Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest her inne på Kg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 7/11/2021 at 8:44 PM, AnonymBruker said:

Moren som skrev her inne for å høste sympati iforhold til barnet sitt, men gjorde forferdelige ting. Gammel sak. 

Anonymkode: 50c9f...c5b

Den skulle jeg gjerne lest, før høres ut som bio.mor til min datter. Skrev visst i en eller annen gruppe på nett at hun lå innlagt på Ullevåll med sykt barn. Folk ville sende blomster, så de tok kontakt med sykehuset som ikke vil gi info, og en person visste hvem far var (min mann) og kontaktet han for å få vite hvor de skulle sende blomster... Det var bare det at far var på påskeferie med nevnte barn (som hadde det aldeles strålende) 

Anonymkode: d2415...ece

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosatoast skrev (4 timer siden):

Den evig lange tråden til hun som bor alene, mottar sosialhjelp og ber foreldrene gjemme unna arv hun har fått, slik at hun faktisk kan få sosialhjelp. 

Men hun sliter med moren som alltid hakker på hun, hun er over 44 år, ufrivillig barnløs og sliter med sosial angst. Nekter å gå til psykolog, men har snakket med en online-psykolog såvidt over mail... Og fant en mann hun mstcha med på Tinder, men tørr ikke møte han, samtidig som tiden flyr.. 

Mye rart i den tråden, og er helt sykt å lese over 200 sider med en så voksen dame som er helt blotta for selvinnsikt, ei heller er mottagelig for hjelp. Uff, tråden ble sletta for en del måneder siden av moderator. Siden hun sliter så fryktelig og hun svindla NAV for sosialhjelp. 

Kan du linke til den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (På 17.10.2021 den 14.13):

Herregud, for en trip down the memory lane! Jeg var jo svært aktiv i samtlige tilfeller her! Tenkte umiddelbart på ABB-trådene når jeg så tittelen på denne tråden.

Nå for tiden er det mest rettfersiggjøringen og victim blaming i forbindelse med overgrep og voldtekt. 

Hunterlady, var det ikke? Var mange som ville ta henne for alt mulig. Synd, når hennes feil var å ha et heftig sexliv for ti år siden. 

Hunterlady vet jeg faktisk hvem er. Hun la ut bilder av øynene sine for noen år siden, og da kjente jeg henne øyeblikkelig igjen. Vi er fra samme bygd, men jeg er noen år eldre. 🙂 Tror hun er ei snill og bra dame. 

Anonymkode: 283d6...fc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dama som i fullt alvor ikke vil vaske ungen med klut fordi hun påstår at kluten må tørkes før den kan legges med skittentøyet og det har de ikke plass til (!!!). Jeg stusser  over hvor dårlig planlagt folks hverdag er. 

Anonymkode: e8e7f...51e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 19.10):

Og hun som hadde en mann som var utro med jordmoren da hun nettopp hadde født

Anonymkode: 84eb2...6ce

Aner meg hvilketcsykehus. Var iallefall en jordmor som ikke gadd å legge til rette for meg og baby på vei. Da hun var alt for opptatt med å flørte med mannen min. Og sa feks stakars deg da, blir ikke noe på deg en stund. Og begynte å foreslå masse bra puber å gå på. Var ufin mot meg. Sa bla til mannen min, g

Huff dama di maser og skriker fælt. Jeg fikk da baby på en pressrie. Og hadde siste halvtimen sagt fra at hun måtte ta en sjekk pga ungen kom snart. Hun hadde da ikke hentet håndklær og div utstyr, fordi hun mente uten å ha sjekket meg fra jeg kom, at ungen ikke skulle komme på minst 6-7 timer til

Anonymkode: c9e08...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange gode tråder er nevnt, men jeg synes hun som var/er forelsket i legen sin fortjener å nevnes. Herregud, for et nek!

Anonymkode: 5d748...244

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Veldig mange gode tråder er nevnt, men jeg synes hun som var/er forelsket i legen sin fortjener å nevnes. Herregud, for et nek!

Eller Kiwi damen 😅

Anonymkode: 90712...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Eller Kiwi damen 😅

Hun har jeg ikke fått med meg. Fortell!

Hun som var forelsket i legen lagde massevis av tråder om hun burde kontakte han og fortelle om følelsene sine. Et samlet KG sa nei, men hun gjorde det like vel. Og nå kommer det (minst) en om hvor mye hun angrer. Hun påpekte hele tiden at hun var høy og blond og hadde rette tenner...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun har jeg ikke fått med meg. Fortell!

Hun som var forelsket i legen lagde massevis av tråder om hun burde kontakte han og fortelle om følelsene sine. Et samlet KG sa nei, men hun gjorde det like vel. Og nå kommer det (minst) en om hvor mye hun angrer. Hun påpekte hele tiden at hun var høy og blond og hadde rette tenner...

Skal se om jeg finner tråden. Hun hadde et forhold med noen fra Kiwi og hun brukte konstant store bokstaver 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket litt feil om hva tråden gjaldt men underholdendes likevel 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan dere legge ved linker til trådene dere snakker om? 💖

Anonymkode: 01f31...acd

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1184823-så-forelsket-i-legen-fortsatt/

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1152610-forelsket-i-legen-sende-melding-på-facebook/

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1215860-gråter-meg-i-søvn-pga-forelskelsen-i-legen-hva-skal-jeg-gjøre/

Og sikkert 10 tråder til...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden om henne på UNIVERSITETET. Skrev det med store bokstaver i alle innlegg. Veldig gøyal tråd 😂

Anonymkode: ed289...83c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 9.12.2021 den 10.32):

Hun som synes det var hyggelig å tenke på at hun og moren hadde et seksuelt forhold fra hun var 12 år og at det var derfor hun i voksen alder foretrakk å ha sex med eldre kvinner.  Sykt å lese og satt dype spor. Hun må jo være alvorlig psykisk syk. 

Anonymkode: e9736...4e7

Altså, et seksuelt misbrukt barn som har fått seksualiteten sin skadet. Forferdelig😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tråden om henne på UNIVERSITETET. Skrev det med store bokstaver i alle innlegg. Veldig gøyal tråd 😂

Anonymkode: ed289...83c

Denne har ikke jeg fått med meg, er den gammel? Finnes det link?😁

Anonymkode: 7d894...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (På 9.12.2021 den 10.25):

Den evig lange tråden til hun som bor alene, mottar sosialhjelp og ber foreldrene gjemme unna arv hun har fått, slik at hun faktisk kan få sosialhjelp. 

Men hun sliter med moren som alltid hakker på hun, hun er over 44 år, ufrivillig barnløs og sliter med sosial angst. Nekter å gå til psykolog, men har snakket med en online-psykolog såvidt over mail... Og fant en mann hun mstcha med på Tinder, men tørr ikke møte han, samtidig som tiden flyr.. 

Mye rart i den tråden, og er helt sykt å lese over 200 sider med en så voksen dame som er helt blotta for selvinnsikt, ei heller er mottagelig for hjelp. Uff, tråden ble sletta for en del måneder siden av moderator. Siden hun sliter så fryktelig og hun svindla NAV for sosialhjelp. 

Har tenkt på henne ofte, lurer på hvordan det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Denne har ikke jeg fått med meg, er den gammel? Finnes det link?😁

Anonymkode: 7d894...b7d

Historien om UNIVERSITETET ligger i en eviglang tråd om oversharing på Facebook, dessverre ingen egen tråd - selv om hun virkelig skulle hatt det. 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...