Gå til innhold

NRK - Liggelista

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trist at NRK nå finansieres over budsjett. Da kan vi umulig si nei og bidra til at kanalen dør ut.

vi skal vertfall være glad for at tvkanlaen Nrk har eksistert., om den siden går under eller ikke. Uten Nrk så ville nyhetsdekningen muligens vert atskillig mere profittdreven over hele linja, hvor den delen av nyhetsbildet som selger best dominerer, altså dekning som holder på mest mulig folk til reklamen kommer. Slik er det i flere land. 

Endret av Chomsky89
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnslige liggelister uansett antall. Greit at folk fører de når de ligger med mange, men synes det er flaut gjort av P3 å vise de frem som de er skrevet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva betyr "klamma"? 

Innser nå at det kanskje er en forkortelse på klamydia? 

Endret av Sinsiew
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kall meg gammeldags, men jeg ser ikke noen grunn til ha "ligge liste" annet for ha oversikt over hvem man har ligget med. Hvis det er tilfellet er det vell det et problem, at man er så fri med sin egen kropp. Det kan umulig være bra for den enkelte metalen og fysiske helse. 

Det er dessuten respektløst. Jeg deler ikke intime detaljer om min mann til mine venninner. Sex er mellom to mennesker, og dele det med alle ved å gi intime detaljer er sjokkerende og trist. Jeg håper det ikke er normen for den aldergruppen, for hvis det er det, så blir det påkostning av intimiteten og sårbarheten i sex, og vi ender med falsk og steril skuespill. 

Anonymkode: 1c85e...ff6

• Liker 20
Skrevet
Sinsiew skrev (Akkurat nå):

Hva betyr "klamma"? 

Klamydia vil jeg tippe. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg skal aldri ha sex. er stolt jomfru. 

Anonymkode: aa950...570

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dette et viktig fokus? Ser ikke at det er viktig for allmenheten, heller ikke spesielt lærerikt. Jeg syns kvinner kan ha seg med så mange og hvem de vil, menn også. Men trenger vi virkelig å vite detaljer om klamydia, liten tiss, finger i rompa osv? Hva er så viktig og lærerikt at NRK må sette dette på dagsorden? Jeg har også ført liste. Men den har jeg ikke delt med noen. Og ikke med pinlige detaljer. Men å kringkaste dette til alle og enhver syns jeg er så unødvendig. Det skal lages tv av alt for tiden. Dette kan sees på som et desperat forsøk på underholdning. Men hvem er det for? Så et lite innslag på fb. Og ble litt satt ut. Makan.

Anonymkode: a7f32...7f0

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

NRK er sex sex sex sex sex hele tiden, skjønner ikke at jeg må betale for denne drittkanalen.

Anonymkode: f8786...103

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

NRK er sex sex sex sex sex hele tiden, skjønner ikke at jeg må betale for denne drittkanalen.

Ja sånn har det faktisk blitt. Akkurat som om vi ikke får sex oppi ansiktet over alle andre steder i media og some. 

Anonymkode: a7f32...7f0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Lurt å ha oversikt over hvem man har ligget med mtp. smittesporing av ene og andre sorten. Men å gi karakter er jo litt slemt. Eneste info man bør gi videre er om vedkommende er grenseoverskridende og gjør ting som ikke er greit, så kan andre styre unna.

Anonymkode: c5d48...68a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jupp.. Heldigvis betaler du for at kanalen skal være ilive, i tilfelle nød 😃 Heldige vi er, som har en statskanal som skal holde oss oppdaterte i slike tilfeller ;) 

• Liker 2
Skrevet
SlemUlv skrev (2 minutter siden):

Jupp.. Heldigvis betaler du for at kanalen skal være ilive, i tilfelle nød 😃 Heldige vi er, som har en statskanal som skal holde oss oppdaterte i slike tilfeller ;) 

Men hvem skal rapportere når det er nød?! Ole Torp? 

AnonymBruker
Skrevet

NRK publiserer mye søppel for tiden. 

Anonymkode: d7471...918

• Liker 9
Skrevet

Ser bare ett stort problem med dette: at dette er med på å normalisere å ha pule-lister og knullet 30+ i ung alder. Det er litt trist.
Gjør meg ingenting med puleliste og at menn samt kvinner knuller rundt, det har de alltid gjort, tipper mannfolka putta pikken sin i mange flere høl i steinalderen. Men igjen, synd at det normaliseres over statsbudsjettet.

Da kan liksom folk som ikke ligger rundt føle seg ENDA mer kjipe og unormale. Jipppii!

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Trist at NRK nå finansieres over budsjett. Da kan vi umulig si nei og bidra til at kanalen dør ut.

Anonymkode: 2a23d...33b

Nå er du fryktelig langt ut i off topic-myra. NRK publiserer en sak. NRK lager ikke temaet! Det er nemlig to vidt forskjellige ting, lik det eller ikke! Om VG publiserer at en pyroman går løs, er det ikke VGs feil at vedkommede er pyroman. Lik det eller ikke! Om folk driver og lager lister over hvem de har hatt sex med, er lista laget først. Deretter har NRK publisert saken som omhandler dette. Om du mener at du skal bestemme hva som skal publiseres, altså hva som passer deg, får du holde deg til magasinene på venteværelset hos tannlegen, og bla forbi det som ikke passer deg!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som reagerer på at de skal normalisere liggeliste? Hvorfor skriver folk ned folk de har hatt sex med? herregud så barnslig og teit. Skrive hvordan sexen var, som om engangsex med en alltid betyr samme opplevelse? Og hvorfor ønsker folk å memorere tilbake på dette? Evt. skrive om pikken til en eller annen fyr, er det så viktig å vite senere hvor lite stor den var, herregud sier jeg bare. Klarer de ikke å bare huske dette fra før av om det er så spennende.  Jeg synes det er utrolig rart.  Eller handler dette om å kunne skryte av listen sin? se så mange folk som har hatt sex med meg? Eller se så mange folk jeg har hatt sex med? Så det blir en slags konkurranse om å ha mest sex? 

Anonymkode: 366a4...5e0

• Liker 17
Skrevet

Merker jeg er glad for at liggelista mi egentlig bare er ett navn. Og slik håper jeg det blir resten av livet. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Føler vårt ansvar som foreldre til eldre barn og tenåringer blir større og større for hvert år. Det skal så mye til for å rette opp etter denne føkka generasjonen som er ung nå. Det er problemer med psyke, kropp, presentasjon, sosiale media, og nå dette! De er en helt forvridd generasjon som har vokst opp med paradise hotell, ex on the Beach, Instagram og what not. For oss foreldre holder det ikke lenger å være et ok forbilde. Nå er mine barn i slutten av barneskolen, men jeg merker allerede at de er usikre på kropp, selvbilde og sosialt. Må vi gjemme alt av nettbrett og mobil, og tvinge de til å lese bøker og se på Bonanza? Jeg er helt ærlig livredd og vettskremt. Hilsen mor 32

Anonymkode: 9a351...ef5

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Dette må jo være perfekte kandidater til Paradise Hotel eller Ex on the Beach.

Anonymkode: 23575...29d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Føler vårt ansvar som foreldre til eldre barn og tenåringer blir større og større for hvert år. Det skal så mye til for å rette opp etter denne føkka generasjonen som er ung nå. Det er problemer med psyke, kropp, presentasjon, sosiale media, og nå dette! De er en helt forvridd generasjon som har vokst opp med paradise hotell, ex on the Beach, Instagram og what not. For oss foreldre holder det ikke lenger å være et ok forbilde. Nå er mine barn i slutten av barneskolen, men jeg merker allerede at de er usikre på kropp, selvbilde og sosialt. Må vi gjemme alt av nettbrett og mobil, og tvinge de til å lese bøker og se på Bonanza? Jeg er helt ærlig livredd og vettskremt. Hilsen mor 32

Anonymkode: 9a351...ef5

Jepp, og på et eller annet tidspunkt sviktet vi vårt ansvar underveis, for det er jo ikke ungdommen som har skapt alt dette. De er bare et produkt av den samtiden vi har skapt for dem. 

Anonymkode: e6016...d1b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...