kvinner om en mann begynner å ta på seg kvinnelige plagg eller make-up eller hva det måtte være. Og, nei, personlig mener jeg ikke at du skal gå med tynne strømper året rundt, men det bør heller ikke være slik at du tar dem bare på hvis du skal i begravelse til noen eller for å markere 17.mai. Tynne strømper er et sexy plagg som burde brukes. Gjerne i kombinasjon med en kåpe om det er så kaldt, som du mener at det er. Det er mange som bruker argumentet "det er litt for kaldt", men ærlig talt, når jeg "stasjer meg selv opp", så er jeg veldig lite ute egentlig. Da er jeg enten inne der det er fest eller date eller så er jeg inne i bilen på vei til date eller fest. Så det er veldig lite tid der man er ute i kulda. Jeg tror ikke at mange satser på å ha flere timers date eller fest ute på høsten. De fleste har dette inne et eller annet sted i en eller annen form. Anonymkode: 02959...ac1 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #43 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke meg du spør, men likevel, mann her også. La meg forklare det slik. Menn liker at damer har på strømper og andre plagg fordi dette er ting som menn IKKE skal gå med. Hva mener jeg med det? Jo, bukser, ankel sokker, flate sko. Alt dette kan også menn gå i. Hvis du skjønner hva jeg mener. Dermed er det ikke tiltrekkende i det hele tatt når hele antrekket til ei dame består av de fleste plagg som også finnes for menn. Kjole eller skjørt derimot - det skal IKKE menn ha på seg, enig? Det samme gjelder støvletter. Det samme gjelder strømper (nylon) og det samme gjelder høye hæler. Det samme gjelder tynn string truse og ellers BH. Skjønner? Altså dette er plagg som er "kun for kvinner" og dermed er det mer attraktivt når ei kvinne har en slags blanding av disse her. Det som er digg er altså alle plagg som IKKE har et mannlig motstykke. For å snu på spørsmålet litt: Hadde du likt at menn gikk i mannlige nylons, skjørt, støvletter med høy hæl? Og mannlig BH som støtter Man Boobs"? Kan slenge på en Borat string truse også. Ville du synes det er digg? Nei, det tror jeg ikke. Kan ta med make-up for menn også. Da begynner det å komme seg. For det er ikke digg for kvinner om en mann begynner å ta på seg kvinnelige plagg eller make-up eller hva det måtte være. Og, nei, personlig mener jeg ikke at du skal gå med tynne strømper året rundt, men det bør heller ikke være slik at du tar dem bare på hvis du skal i begravelse til noen eller for å markere 17.mai. Tynne strømper er et sexy plagg som burde brukes. Gjerne i kombinasjon med en kåpe om det er så kaldt, som du mener at det er. Det er mange som bruker argumentet "det er litt for kaldt", men ærlig talt, når jeg "stasjer meg selv opp", så er jeg veldig lite ute egentlig. Da er jeg enten inne der det er fest eller date eller så er jeg inne i bilen på vei til date eller fest. Så det er veldig lite tid der man er ute i kulda. Jeg tror ikke at mange satser på å ha flere timers date eller fest ute på høsten. De fleste har dette inne et eller annet sted i en eller annen form. Anonymkode: 02959...ac1 Typo på mobilen: Skulle stå "Takk som spør, svarer likevel". Anonymkode: 02959...ac1
venus24 Skrevet 17. juli 2021 #44 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): For å si det sånn - det er en grunn til at man ikke skal kikke på damer mens man kjører. Ingen krasjer ikke for ei i Mom Pants med sneakers sko 🤣 Men ser man ei i skjørt og fine strømper derimot, da øker pulsen litt Anonymkode: 02959...ac1 Spennende måte å fortelle at du er en dårlig sjåfør på 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #45 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke meg du spør, men likevel, mann her også. La meg forklare det slik. Menn liker at damer har på strømper og andre plagg fordi dette er ting som menn IKKE skal gå med. Hva mener jeg med det? Jo, bukser, ankel sokker, flate sko. Alt dette kan også menn gå i. Hvis du skjønner hva jeg mener. Dermed er det ikke tiltrekkende i det hele tatt når hele antrekket til ei dame består av de fleste plagg som også finnes for menn. Kjole eller skjørt derimot - det skal IKKE menn ha på seg, enig? Det samme gjelder støvletter. Det samme gjelder strømper (nylon) og det samme gjelder høye hæler. Det samme gjelder tynn string truse og ellers BH. Skjønner? Altså dette er plagg som er "kun for kvinner" og dermed er det mer attraktivt når ei kvinne har en slags blanding av disse her. Det som er digg er altså alle plagg som IKKE har et mannlig motstykke. For å snu på spørsmålet litt: Hadde du likt at menn gikk i mannlige nylons, skjørt, støvletter med høy hæl? Og mannlig BH som støtter Man Boobs"? Kan slenge på en Borat string truse også. Ville du synes det er digg? Nei, det tror jeg ikke. Kan ta med make-up for menn også. Da begynner det å komme seg. For det er ikke digg for kvinner om en mann begynner å ta på seg kvinnelige plagg eller make-up eller hva det måtte være. Og, nei, personlig mener jeg ikke at du skal gå med tynne strømper året rundt, men det bør heller ikke være slik at du tar dem bare på hvis du skal i begravelse til noen eller for å markere 17.mai. Tynne strømper er et sexy plagg som burde brukes. Gjerne i kombinasjon med en kåpe om det er så kaldt, som du mener at det er. Det er mange som bruker argumentet "det er litt for kaldt", men ærlig talt, når jeg "stasjer meg selv opp", så er jeg veldig lite ute egentlig. Da er jeg enten inne der det er fest eller date eller så er jeg inne i bilen på vei til date eller fest. Så det er veldig lite tid der man er ute i kulda. Jeg tror ikke at mange satser på å ha flere timers date eller fest ute på høsten. De fleste har dette inne et eller annet sted i en eller annen form. Anonymkode: 02959...ac1 Men tror du at kvinner kler seg for å være feminin og sexy for deg? Jeg kler meg i klær som jeg syns er fint, eller som er behagelig å gå i. Hva du, eller noen andre, måtte mene, bryr jeg meg særdeles lite om. Anonymkode: df12f...2cc 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #46 Skrevet 17. juli 2021 venus24 skrev (6 minutter siden): Spennende måte å fortelle at du er en dårlig sjåfør på Husker på 90-tallet, det var sånn vi sjekket opp babes. Latet som vi kjørte litt i grøfta, så måtte vi bare ha tlf nr hennes En del ble sjarmert av det gitt. Dette var ikke i byen, men litt nærmere bygda på den tiden. Iallfall ingen fare for at man skal late som man kjører i grøfta i dag. Det er Mom Pants Gang hele veien. Så nettopp for et par timer siden Mom Pants Mafia. Ca 5 eller 6 damer på rundt 20 år på el-sparkesykkel, stormer vilt fremover og vræler og og de buksene flagrer rundt. Herregud 🤣 Anonymkode: 02959...ac1 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #47 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men tror du at kvinner kler seg for å være feminin og sexy for deg? Anonymkode: df12f...2cc Dette er sånn typisk passiv-aggressivt svar. Selvsagt kler vi oss alle (som er ute på jakt etter noe - om det gjelder partner, eller sex eller jobb) på en viss måte. Vil man ha noe, så skal man stasje seg selv opp litt. Selvsagt, hvis du driter i alt, så trenger du ikke det. Det jeg reagerer på er "Clone Army", altså det jeg kalte for kloner, der ingen nesten tør å skille seg ut og 95% tilhører Mom Pants "Mafiaen". Hadde ikke hatt noe imot hvis 50% av Mom Pants Gang Members, men prosenten er så overveldende at det faktisk er tragisk. Jeg skjønner at du ikke klager fordi menn som ønsker "noe" kler seg faktisk opp litt. Så du har masse å kikke på og mye variasjon. Anonymkode: 02959...ac1 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #48 Skrevet 17. juli 2021 Det er jo så mange vakre kvinner i Norge, hva er galt med øyefilteret ditt? For min del diskriminerer jeg automatisk de som ikke er så fine som en del av mengden, de bare passerer liksom som en del av saueflokken uten at hjernen biter seg merke. Du derimot henger deg opp i de som ikke ser så bra ut? øyet mitt fanger derimot opptil flere ganger daglig mange vakre mennesker, både menn og damer, kan sitte på kafe og nyte, går alltid noen pene mennesker forbi nå og da.. Anonymkode: 1aca5...935 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #49 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Husker på 90-tallet, det var sånn vi sjekket opp babes. Latet som vi kjørte litt i grøfta, så måtte vi bare ha tlf nr hennes En del ble sjarmert av det gitt. Dette var ikke i byen, men litt nærmere bygda på den tiden. Iallfall ingen fare for at man skal late som man kjører i grøfta i dag. Det er Mom Pants Gang hele veien. Så nettopp for et par timer siden Mom Pants Mafia. Ca 5 eller 6 damer på rundt 20 år på el-sparkesykkel, stormer vilt fremover og vræler og og de buksene flagrer rundt. Herregud 🤣 Anonymkode: 02959...ac1 Ja, jammen er det trist når kvinner skjønner at de eksisterer for seg selv og ikke for å være behagelige for menn. Om noen hadde kjørt i grøfta for meg mens jeg var oppstaset i "feminine" klær, så hadde jeg løpt i motsatt retning. Makan til lavpannethet. Anonymkode: 5001e...5d1 11
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #50 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner at du ikke klager fordi menn som ønsker "noe" kler seg faktisk opp litt. Så du har masse å kikke på og mye variasjon. Anonymkode: 02959...ac1 Hvor er disse mennene som kler seg opp for kvinner? Jeg ser ingen av dem, dere ser jo like ut alle sammen. Anonymkode: 5001e...5d1 10
venus24 Skrevet 17. juli 2021 #51 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Husker på 90-tallet, det var sånn vi sjekket opp babes. Latet som vi kjørte litt i grøfta, så måtte vi bare ha tlf nr hennes En del ble sjarmert av det gitt. Dette var ikke i byen, men litt nærmere bygda på den tiden. Iallfall ingen fare for at man skal late som man kjører i grøfta i dag. Det er Mom Pants Gang hele veien. Så nettopp for et par timer siden Mom Pants Mafia. Ca 5 eller 6 damer på rundt 20 år på el-sparkesykkel, stormer vilt fremover og vræler og og de buksene flagrer rundt. Herregud 🤣 Anonymkode: 02959...ac1 Ja, det er åpenbart for alle her inne at du ikke ville klart å sjekke opp en kvinne uten manipulasjon. Og at du er en dårlig sjåfør. Helt greit det, men ikke plag opp med maset ditt. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #52 Skrevet 17. juli 2021 venus24 skrev (Akkurat nå): Ja, det er åpenbart for alle her inne at du ikke ville klart å sjekke opp en kvinne uten manipulasjon. Og at du er en dårlig sjåfør. Helt greit det, men ikke plag opp med maset ditt. Det er bare komisk når dere angriper personen. Du vet tydeligvis ikke at det kvinner lot seg sjarmere av på 90-tallet funker selvsagt ikke på dagens generasjon. Skjønner, ingen "manipulasjon" i dag. Hilsen Tinder-gjengen ?? 🤣 Anonymkode: 02959...ac1 3
venus24 Skrevet 17. juli 2021 #53 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare komisk når dere angriper personen. Du vet tydeligvis ikke at det kvinner lot seg sjarmere av på 90-tallet funker selvsagt ikke på dagens generasjon. Skjønner, ingen "manipulasjon" i dag. Hilsen Tinder-gjengen ?? 🤣 Anonymkode: 02959...ac1 Hilsen oss som ikke trenger å være dårlige sjåfører for å finne noen å ligge med 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #54 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jammen er det trist når kvinner skjønner at de eksisterer for seg selv og ikke for å være behagelige for menn. Anonymkode: 5001e...5d1 Så du kler deg aldri for å imponere hvis du skal ut på byen eller på en date? Du følger heller ikke en kleskode når du skal på jobbintervju? Som ofte kan utføres av en mann og det er også en mann som bestemmer om du får den jobben eller ikke. Som sagt, morsomt med passivt-aggressive svar. La meg gi deg et eksempel på feminint antrekk. Alle flyvertinner. Du vet, når man skal reise med fly. Selvsagt skal man ikke ha flyvertinner som går rundt i Mom Pants. Og gjett hva - mange kvinner søker seg til flyvertinne, det er nettopp sånt antrekk som er faktisk feminint. Nå trenger jeg ikke engang nevne alle hudpleie salonger og alt som har med "beauty" å gjøre. Kvinner der vet å kle seg de også. Anonymkode: 02959...ac1 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #55 Skrevet 17. juli 2021 Hadde jeg basert mitt syn på menn på hva som skrives i ymse forum på nettet, så hadde jeg blitt mannehater. Heldigvis omgås jeg menn hver dag og forstår bedre. Oh, wait... Anonymkode: 5001e...5d1 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #56 Skrevet 17. juli 2021 venus24 skrev (Akkurat nå): Hilsen oss som ikke trenger å være dårlige sjåfører for å finne noen å ligge med Hilsen passivt-aggressivt svar som har konkludert helt feilaktig at jeg er "dårlig sjåfør", mener du vel. Anonymkode: 02959...ac1 3
venus24 Skrevet 17. juli 2021 #57 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hilsen passivt-aggressivt svar som har konkludert helt feilaktig at jeg er "dårlig sjåfør", mener du vel. Anonymkode: 02959...ac1 Alle kan ikke være flink til alt. Det er helt greit at sjekking og bilkjøring ikke er dine sterke sider. Du er sikkert flink til mye annet. 3
Gjest Skogsalv Skrevet 17. juli 2021 #58 Skrevet 17. juli 2021 (endret) Ser poenget ditt . Selvsagt var kvinnene langt mere feminine i sin stil for 60- 80 år siden. Dengang de rullet håret og gikk med drakt. Men menn var også langt mer stilige på den tiden i klesveien. De er flinkere i sydligere strøk. Dog var det bondekjerringer på den tiden også,,,hardt arbeidende. Verden har uansett forandret seg. Veldig upraktisk for kvinner å la skjønnhetsregimet styre livet sitt,når de skal gjøre karriere ,samt ta seg av familie. Det er derfor vi ikke gjør samme innsats etter fylte 25 🙂 Vi har fått større betydning i samfunnet ,skjønner du! Til og med stemmerett og borgerstatus 😎 Du VET at det du ser i magasiner og på insta er retusjert og har x antall filter?? For ikke å snakke om kirurgi- et eget kapittel.( Noe du kunne tenkt deg og prøvd? Mye for menn der ute også ) Disse unge bruker ofte et par timer på å fikse seg,før de går ut av døra. Ville det passet DIN hverdag ,om kvinner hadde krevd det av deg ? Hudpleie,napping, voks/ barbering hårbehandling,varmejern, smøring,stryking + en time foran speilet til make up...Du kunne sluppet det siste da....( sikkert mer å nevne 🙃,men jeg har fortrengt det....) Jeg synes norske kvinner er flotte. Vi bruker bomulkstruser i hverdagen for sunn ph- verdi, - silke og lakk er forbeholdt elskere! Og da mener jeg ikke utroskap. Hva synes du om din egen mor ? Anbefaler deg å lese " Egalias døtre " ...der måtte mennene gå med ph. Boken ble forbudt dengang den kom ut . Wonder why...🤪 ( en satirebok hvor samfunnet var speilvendt) Endret 17. juli 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #59 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så du kler deg aldri for å imponere hvis du skal ut på byen eller på en date? Du følger heller ikke en kleskode når du skal på jobbintervju? Som ofte kan utføres av en mann og det er også en mann som bestemmer om du får den jobben eller ikke. Som sagt, morsomt med passivt-aggressive svar. La meg gi deg et eksempel på feminint antrekk. Alle flyvertinner. Du vet, når man skal reise med fly. Selvsagt skal man ikke ha flyvertinner som går rundt i Mom Pants. Og gjett hva - mange kvinner søker seg til flyvertinne, det er nettopp sånt antrekk som er faktisk feminint. Nå trenger jeg ikke engang nevne alle hudpleie salonger og alt som har med "beauty" å gjøre. Kvinner der vet å kle seg de også. Anonymkode: 02959...ac1 Jeg har fulgt kleskoden i alle jobbene jeg har hatt, og ingen av dem har krevd det jeg antar du anser som feminint antrekk. Sjefene mine/de som har vært ansvarlige i ansettelsesprosessen har vært minst 50/50 i kjønnsfordeling. Hvorfor kan ikke flyvertinner ha klær som er både praktiske og komfortable i en jobb som krever såpass mye? "Selvsagt skal man ikke ha flyvertinner som går rundt i Mom Pants." Why not??? Alle skal ha lov til å kle seg komfortabelt innenfor hva yrket krever, å kreve at kvinner MÅ ha mindre praktiske klær fordi det pleaser menn er mildt sagt arkaisk. "Beauty", som du kaller det, har like mye med personlig pleie og velvære å gjøre, både kvinner og menn steller seg for sin egen del. Hvor gammel er du egentlig? Jeg tipper 55-65. Anonymkode: 5001e...5d1 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #60 Skrevet 17. juli 2021 venus24 skrev (13 minutter siden): Alle kan ikke være flink til alt. Det er helt greit at sjekking og bilkjøring ikke er dine sterke sider. Du er sikkert flink til mye annet. Jeg liker deg. Skogsalv skrev (4 minutter siden): Anbefaler deg å lese " Egalias døtre " Egalias døtre er en herlig bok! Anonymkode: 5001e...5d1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå