Gå til innhold

Hva gjør jeg feil? Drittlei av å bli «dumpet»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan godt være. Jeg er selv veldig sen med slike ting og de fleste menn stikker. 

Anonymkode: 49b00...4b5

Tviler ikke, men får bare vente og vente hvis man føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et tips kan jo være å satse på han som er interessert i deg selv om ikke sex kommer lett, og så bygge videre på en slik relasjon. Jeg ser det nevnes å treffe via bekjente osv. og en fare når en først har fått for "vane" å være tilgjengelig for lettvint sex er at menn som er ute etter nettopp det oppsøker en kun for dette, og er en kjent som "hun jenta" vil nok de færreste i kretsen ønske noe mer seriøst. 

Et annet kjedelig mønster er nok også at en er vant til at mer attraktive menn er interessert i sex og derfor legge lista der, uten å helt innse at disse har ulike standarder for forhold og sex, og at den ene er betraktelig lavere enn den andre. Løsningen, i tillegg til å ikke hoppe til sengs før det blir seriøst, kan kanskje være å prioritere litt hardere med tanke på hvilke egenskaper en faktisk mener er viktig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg utrolig over at vi damer liksom er "nødt" til å vente med sex for at menn skal ville være i et forhold. For meg er det naturlig å ha sex tidlig, jeg er et seksuelt vesen og elsker det. Jeg vil gjerne vite om vi har seksuell kjemi en god stund før vi forplikter oss til hverandre. Nei, sex første gang er ikke alltid perfekt og dritbra, men jeg vil gjerne vite om vi klaffer sammen seksuelt før jeg kaller meg noens kjæreste. Dette gjør meg ikke til en "hore". Er jeg den eneste som tenker sånn?! 

Anonymkode: 9ccc3...433

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil bare at de skal være konsistent - enten det er uinteressert eller interessert. 
Nå er jeg bare vant til at de er hodestups i starten, så dabber det eller de slår brått om til hot and cold.

ts

Anonymkode: d9d71...281

Hvis det er dine eneste krav er det jo ikke rart de blir uinteressert. Ingen vil føle at du tar "hvem som helst". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Leser at flere av dere foreslår ts å avvente med sex. Det er jeg helt enig, men det er altså blitt slik at dersom vi damer ikke stiller opp, så står det 10 andre horer rundt hjørnet eller på tinder som gjør nettopp det. Det blir vanskelig å konkurrere med. Sånn har det dessverre blitt. 

Ellers enig med AB som skriver at det var andre boller før. Da måtte man vente, bli kjent og faktisk være kjærester før man lå med hverandre. Det var en god grunn til at det var slik. 

Anonymkode: 49b00...4b5

Sånn er det dessverre. Dere kvinner ville ha "frigjøring" - i praksis å kunne oppføre seg som dyr i dyreparken, til tross for at man egentlig skulle ha vært forbi dette stadig for lenge siden i et velferdssamfunn, så nå betyr ikke "det å bli kjent" noe som helst lenger. Nå lar man en totalt fremmed fylle en opp med sperm i opptil tre åpner, og kaller det "bare for sex", når fakta er at sex er noe av det mest intime en kan ha. 

Jeg vet ikke hvem som begynte å heie frem mantraen om at "det er bare sex". Så nå har dere "frigjort menn" fra ønsket om fast forhold (hvilken mann gidder fast forhold med dagens moderne dame), da er det bedre å bare peise på henne, så dumpe, for det gjør dere kvinner også. Snakker om "ligaer", "utseende" - kjører hypergami-stilen hele veien fortsatt. Og masse annet tull.

Vi har et fullstendig dysfunksjonelt samfunn med tanke på sosiale relasjoner, sex, ekteskap / seriøse forhold og verdier i forhold til dette. Det har gått fullstendig ned i dass.

 

Anonymkode: db41b...313

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg irriterer meg utrolig over at vi damer liksom er "nødt" til å vente med sex for at menn skal ville være i et forhold. For meg er det naturlig å ha sex tidlig, jeg er et seksuelt vesen og elsker det. Jeg vil gjerne vite om vi har seksuell kjemi en god stund før vi forplikter oss til hverandre. Nei, sex første gang er ikke alltid perfekt og dritbra, men jeg vil gjerne vite om vi klaffer sammen seksuelt før jeg kaller meg noens kjæreste. Dette gjør meg ikke til en "hore". Er jeg den eneste som tenker sånn?! 

Anonymkode: 9ccc3...433

Nei, det er normalt på andre steder enn KG. Her skal man helst være jomfru før man har en ring på fingeren, og blir man såret av en gutt er det ens egen feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn er det dessverre. Dere kvinner ville ha "frigjøring" - i praksis å kunne oppføre seg som dyr i dyreparken, til tross for at man egentlig skulle ha vært forbi dette stadig for lenge siden i et velferdssamfunn, så nå betyr ikke "det å bli kjent" noe som helst lenger. Nå lar man en totalt fremmed fylle en opp med sperm i opptil tre åpner, og kaller det "bare for sex", når fakta er at sex er noe av det mest intime en kan ha. 

Jeg vet ikke hvem som begynte å heie frem mantraen om at "det er bare sex". Så nå har dere "frigjort menn" fra ønsket om fast forhold (hvilken mann gidder fast forhold med dagens moderne dame), da er det bedre å bare peise på henne, så dumpe, for det gjør dere kvinner også. Snakker om "ligaer", "utseende" - kjører hypergami-stilen hele veien fortsatt. Og masse annet tull.

Vi har et fullstendig dysfunksjonelt samfunn med tanke på sosiale relasjoner, sex, ekteskap / seriøse forhold og verdier i forhold til dette. Det har gått fullstendig ned i dass.

 

Anonymkode: db41b...313

Dette innlegget føles som det kommer rett fra en incel-tråd på 4chan. Hjelpes meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg irriterer meg utrolig over at vi damer liksom er "nødt" til å vente med sex for at menn skal ville være i et forhold. For meg er det naturlig å ha sex tidlig, jeg er et seksuelt vesen og elsker det. Jeg vil gjerne vite om vi har seksuell kjemi en god stund før vi forplikter oss til hverandre. Nei, sex første gang er ikke alltid perfekt og dritbra, men jeg vil gjerne vite om vi klaffer sammen seksuelt før jeg kaller meg noens kjæreste. Dette gjør meg ikke til en "hore". Er jeg den eneste som tenker sånn?! 

Anonymkode: 9ccc3...433

Selvfølgelig er vi ikke "nødt" til det. Det vet enhver dame som har prøvd seg på en  mann. Men det at du tenker slik hjelper ikke TS. For selv om TS er seksuelt frigjort, så er hun ikke frigjort fra den dårlige følelsen av å bli dumpet og å ikke strekke til med å få kjæreste. Vi må respektere at andre har en annen opplevelse og andre utforinger og lengsler enn oss selv.  At du er frigjort både seksuelt og med hensyn til relasjoner er selvfølgelig kjempefint, men vi må kunne se lengere enn oss selv og annerkjenne at andre ikke nødvendigvis har samme opplevelse. 

Anonymkode: cb10a...9ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du kun er vakker og har ingenting positivt å bidra med i et forhold. 

Eller

Du har en personlighet ingen vil date. 

 

Jobb med deg selv i stedet for å fokusere på hva som er galt med alle mennene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (46 minutter siden):

Er bare lei av at jenta alltid får skylden dersom gutten oppfører seg som dritt. Hun burde venta med sex, hun burde forstått at han løy, osv osv. Dette fører jo bare til mer skyld og skam og at gutta bare kan fortsette oppførselen sin uten konsekvenser. Det er på tide å snakke om den usunne bruk og kast-kulturen i vårt samfunn, og slutte å shame kvinnene for alt.

 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg irriterer meg utrolig over at vi damer liksom er "nødt" til å vente med sex for at menn skal ville være i et forhold. For meg er det naturlig å ha sex tidlig, jeg er et seksuelt vesen og elsker det. Jeg vil gjerne vite om vi har seksuell kjemi en god stund før vi forplikter oss til hverandre. Nei, sex første gang er ikke alltid perfekt og dritbra, men jeg vil gjerne vite om vi klaffer sammen seksuelt før jeg kaller meg noens kjæreste. Dette gjør meg ikke til en "hore". Er jeg den eneste som tenker sånn?! 

Anonymkode: 9ccc3...433

Det er dessverre slik at det finnes kun èn mekanisme som regulerer menns adferd og det er tilgangen til kvinnelig seksualitet. Nå som kvinnelig seksualitet er gratis, koster ingenting og alltid er tilgjengelig overalt, ja - så har det konsekvenser. Jeg er veldig klar over at dette ikke passer inn i feministisk tankegang (jeg har vært fenimist selv) men ideologi og samfunnsnormer kommer aldri til å endre biologi. Det er bare så enkelt og så vanskelig. 

Jeg mener ikke å være krass, jeg skriver dette i beste mening fordi jeg tror en god del unge kvinner dessverre er fullstendig hjernevasket av disse eldre feministene. Vi har blitt lurt trill rundt. Jeg skriver "vi" for jeg har vært der selv. Nå er jeg eldre og jeg er ganske sint på denne 68`generasjonen som har snudd den sosiale kulturen vår på hodet uten å ta ansvaret for følgene det har hatt. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sånn er det dessverre. Dere kvinner ville ha "frigjøring" - i praksis å kunne oppføre seg som dyr i dyreparken, til tross for at man egentlig skulle ha vært forbi dette stadig for lenge siden i et velferdssamfunn, så nå betyr ikke "det å bli kjent" noe som helst lenger. Nå lar man en totalt fremmed fylle en opp med sperm i opptil tre åpner, og kaller det "bare for sex", når fakta er at sex er noe av det mest intime en kan ha. 

Jeg vet ikke hvem som begynte å heie frem mantraen om at "det er bare sex". Så nå har dere "frigjort menn" fra ønsket om fast forhold (hvilken mann gidder fast forhold med dagens moderne dame), da er det bedre å bare peise på henne, så dumpe, for det gjør dere kvinner også. Snakker om "ligaer", "utseende" - kjører hypergami-stilen hele veien fortsatt. Og masse annet tull.

Vi har et fullstendig dysfunksjonelt samfunn med tanke på sosiale relasjoner, sex, ekteskap / seriøse forhold og verdier i forhold til dette. Det har gått fullstendig ned i dass.

 

Anonymkode: db41b...313

Jeg er fullstendig enig med deg. Spesielt i det du skriver om at vår seksualitet er noe av det mest verdifulle vi har. Det, sammen med tid. Jeg blir helt matt over hvor tung indoktrineringen har vært. 

Anonymkode: 49b00...4b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herremann skrev (1 minutt siden):

At du kun er vakker og har ingenting positivt å bidra med i et forhold. 

Eller

Du har en personlighet ingen vil date. 

 

Jobb med deg selv i stedet for å fokusere på hva som er galt med alle mennene. 

Jeg er fullstendig uenig. Jeg kjenner masse fine mennesker som er ufrivillig singel, og vi skal ikke shame folk for å ha det problemet TS har. Det trenger absolutt ikke være noe i veien med TS eller hennes personlighet. 

Jeg bare mener at damer som ikke klarer å lande forhold kan ha mye å vinne på å endre datingstrategi. 

Anonymkode: cb10a...9ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Det er dessverre slik at det finnes kun èn mekanisme som regulerer menns adferd og det er tilgangen til kvinnelig seksualitet. Nå som kvinnelig seksualitet er gratis, koster ingenting og alltid er tilgjengelig overalt, ja - så har det konsekvenser. Jeg er veldig klar over at dette ikke passer inn i feministisk tankegang (jeg har vært fenimist selv) men ideologi og samfunnsnormer kommer aldri til å endre biologi. Det er bare så enkelt og så vanskelig. 

Jeg mener ikke å være krass, jeg skriver dette i beste mening fordi jeg tror en god del unge kvinner dessverre er fullstendig hjernevasket av disse eldre feministene. Vi har blitt lurt trill rundt. Jeg skriver "vi" for jeg har vært der selv. Nå er jeg eldre og jeg er ganske sint på denne 68`generasjonen som har snudd den sosiale kulturen vår på hodet uten å ta ansvaret for følgene det har hatt. 

Jeg er fullstendig enig med deg. Spesielt i det du skriver om at vår seksualitet er noe av det mest verdifulle vi har. Det, sammen med tid. Jeg blir helt matt over hvor tung indoktrineringen har vært. 

Anonymkode: 49b00...4b5

Med den logikken der så regner jeg med at du støtter kulturer der kvinner må dekke seg til for å ikke friste mannen, og at kvinner alltid har skylden når menn manipulerer og sårer dem?

Ordet «feminist» stiller jeg meg kritisk til. Jeg foretrekker ordet likestilling. Dette handler i stor grad om likestilling, ettersom kvinner som manipulerer menn for for eksempel penger er like ille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er fullstendig uenig. Jeg kjenner masse fine mennesker som er ufrivillig singel, og vi skal ikke shame folk for å ha det problemet TS har. Det trenger absolutt ikke være noe i veien med TS eller hennes personlighet. 

Jeg bare mener at damer som ikke klarer å lande forhold kan ha mye å vinne på å endre datingstrategi. 

Anonymkode: cb10a...9ba

Jeg er ikke sikker på om det er mine svar du sikter til, men jeg snakker ikke om skam. Jeg snakker om villedning og en fordreining av virkeligheten. Man må, dessverre, hele tiden vurderer sin egen virkelighetsoppfattelse og livsanskuelse. Det ikke sikkert at dine observasjoner er riktige/nøytrale eller at følelsene dine har noen som helst relevans for de menneskene du forholder det til ellers, f.eks. i et datingsammenheng. Jeg tror spesielt kvinner skal være veldig forsiktige med å tro at kjønn er like i forplantingssammenheng. 

Anonymkode: 49b00...4b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke sikker på om det er mine svar du sikter til, men jeg snakker ikke om skam. Jeg snakker om villedning og en fordreining av virkeligheten. Man må, dessverre, hele tiden vurderer sin egen virkelighetsoppfattelse og livsanskuelse. Det ikke sikkert at dine observasjoner er riktige/nøytrale eller at følelsene dine har noen som helst relevans for de menneskene du forholder det til ellers, f.eks. i et datingsammenheng. Jeg tror spesielt kvinner skal være veldig forsiktige med å tro at kjønn er like i forplantingssammenheng. 

Anonymkode: 49b00...4b5

Nei, det var ikke ditt svar jeg siktet til. 

Anonymkode: cb10a...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (9 minutter siden):

Med den logikken der så regner jeg med at du støtter kulturer der kvinner må dekke seg til for å ikke friste mannen, og at kvinner alltid har skylden når menn manipulerer og sårer dem?

Ordet «feminist» stiller jeg meg kritisk til. Jeg foretrekker ordet likestilling. Dette handler i stor grad om likestilling, ettersom kvinner som manipulerer menn for for eksempel penger er like ille.

Absolutt ikke, men jeg støtter heller kulturer der feminisme får stå uimotsagt. Det er et problem og ts betaler nå prisen for det. Mine innspill er for å øke forståelse og skape perspektiv. 

Anonymkode: 49b00...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (1 time siden):

Ja ikke sant, det er alltid jenta sin feil hvis hun møter en gutt som manipulerer seg til sex. For en logikk.

Litt enig der faktisk. Stort sett damene som får skylda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Absolutt ikke, men jeg støtter heller kulturer der feminisme får stå uimotsagt. Det er et problem og ts betaler nå prisen for det. Mine innspill er for å øke forståelse og skape perspektiv. 

Anonymkode: 49b00...4b5

TS betaler prisen for at hun har møtt drittsekker, enkelt og greit. Pluss at vi lever i et samfunn der vi alltid tror at gresset er grønnere på den andre siden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må vente med å ha sex til dere er offisielle kjærester. Det vil si at dere har annonsert forholdet og møtt hverandres venner. Han bør i hvert fall ha introdusert deg for sine venner. I tillegg bør dere ha vært på mange dates. Tok ikke så veldig lang tid før jeg var med typen, men vi møttes flere ganger i uken og han hadde introdusert meg for venner. 

Mitt andre tips er. Ikke fortsett å møt menn hvis de ikke er villig til å bruke penger på deg.. 

Mitt tredje tips er at etter at du har fulgt tipsene over, så med mindre du er helt sikker på at han liker deg og fortsatt vil være med deg, så dump ham. Uttrykk at du er usikker på forholdet og hvor seriøst det er og at det gjør at du tror du heller vil være alene. Hvis han ha forsikrer deg om at han vil ha deg og kommer tilbake til deg etter at du mer eller mindre avviser han, da er du rimelig trygg. 

Anonymkode: cb10a...9ba

Hvor ofte skjer dette i dagens samfunn at menn venter med sex til de er i forhold? 1-2%? Der hadde du jævlig flaks som fant nåla i høystakken med en gang 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg irriterer meg utrolig over at vi damer liksom er "nødt" til å vente med sex for at menn skal ville være i et forhold. For meg er det naturlig å ha sex tidlig, jeg er et seksuelt vesen og elsker det. Jeg vil gjerne vite om vi har seksuell kjemi en god stund før vi forplikter oss til hverandre. Nei, sex første gang er ikke alltid perfekt og dritbra, men jeg vil gjerne vite om vi klaffer sammen seksuelt før jeg kaller meg noens kjæreste. Dette gjør meg ikke til en "hore". Er jeg den eneste som tenker sånn?! 

Anonymkode: 9ccc3...433

En er jo ikke "nødt" til så veldig mye, men det er klart at om en er en kvinne som det er naturlig for å ha sex tidlig vil det for en del være naturlig å ha nettopp det, men kanskje ikke så mye mer. Er ikke det greit? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (11 minutter siden):

TS betaler prisen for at hun har møtt drittsekker, enkelt og greit. Pluss at vi lever i et samfunn der vi alltid tror at gresset er grønnere på den andre siden.

Kanskje. Eller så betaler en kanskje for enkelte mindre heldige valg. 

Det er tross alt masse kvinner i forhold og de aller færreste kvinner "snubler" over masse nye peniser, så jeg tenker det er mye bedre å se på egen adferd (noe TS virker å gjøre) og hvordan en kan unngå å ende et annet sted enn en ønsker, enn å tenke at problemet ligger hos alle de en møter på sin vei (som jo får det de ønsker). 

edit. for øvrig ikke ment nedsettende mot TS eller at hun gjør noe galt. Utgangspunktet er jo at hun lurer på hva hun kan gjøre annerledes som jeg tenker er helt riktig innstilling. 

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...