Gå til innhold

Hva gjør jeg feil? Drittlei av å bli «dumpet»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du går for de kjekkeste. Da blir det slik. Du er akkurat som 99 % av alle andre jenter.

Anonymkode: 8f209...f47

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er så lei! Har mange interesserte når det kommer til sex, men får meg aldri kjæreste. Vet ikke hva som er galt med meg. Den typiske onde sirkelen er at menn er dødsinteresserte på forhånd, vi har sex, de er fortsatt interessert i SEX (gjerne mer også med EN GANG), men det blir bare til et av-og-på toxic opplegg der jeg avvises for alt annet enn sex og utseende. 

Føler meg bare jævlig og verdiløs… kanskje jeg ligger for raskt, men har i alle fall funnet ut at «alle» blir sånn mot meg - uavhengig av hvordan fyren fremstår på forhånd.

Ellers er jeg oppegående, har bra utdanning og jobb. Er 27 år

Anonymkode: d9d71...281

Tror kanskje du trenger en reality check. 

Gutter avviser deg som kjæreste pga de anser deg ikke som kjæreste materiale. 

Og noen kvinner ender opp som insol også. Involuntary solitude. De får sex men får ikke kjæreste. Du høres ut som en slik en.

Anonymkode: efb08...4e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vente med å ha sex til dere er offisielle kjærester. Det vil si at dere har annonsert forholdet og møtt hverandres venner. Han bør i hvert fall ha introdusert deg for sine venner. I tillegg bør dere ha vært på mange dates. Tok ikke så veldig lang tid før jeg var med typen, men vi møttes flere ganger i uken og han hadde introdusert meg for venner. 

Mitt andre tips er. Ikke fortsett å møt menn hvis de ikke er villig til å bruke penger på deg.. 

Mitt tredje tips er at etter at du har fulgt tipsene over, så med mindre du er helt sikker på at han liker deg og fortsatt vil være med deg, så dump ham. Uttrykk at du er usikker på forholdet og hvor seriøst det er og at det gjør at du tror du heller vil være alene. Hvis han ha forsikrer deg om at han vil ha deg og kommer tilbake til deg etter at du mer eller mindre avviser han, da er du rimelig trygg. 

Anonymkode: cb10a...9ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er jeg bare vant til at de er hodestups i starten,

Der har du jo en ting å jobbe ut fra. Prøv å finn noen, som kommuniserer på en bra måte, og som vil utforske relasjonen i et organisk tempo. Du vil kunne bli lurt, eller gå glipp av noe uansett strategi, men hodestups love bombing høres ut som rødt flagg. 

Anonymkode: b4948...e49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør vente lenger før du har sex med disse mannfolka? Det er sjelden en god ide å hoppe til køys som noe av det første man gjør, etter bare en date eller to. BLI KJENT FØRST. Ta deg tid, finn ut om du virkelig liker fyren, og ikke minst; hvor sikker er du på at han faktisk liker deg? 

Jeg hadde aldri hoppet til køys med en fremmed mann etter bare et par treff. Jeg hadde ventet lenge! Og hvis han er seriøst interessert, så venter han også.

Anonymkode: 381ae...90d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Uttrykk at du er usikker på forholdet og hvor seriøst det er og at det gjør at du tror du heller vil være alene. Hvis han ha forsikrer deg om at han vil ha deg og kommer tilbake til deg etter at du mer eller mindre avviser han, da er du rimelig trygg. 

Hva skal du si da? "tulla bare"?  Det høres ut som en slags shit testing. Jeg hadde uttrykt min skuffelse, men gått derfra, og grått i puta. 

Anonymkode: b4948...e49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fitnessjenta skrev (1 time siden):

Det er ikke deg det er noe galt med, men den nye «bruk og kast-kulturen». Nå til dags har alle veldig mange muligheter, og folk vil ha alt det morsomme med et forhold men uten forpliktelsene som følger med. I et samfunn der alle skal være selvstendige og ikke er avhengig av noen andre, ser man heller ikke verdien av et seriøst forhold. 

Spot on sånn er det blitt vi er mange som ikke finner kjærste 😊🤗

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva skal du si da? "tulla bare"?  Det høres ut som en slags shit testing. Jeg hadde uttrykt min skuffelse, men gått derfra, og grått i puta. 

Anonymkode: b4948...e49

 

Ja, skjønner at du tenker at det er en shit test. Men hvis du faktisk er usikker på en mann, så er det ikke en shit test. Det er bare du som uttrykker at du ikke stoler nok på han til å være sårbar. Synes det er bedre å gå enn å kjenne på sexpress, eller ligge med noen man ikke stoler på. 

Anonymkode: cb10a...9ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er derfor man ikke bør hoppe i seng med alle som sier de har kreft.

Anonymkode: 22ee5...934

Ja ikke sant, det er alltid jenta sin feil hvis hun møter en gutt som manipulerer seg til sex. For en logikk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at disse mennene er for attraktive, at dere ikke er jevnbyrdige. Det er nok en vanlig årsak til at det bare blir sex og en kortvarig relasjon.

Jeg tror også at mange er dårlige menneskekjennere, dater sleske menn og så blir overrasket over hvor kortvarig det hele ble.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser at flere av dere foreslår ts å avvente med sex. Det er jeg helt enig, men det er altså blitt slik at dersom vi damer ikke stiller opp, så står det 10 andre horer rundt hjørnet eller på tinder som gjør nettopp det. Det blir vanskelig å konkurrere med. Sånn har det dessverre blitt. 

Ellers enig med AB som skriver at det var andre boller før. Da måtte man vente, bli kjent og faktisk være kjærester før man lå med hverandre. Det var en god grunn til at det var slik. 

Anonymkode: 49b00...4b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Leser at flere av dere foreslår ts å avvente med sex. Det er jeg helt enig, men det er altså blitt slik at dersom vi damer ikke stiller opp, så står det 10 andre horer rundt hjørnet eller på tinder som gjør nettopp det. Det blir vanskelig å konkurrere med. Sånn har det dessverre blitt. 

Ellers enig med AB som skriver at det var andre boller før. Da måtte man vente, bli kjent og faktisk være kjærester før man lå med hverandre. Det var en god grunn til at det var slik. 

Anonymkode: 49b00...4b5

Hvis det tar hundre år før man har sex, så gidder man kanskje ikke å vente lenger, lurer på hva slags bagasje dama har osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (2 minutter siden):

Hvis det tar hundre år før man har sex, så gidder man kanskje ikke å vente lenger, lurer på hva slags bagasje dama har osv.

Kan godt være. Jeg er selv veldig sen med slike ting og de fleste menn stikker. 

Anonymkode: 49b00...4b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Leser at flere av dere foreslår ts å avvente med sex. Det er jeg helt enig, men det er altså blitt slik at dersom vi damer ikke stiller opp, så står det 10 andre horer rundt hjørnet eller på tinder som gjør nettopp det. Det blir vanskelig å konkurrere med. Sånn har det dessverre blitt. 

Ellers enig med AB som skriver at det var andre boller før. Da måtte man vente, bli kjent og faktisk være kjærester før man lå med hverandre. Det var en god grunn til at det var slik. 

Anonymkode: 49b00...4b5

Spørsmålet er jo da om, man vil konkurrere med horer? Og hva konkurrerer man i da liksom? være horete? Menn blir fortsatt forelsket i damer, så verden har ikke forandret seg SÅ mye. 

Tenker at det er bedre å finne en mann som vil stille opp for deg, enn en mann man må "stille opp for". 

Anonymkode: cb10a...9ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spørsmålet er jo da om, man vil konkurrere med horer? Og hva konkurrerer man i da liksom? være horete? Menn blir fortsatt forelsket i damer, så verden har ikke forandret seg SÅ mye. 

Tenker at det er bedre å finne en mann som vil stille opp for deg, enn en mann man må "stille opp for". 

Anonymkode: cb10a...9ba

Det er kun på dette forumet jeg ser at folk kaller jenter som ikke undertrykker egen seksualitet for «horer». Antar at gjennomsnittsalderen er litt høyere her enn andre steder?

Endret av fitnessjenta
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (1 minutt siden):

Det er kun på dette forumet jeg ser at folk kaller jenter som ikke undertrykker egen seksualitet for «horer». Antar at gjennomsnittsalderen er litt høyere her enn andre steder?

Jeg kaller aldri jenter for horer. Siterte et annet innlegg som snakket om horer, men burde selvfølgelig brukt hermetegn slik som du gjør. 

Anonymkode: cb10a...9ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fitnessjenta skrev (4 minutter siden):

Det er kun på dette forumet jeg ser at folk kaller jenter som ikke undertrykker egen seksualitet for «horer». Antar at gjennomsnittsalderen er litt høyere her enn andre steder?

Dessuten så var det ikke snakk om å uttrykke egen seksualitet det var snakk om. Det var å ha sex fordi man følte det var forventet. Jeg synes det er kvinneundertrykkende. Hvis målet ditt er å bare ha digg sex, så er det selvfølgelig greit. Men hvis du ønsker fast følge så er det kanskje ikke dette markedet du bør sikte deg inn på og "konkurrere i". 

Anonymkode: cb10a...9ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går etter samme type hele tiden. Da får du i veldig stor grad samme utfall.

Våg å tenke annerledes og la vær å tviholde på dårlige relasjoner.

Vi kan ikke gjenta våre mønster og samtidig tro vi får et annet utfall. 

Anonymkode: 0ccae...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dessuten så var det ikke snakk om å uttrykke egen seksualitet det var snakk om. Det var å ha sex fordi man følte det var forventet. Jeg synes det er kvinneundertrykkende. Hvis målet ditt er å bare ha digg sex, så er det selvfølgelig greit. Men hvis du ønsker fast følge så er det kanskje ikke dette markedet du bør sikte deg inn på og "konkurrere i". 

Anonymkode: cb10a...9ba

Er bare lei av at jenta alltid får skylden dersom gutten oppfører seg som dritt. Hun burde venta med sex, hun burde forstått at han løy, osv osv. Dette fører jo bare til mer skyld og skam og at gutta bare kan fortsette oppførselen sin uten konsekvenser. Det er på tide å snakke om den usunne bruk og kast-kulturen i vårt samfunn, og slutte å shame kvinnene for alt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er så lei! Har mange interesserte når det kommer til sex, men får meg aldri kjæreste. Vet ikke hva som er galt med meg. Den typiske onde sirkelen er at menn er dødsinteresserte på forhånd, vi har sex, de er fortsatt interessert i SEX (gjerne mer også med EN GANG), men det blir bare til et av-og-på toxic opplegg der jeg avvises for alt annet enn sex og utseende. 

Føler meg bare jævlig og verdiløs… kanskje jeg ligger for raskt, men har i alle fall funnet ut at «alle» blir sånn mot meg - uavhengig av hvordan fyren fremstår på forhånd.

Ellers er jeg oppegående, har bra utdanning og jobb. Er 27 år

Anonymkode: d9d71...281

Dersom det du gjør ikke virker så gjør noe annet! 

Vær tydelig på hva du vil ha! - Det er lov å stille krav til de mennene som er interessert i deg. 

Krev gjensidig vennskap, nærhet og kjærlighet før sex. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...