AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #101 Skrevet 12. juli 2021 Synes spådommene om idiocracy kommer mer og mer til sin rett. Anonymkode: c25e8...a60 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #102 Skrevet 13. juli 2021 Skal vi egentlig helt ukritisk applaudere alt ungdommen driver med? Anonymkode: 8848d...d04 9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #103 Skrevet 13. juli 2021 herzeleid skrev (På 11.7.2021 den 16.57): Her er det nok ikke nødvendigvis snakk om "jenter som er litt mer glad i å ha sex" men med et veldig avvikende sexliv og forhold til sex, som en del ikke ønsker å normalisere. I eksempelet fra artikkelen snakker vi om en jente på 20 med over 40 sexpartnere, der hun deler navn og detaljer med andre. Medianen for antall partnere kvinner har er tidligere oppgitt til 6, og vi snakker dermed om en jente som allerede før hun er gammel nok til å kjøpe sprit på polet har hatt mer enn 6 ganger så mange partnere som kvinner flest. https://www.ung.no/oss/sex/211440.html Jeg er enig i at en ikke skal kalle andre slemme ting, men om en først prøver å gjøre en slik adferd til en morsom gladsak tror jeg det er viktig at en er tydelig på at dette ikke er vanlig og at det i de aller fleste sine øyne er veldig uattraktivt. Oj, er medianen virkelig så lite som 6 partnere? Jeg hadde en sånn liste på telefonen min da jeg var ung, ikke karakterer eller noe, men med navnene. Lå med 33 personer (2 jenter, resten gutter) fra jeg var 16-23. Så møtte jeg mannen min og har vært monogam i 18 år 🤷🏼♀️ Har aldri hatt en kjønnssykdom. De fleste jeg kjenner og har snakket med sånt om, har ligget med mellom 20-50 personer… De som har ligget med færre har vært i forhold fra de debuterte, typ seriemonogame som flytter rett inn til ny kjæreste når det blir slutt - det begrenser selvsagt antallet. Anonymkode: f590e...b60
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #104 Skrevet 13. juli 2021 Kjenner jeg er så glad for at jeg vet om et par i 20 årene som var hverandres første kjæreste. Og at de brukte veldig lang tid før de ble sammen og har vært sammen i flere år. Jeg synes de unge som har ons i fleng, gjere også fulle av silikon og tatoveringer er så HARRY!! Typisk PH og ex on the beach, æsj!! Er så glad det faktisk finnes noen normale unge mennesker som settet kjærligheten og også moralen som en standard for ligg. Anonymkode: 190cd...f9e 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #105 Skrevet 13. juli 2021 Når ble det slutt på at sex og kjærlighet skal være en fin ting mellom to som er glad i hverandre? Det er så billig, tacky og harry å ligge med titalls ulike personer i ung alder. Hva gikk galt? De som holder på sånn må ha hatt er spesiell oppvekst uten rammer og et behov for bekreftelse de ikke har fått hjemme. Anonymkode: 190cd...f9e 9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #106 Skrevet 13. juli 2021 Haha, jeg er nr 31 på lista til Nicole Hansen 😂😂😂 Anonymkode: e4b72...b39
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #107 Skrevet 14. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Haha, jeg er nr 31 på lista til Nicole Hansen 😂😂😂 Anonymkode: e4b72...b39 rip dignity. det er farlig å gi kvinner klamydia. hvorfor forklarte jeg ovenfor. kan føre til infertilitet. Anonymkode: aa950...570
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #109 Skrevet 14. juli 2021 On 7/11/2021 at 6:38 PM, AnonymBruker said: Hvem og hvor mangehver enkelt velger å ligge med, er personlige valg. Det å ha en liggeliste med opplysninger om andre som man deler med folk uten samtykke fra de det gjelder, synes jeg derimot ikke er greit. Anonymkode: 67b9f...e18 Eh, nei. Den siste sexpartneren din må ligge med alle du har ligget med. Hørt om HPV? Anonymkode: c23b9...683 1
NysgjerrigPiken Skrevet 15. juli 2021 #110 Skrevet 15. juli 2021 8 hours ago, Kjetilkasper@outlo said: Å dele sexpartneres størrelse på penis har kvinnfolk holdt på med lenge, spesielt hvis den er "liten". Artig når feite dumme kvinnfolk, som veier både det dobbelte og tredobbelte av hva dem burde, utleverer og gapskratter over "liten" pikk . Jeg vet ikke hvilke «kvinnfolk» du henviser til, men jeg har ihvertfall ikke møtt noen som deler dette. Min oppfatning er at menn generelt er langt mer opphengt i størrelse enn det kvinner er. Det virker for øvrig ikke som du har et mer positivt kroppssyn enn disse «feite, dumme» kvinnfolka du viser til. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #111 Skrevet 15. juli 2021 Kjempetrist og ødeleggende for unges seksualitet, hovedfokus på kropp og prestasjon. Men NRK er med på å formidle disse fremstillingene og holdningene til ungdom. Det er forferdelig! Hvor er de voksne som skal fortelle unge om kjærlighet og intimitet? Anonymkode: 54db0...003 2
herzeleid Skrevet 15. juli 2021 #112 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjempetrist og ødeleggende for unges seksualitet, hovedfokus på kropp og prestasjon. Men NRK er med på å formidle disse fremstillingene og holdningene til ungdom. Det er forferdelig! Hvor er de voksne som skal fortelle unge om kjærlighet og intimitet? Anonymkode: 54db0...003 De er nok kanskje sendt i skammekroken med beskjed om at de er gammeldagse, dømmende og kvinnefiendtlige. 2
AllahBallah Skrevet 15. juli 2021 #113 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 2.39): Oj, er medianen virkelig så lite som 6 partnere? Jeg hadde en sånn liste på telefonen min da jeg var ung, ikke karakterer eller noe, men med navnene. Lå med 33 personer (2 jenter, resten gutter) fra jeg var 16-23. Så møtte jeg mannen min og har vært monogam i 18 år 🤷🏼♀️ Har aldri hatt en kjønnssykdom. De fleste jeg kjenner og har snakket med sånt om, har ligget med mellom 20-50 personer… De som har ligget med færre har vært i forhold fra de debuterte, typ seriemonogame som flytter rett inn til ny kjæreste når det blir slutt - det begrenser selvsagt antallet. Anonymkode: f590e...b60 Vet du hva, det er helt greit. Greit at du har knullet 34, og de fleste i din omgangskrets har knullet 20-50. Men igjen: det mange (ink. meg) reagerer på er at dette normaliseres. Nå skal jeg ta en råsjans: tipper du (og dine) var blant dem som startet å feste / drikke da dere var 13/14 år, begynte rote ganske tidlig, og også ha sex. Det er helt greit, det er en del av dere, og det er dessverre dere som opptatt mest plass. Ikke bare i medie-bildet, men også dere som er «mest populære» allerede på ungsomsskolen. Det er også helt greit. Men, det er altså ikke dette som er normalt. Som du nevner selv, snitt på 6 sex-partnere. Mange over, men også mange under. Det er det jeg syntes er trist. 14-15 åringer får idoler som er åpen om at de har knullet 30-40 stykker før de er 20. Skal du være kul må du liksom gjøre det. Helst knulle ikke bare typen din, men også kompisene til typen. Gjerne mens typen ser på. I det minste suge dem (aller helst mens du blir pult av typen, gjerne analt). Dette er ikke noe som jeg finner på, dette er realiteten til mange unge i dag. Når de er 14-15 år. Skal de være kule, må de ha et utagerende seksualliv.
Gjest Powermonger Skrevet 15. juli 2021 #114 Skrevet 15. juli 2021 Kondolerer til foreldrene til denne personen.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #115 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 10.7.2021 den 20.07): Føler vårt ansvar som foreldre til eldre barn og tenåringer blir større og større for hvert år. Det skal så mye til for å rette opp etter denne føkka generasjonen som er ung nå. Det er problemer med psyke, kropp, presentasjon, sosiale media, og nå dette! De er en helt forvridd generasjon som har vokst opp med paradise hotell, ex on the Beach, Instagram og what not. For oss foreldre holder det ikke lenger å være et ok forbilde. Nå er mine barn i slutten av barneskolen, men jeg merker allerede at de er usikre på kropp, selvbilde og sosialt. Må vi gjemme alt av nettbrett og mobil, og tvinge de til å lese bøker og se på Bonanza? Jeg er helt ærlig livredd og vettskremt. Hilsen mor 32 Anonymkode: 9a351...ef5 Mor til jente på 13,5 år her, og er helt enig. Det er helt ærlig så utrolig vanskelig å være forelder i dagens samfunn. Åpenhet om alt, overalt, til enhver tid. Det trigger, påvirker, skaper usikkerhet og forstyrra selvbilder fra de er 9-10 år... 😞 Anonymkode: 5293f...1f6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #116 Skrevet 15. juli 2021 Som innehaver av en omvendt banan m/skru blir jeg svært såret av denne listen. Anonymkode: b0984...ca2 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #117 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Som innehaver av en omvendt banan m/skru blir jeg svært såret av denne listen. Anonymkode: b0984...ca2 Du kan trøste deg med at de er på samme barnslighetnivå som en i barneskolealder.. Peniser og underliv kommer i alle mulige varianter og det er helt normalt. Anonymkode: f4ba6...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #118 Skrevet 16. juli 2021 https://www.dagbladet.no/tema/nicole-21---penis-trenger-ikke-vaere-stor/74016443 "Jeg vil skrive ned hvem jeg har sex med, og samtidig huske alle." Enten har hun unormalt dårlig hukommelse eller så er listen unormalt lang. Et eller annet er unormalt her, men hva? 🙂 Anonymkode: 4a0e0...3ea
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #119 Skrevet 16. juli 2021 Det er allerede laget flere tråder om dette temaet. Men hun bør jo være en Gud i senga selv, siden hun klager så mye på andres prestasjon og i tillegg advarer andre mot å ligge med den og den, fordi de i følge henne selv har for liten penis, penis peker feil vei osv. Av alle ting jeg ville kommet i avisa for, dette hadde kommet på sisteplass. Hvis jeg som kvinne hadde møtt en fyr jeg likte, Googlet navnet hans og fant han i en artikkel som det der så hadde jeg blitt vanvittig skuffa. Anonymkode: 80409...858 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #120 Skrevet 16. juli 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Det er allerede laget flere tråder om dette temaet. Men hun bør jo være en Gud i senga selv, siden hun klager så mye på andres prestasjon og i tillegg advarer andre mot å ligge med den og den, fordi de i følge henne selv har for liten penis, penis peker feil vei osv. Av alle ting jeg ville kommet i avisa for, dette hadde kommet på sisteplass. Hvis jeg som kvinne hadde møtt en fyr jeg likte, Googlet navnet hans og fant han i en artikkel som det der så hadde jeg blitt vanvittig skuffa. Anonymkode: 80409...858 Håper nesten for hennes del at dette var et stunt for å stå frem som komiker. Ser ingen annen måte dette kan være smart på. Anonymkode: 4a0e0...3ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå