Gå til innhold

Mannlige kvinner overalt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor enn jeg går ser jeg store, høye maskuline kvinner. De eneste som har liten antydning av feminitet, er jenter på 16-17 år eller rundt der. De over 25 derimot... alt det fysiske minner meg om maskulinitet; 170+++ cm høye, minst 65 kg (ser slik ut i hvert fall), store kropper, beveger seg som menn osv. Veldig lite attraktivt.

Bor i en mellomstor by på Østlandet, og det er omtrent slike kvinner jeg ser ute.

Hvorfor er kvinner i Norge blitt sånn?

Anonymkode: 5d0fb...584

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, da ser vi jammen  verden ulikt. Jeg ser feminine kvinner hele tiden her på Østlandet. 

Anonymkode: 454df...44e

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jøss, da ser vi jammen  verden ulikt. Jeg ser feminine kvinner hele tiden her på Østlandet. 

Anonymkode: 454df...44e

Må si meg enig med TS. Men dette er ikke noe nytt. Selv vil jeg heller bruke uttrykket "kloner". Altså alle går med Mom Pants + flate sko + ancle socks, det er så latterlig at det ikke går an. Hvis man kaller dette "feminint" eller "fint", så har vi iallfall veldig forskjellige definisjoner på hva som er "bra" eller ikke med tanke på klesstil.

Anonymkode: 02959...ac1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må si meg enig med TS. Men dette er ikke noe nytt. Selv vil jeg heller bruke uttrykket "kloner". Altså alle går med Mom Pants + flate sko + ancle socks, det er så latterlig at det ikke går an. Hvis man kaller dette "feminint" eller "fint", så har vi iallfall veldig forskjellige definisjoner på hva som er "bra" eller ikke med tanke på klesstil.

Flaks at det ikke spiller noen rolle for noen hva du synes da :) 

Anonymkode: c246a...977

• Liker 29
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For min del er jeg ikke blitt sånn, jeg har alltid vært sånn. Liker ikke å dille med sminke til hverdags, foretrekker bukse for det er mer praktisk og behagelig og lave sko for føttene mine liker det bedre. Til hverdags så foretrekker jeg også rimelige T-skjorter foran finere topper. Regner med det der er sånt som TS mener er maskulint. 

Så det så. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahaha, ja vel. Da får vi bare være uenige, da. Har du tenkt tanken at kvinner faktisk ønsker å kle seg praktisk og behagelig? Vi eksisterer ikke kun for å se bra ut. 

Anonymkode: 5d4f4...2f3

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor enn jeg går ser jeg store, høye maskuline kvinner. De eneste som har liten antydning av feminitet, er jenter på 16-17 år eller rundt der. De over 25 derimot... alt det fysiske minner meg om maskulinitet; 170+++ cm høye, minst 65 kg (ser slik ut i hvert fall), store kropper, beveger seg som menn osv. Veldig lite attraktivt.

Bor i en mellomstor by på Østlandet, og det er omtrent slike kvinner jeg ser ute.

Det er fordi det er kaldt og vinter brorparten av året i dette landet og kvinner bryr seg ikke om hvordan de ser ut i motsetning til andre land der det er varmt klima.

Det ser du fra andre tråder der man snakker om å ikke bruker bh om vinteren, ikke barbere seg om vinteren.  Så barnerer man seg plutselig om sommeren bare fordi man må, bruker bh fordi man må. OSV. Eller plutselig trener eller begynner å jogge de par mnd før sommeren pga bade sesongen og stopper igjen når sommeren er over.

Anonymkode: 25eec...8db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flaks at det ikke spiller noen rolle for noen hva du synes da :) 

For å si det sånn - det er en grunn til at man ikke skal kikke på damer mens man kjører. Ingen krasjer ikke for ei i Mom Pants med sneakers sko 🤣 Men ser man ei i skjørt og fine strømper derimot, da øker pulsen litt :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å si det sånn - det er en grunn til at man ikke skal kikke på damer mens man kjører. Ingen krasjer ikke for ei i Mom Pants med sneakers sko 🤣 Men ser man ei i skjørt og fine strømper derimot, da øker pulsen litt :) 

Skjønner ikke hvordan det er relatert til det jeg skrev, men ok 👍🏻😆

• Liker 2
Skrevet

Har du fasiten på hvordan damer skal se ut? Skal vi kle oss etter dine ønsker så du kjører i grøfta!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Norske damer er jo store. Høye, kraftige, store hender etc. Men det er ikke så mye de kan gjøre med det akkurat.

I resten av verden er damene mindre da, ingen som tvinger deg til å ta norske damer

Anonymkode: a1170...0c0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Cata said:

For min del er jeg ikke blitt sånn, jeg har alltid vært sånn. Liker ikke å dille med sminke til hverdags, foretrekker bukse for det er mer praktisk og behagelig og lave sko for føttene mine liker det bedre. Til hverdags så foretrekker jeg også rimelige T-skjorter foran finere topper. Regner med det der er sånt som TS mener er maskulint. 

Så det så. 

Men du går vel ikke som en kar??

Anonymkode: 81106...302

Skrevet

Men du går vel ikke som en kar??

Anonymkode: 81106...302

Hvordan i all verden skal jeg vite det? :vetikke: Jeg ser ikke meg selv når jeg går og jeg er uansett usikker på hvordan det ser ut å "gå som en kar". Om jeg så gjør så kommer jeg meg iallfall framover. Det funker!

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg leste en gang i tiden her inne på KG at alle kvinner som er høyere enn 169 cm er «mannedamer» uansett kroppsfasong. Så ja, da er jeg en selverklært mannedame på 173 cm 😂

Anonymkode: d7f53...696

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Ser nesten ingen maskuline kvinner jeg. Med unntak av de som virkelig går inn for å være det. Noe jeg ser svært sjeldent.

Anonymkode: cfb48...d60

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Husker jeg leste en gang i tiden her inne på KG at alle kvinner som er høyere enn 169 cm er «mannedamer» uansett kroppsfasong. Så ja, da er jeg en selverklært mannedame på 173 cm 😂

Anonymkode: d7f53...696

Bare usikre menn som så vidt er 170 selv som syns det ;) 

Anonymkode: cfb48...d60

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da vet jeg hva jeg ikke skal begynne å gå i. Takk for motetips. 

Anonymkode: 24761...9a9

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan du ikke fokusere på de da? Det er jo leit at du skal ha det sånn hele tiden:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi stammer fra jegere, fiskere, vikinger og utallige generasjoner med hardtarbeidende folk, nærmere bestemt de som overlevde i et tøft og krevende land.

Klaging om at man opplever kvinner som "maskuline" er et uttrykk for manglende forståelse for hvorfor vi har utviklet oss til å bli store og sterke, samt at klageren føler seg liten i forhold til høyreiste kvinner og derfor er usikker på egen attraktivitet.

Anonymkode: 06edd...e2a

• Liker 19
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Hæ? Ser bare vakre kvinner jeg. Høye, lave, feminine, maskuline osv. Det er så fint at alle er forskjellig. Ingen kan bestemme hvordan noen skal være. For alle kan være akkurat sånn de vil være. Kle seg i hva de vil og være stolt av den de er uansett kropp og utseende. 

Endret av Warrior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...