AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #21 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Må si meg enig med TS. Men dette er ikke noe nytt. Selv vil jeg heller bruke uttrykket "kloner". Altså alle går med Mom Pants + flate sko + ancle socks, det er så latterlig at det ikke går an. Hvis man kaller dette "feminint" eller "fint", så har vi iallfall veldig forskjellige definisjoner på hva som er "bra" eller ikke med tanke på klesstil. Anonymkode: 02959...ac1 Gen Z kler seg helt forferdelig, det kan jeg være enig i. Svære firkanta høyvannsbukser kombinert med stygge overdeler. Vi millenials begynner å dra på åra, men vi kler oss i hvert fall bedre. For øvrig er norske kvinners kropper slik norske menn vil ha dem, ellers hadde vi ikke blitt sånn. Det er liksom det som blir "avlet" frem. Anonymkode: d4cc2...ebc 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #22 Skrevet 17. juli 2021 På pur faen har jeg nesten lyst til å ta ut den bleike, feite cellulittræva mi i altfor trang bikinitruse bare på trass. Jeg har alltid kledd meg maskulint. Store band t-skjorter, dongeribukser, Converse sko og skinnjakke. Har kledd meg slik i 20 år, og det kommer ikke til å forandre seg for at menn skal snu seg etter meg. Klarer meg fint uten å se ut som en godbit for mannfolk 😉 Anonymkode: 1a91c...b3d 10
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #23 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): For å si det sånn - det er en grunn til at man ikke skal kikke på damer mens man kjører. Ingen krasjer ikke for ei i Mom Pants med sneakers sko 🤣 Men ser man ei i skjørt og fine strømper derimot, da øker pulsen litt Anonymkode: 02959...ac1 Nå har jeg lurt lenge på et par ting når det kommer til menn med en greie for tynne strømper, så nå griper jeg muligheten til å spørre? Mener dere at vi damer skal gå i tynne strømper året rundt for å glede dere? Selv hender det jeg bruker tynne strømper et par dager om våren og høsten, når det fortsatt er akkurat litt for kaldt til å gå med bare legger og for varmt til å bruke tykkere strømpebukser. Aldri ellers. I sommervarmen er det bare klamt og jævlig, og hadde jeg prøvd meg om vinteren hadde det sannsynligvis ikke tatt lang tid før jeg frøs i hjel. Men det mener dere at jeg bare skal holde ut for at dere skal ha noe fint å se på, eller? Angående selve temaet for tråden er det så hinsides idiotisk at det gidder jeg ikke bruke en eneste kalori på å kommentere. Anonymkode: 2c5bc...bc1 9
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #24 Skrevet 17. juli 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Vi stammer fra jegere, fiskere, vikinger og utallige generasjoner med hardtarbeidende folk, nærmere bestemt de som overlevde i et tøft og krevende land. Klaging om at man opplever kvinner som "maskuline" er et uttrykk for manglende forståelse for hvorfor vi har utviklet oss til å bli store og sterke, samt at klageren føler seg liten i forhold til høyreiste kvinner og derfor er usikker på egen attraktivitet. Anonymkode: 06edd...e2a Klaging over at kvinner her til lands har et utseende grunnet nedarvet miljøtilpasning, er derfor like smart som å klage over at afrikanske kvinner er mørke i huden og påstå at de derfor er stygge. Du kan jo prøve dét, TS, og fortelle oss om de "føler seg truffet" . Anonymkode: 06edd...e2a 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #25 Skrevet 17. juli 2021 Vi blir visst aldri ferdig med å minne en del menn på at vi damer ikke kler oss for at mannfolk skal bli kåte. Anonymkode: 6fd86...b6b 15
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #26 Skrevet 17. juli 2021 Det fins maskuline kvinner akkurat som det fins feminine menn. Gratulerer med en breaking news observasjon! 🥳👏🏻👏🏻👏🏻 Vil du ha en dverg, reis til Asia. Anonymkode: 99c78...814 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #27 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi blir visst aldri ferdig med å minne en del menn på at vi damer ikke kler oss for at mannfolk skal bli kåte. Anonymkode: 6fd86...b6b Komisk det der. Sånn som her i denne tråden, der det blir skrevet som om det er den største selvfølge at det skal vi bry oss om. Det er som å rope ut «jeg liker ikke grønne epler! Bare røde!» Javel, liksom. Din mening er fullstendig irrelevant. Anonymkode: c246a...977 8
Gjest Era Vulgaris Skrevet 17. juli 2021 #28 Skrevet 17. juli 2021 Jeg lurer mest på hva som skjer etter at kvinner fyller 25? De skyter plutselig i været og blir over 170 cm? De får plutselig maskuline trekk, klesstil, og vaner? Hvordan kan det gå an? Hvis de ikke var sånn før 25, mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #29 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Norske damer er jo store. Høye, kraftige, store hender etc. Men det er ikke så mye de kan gjøre med det akkurat. I resten av verden er damene mindre da, ingen som tvinger deg til å ta norske damer Anonymkode: a1170...0c0 Vi stammer jo ikke fra vikingene for ingenting. Dette er jeg stolt av som norsk kvinne 🤩 Anonymkode: d7f53...696 11
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #30 Skrevet 17. juli 2021 Skal vi operere oss lavere eller?? Jeg personlig er veldig feminin i oppførsel og interesser, men går i praktiske klær fordi jeg sykler flere kilometer til jobb hver dag, og har en praktisk jobb. Skal rekke mye etter jobb også. Kan ikke gå i skjørt og høye hæler, da, slike klær føles «hemmende» til hverdags. Skal jeg derimot sitte på et møte eller noe, er det finere klær med en gang, tror det er ganske vanlig i Norge Anonymkode: 6b6a2...41e 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #31 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor enn jeg går ser jeg store, høye maskuline kvinner. De eneste som har liten antydning av feminitet, er jenter på 16-17 år eller rundt der. De over 25 derimot... alt det fysiske minner meg om maskulinitet; 170+++ cm høye, minst 65 kg (ser slik ut i hvert fall), store kropper, beveger seg som menn osv. Veldig lite attraktivt. Bor i en mellomstor by på Østlandet, og det er omtrent slike kvinner jeg ser ute. Hvorfor er kvinner i Norge blitt sånn? Anonymkode: 5d0fb...584 Tja, det du ser på som veldig lite attraktivt er det mange av oss menn som ser på som svært attraktivt. Så det er vel derfor det har blitt sånn Selv synes jeg 170cm blir litt vel lavt, foretrekker 180cm+. Og veldig gjerne en veltrent og litt muskuløs kropp. Anonymkode: 9a828...fde 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #32 Skrevet 17. juli 2021 Altså hvis alle norske kvinner er for maskuline for deg, så sier det vel heller noe om din manglende maskulinitet enn om oss. Vi er jo feminine kvinner vi, i alle fasonger og høyder. Anonymkode: c9ba2...32f 7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #33 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal vi operere oss lavere eller?? Jeg personlig er veldig feminin i oppførsel og interesser, men går i praktiske klær fordi jeg sykler flere kilometer til jobb hver dag, og har en praktisk jobb. Skal rekke mye etter jobb også. Kan ikke gå i skjørt og høye hæler, da, slike klær føles «hemmende» til hverdags. Skal jeg derimot sitte på et møte eller noe, er det finere klær med en gang, tror det er ganske vanlig i Norge Anonymkode: 6b6a2...41e Ts hadde nok ønsket seg at jenter fikk veksthemmende hormoner slik at de for helst ikke ble over 160. 😆 Det er sikkert «mandig» å sykle også, og å ha en praktisk jobb. Kanskje det er mest feminint å ikke jobbe utenfor hjemmet? 🤔 Sykepleiere bør nok også gå tilbake til kjole og kyse på arbeid. Anonymkode: 273a1...9ad 8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #34 Skrevet 17. juli 2021 Ja det finnes maskuline damer og menn og feminine menn og kvinner. ☺ noe for alle. Anonymkode: f7af4...4ea 4
MapleSirup Skrevet 17. juli 2021 #35 Skrevet 17. juli 2021 Og hvis kvinner er uenige så er vi «bitre»…. Gjesp…. 12
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #36 Skrevet 17. juli 2021 Usikkre menn overalt. Anonymkode: d4ac2...9bb 11
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #37 Skrevet 17. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må si meg enig med TS. Men dette er ikke noe nytt. Selv vil jeg heller bruke uttrykket "kloner". Altså alle går med Mom Pants + flate sko + ancle socks, det er så latterlig at det ikke går an. Hvis man kaller dette "feminint" eller "fint", så har vi iallfall veldig forskjellige definisjoner på hva som er "bra" eller ikke med tanke på klesstil. Anonymkode: 02959...ac1 kan jo hende disse damene ikke vil ha noe oppmerksomhet fra slike menn da... som forventer at de skal gå i det og det... for å være fine nok... kanskje de bare vil være for seg selv og kose seg med livet... trenger jo ikke noen som skal komme å kritisere alt man gjør. Anonymkode: f94e3...2be 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #38 Skrevet 17. juli 2021 Slik ble vi også beskrevet for maaange år siden 😊 vi er høye og bredere bygget enn kvinner fra enkelte andre land, samme er mange norske menn. Jeg er riktignok tynn som en spiker og kunne lagt på meg litt, men er høy og «bred». Sønnen min tårner over bakken, og det hender vi møter på utenlandske som ikke tror på at han ikke er eldre enn alderen sin. Syns det er kult vi er sånn jeg da😎💪🏻 Anonymkode: 5d74a...f92 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #39 Skrevet 17. juli 2021 Warrior skrev (6 timer siden): Hæ? Ser bare vakre kvinner jeg. Høye, lave, feminine, maskuline osv. Det er så fint at alle er forskjellig. Ingen kan bestemme hvordan noen skal være. For alle kan være akkurat sånn de vil være. Kle seg i hva de vil og være stolt av den de er uansett kropp og utseende. Jeg ser også masse fine mennesker overalt. Også dem some egentlig ikke er vakre, men de er seg selv, det er virkelig fine mennesker. Høyde, alder, vekt, det betyr nada. Jeg er åpenbart "innafor", men jeg har alltid vært guttejente selv om jeg ikke ser sånn ut. Tenk om TS hadde møtt meg og trodd han (jeg går ut fra at det kan være en liten trollegutt) møtte en feminin kvinne der han så meg i høye hæler og feminine klær. Og så fikk han vite at jeg jobber som anleggsarbeider. Den lille hjernen hadde implodert... Norske ungdommer blir stadig høyere, også jentene. Mine nevøer er mellom 1.90 og 2.05 høye. Niesene er fra 1.75 til 1.80. Så om TS synes det er slitsomt å være liten så er det to løsninger; enten gå etter lavere kvinner (det er mange av dem også), eller jobbe med seg selv. Anonymkode: 5001e...5d1 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #40 Skrevet 17. juli 2021 Hehe, har faktisk tenkt det samme som ts. Jeg voks opp på 80-90 tallet, og da var jentene søte sneller. De siste 20 årene har jeg merket enn viss utvikling i størrelse på unge jenter. Kan det være for mye boller og brus? Anonymkode: 299b7...436 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå