AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Fant en artikkel om at folk nå fører lister over hvem de ligger med og jeg må si jeg ble helt paff! Det er nok ikke ett nytt fenomen, men jeg blir jo bekymret når de legger det på telefonen. Svært uheldig om noen skulle finne eller hacke telefonen den for så å dele. https://p3.no/vil-fjerne-skammen-fra-liggelista/ Nrk kan prøve å normalisere antall partnere, men jeg har ingen interesse av partenere med hundrevis av kropper på samvittigheten.. Så artikkelen er nok rettet for endre tankesettet til sånne som meg 😄😅 Tanker? Anonymkode: 5057b...bc8 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Imponert over hukommelsen! Jeg husker ikke dritt av sexpartnere tilbake rundt årtusenskiftet Anonymkode: 3adfc...682 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Trist at NRK nå finansieres over budsjett. Da kan vi umulig si nei og bidra til at kanalen dør ut. Anonymkode: 2a23d...33b 17
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Jeg blir så trist av å lese artikler som det der, og at det finnes mennesker som skriver lister som dette. Synes det vitner om en håpløst dårlig moral, og det har ingenting med antall sexpartnere å gjøre. Lavmål. Anonymkode: 090d2...b6a 46
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Jeg førte liste fram til jeg var ca 21. Det var nok mest for å holde tellingen (var vel kommet opp i ca 26 da jeg sluttet å holde oversikt). Det var ikke sånn detaljert med poeng og beskrivelse, bare navn. Og det var før smarttelefonens tid. Fant faktisk en liste med navn i en av dagbøkene mine for litt siden. Anonymkode: 2a243...b52 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Er enige med jentene i at man ikke skal shames fordi man har sex med mange, men nå er det faktisk et ganske reelt aspekt her: fare for kjønnssykdommer. Som ofte gir mer komplikasjoner for jenter enn gutter. Hun ene har fått klamydia av flere på lista si, da får jeg inntrykk av at det ikke ble brukt kondom. Savner veldig at NRK stiller litt mer kritiske spørsmål til det, da kunne de fått frem hvorvidt de er flinke til å teste seg f. eks. Anonymkode: e0cf6...6e3 26
Majer Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Det kan bidra til skam når det føres navn og man diskuterer med venner. Det vil føre til mer press for å prestere og vil dermed skape seksuell og psykisk uhelse. 15
MapleSirup Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 (endret) Den listen der er jo ekstrem. Det fremstår som en veldig kynisk vurdering av andre. Hun skriver implisitt at hun ikke knytter seg til andre menneske, selv ikke i øyeblikket. Altså har hun et elendig sexliv. .Jeg så fem minutter av det programmet før jeg skjønte at det er ødelagt, norsk ungdom som horer seg i forskjellig varianter. Skam over antall sexpartnere er jo bare tull. Holdningene til dem derimot… Endret 10. juli 2021 av MapleSirup 40
Gjest parkeringsvakten Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Ha sex med mange = 0 problem Behandle andre mennesker som resirkulerbart søppel = problem Heldigvis er ikke disse to synonymer
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Jøss det var spesielt. Jeg synes ikke de skal skamme seg over å ha hatt mange sexpartnere, men å lage trofeliste over dem hun har hatt sex med blir litt drøyt og veldig kynisk. Selv var jeg jomfru i den alderen, og jeg synes ikke det heller er noe å skamme seg over. Anonymkode: 709a1...b4b 23
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 Man er bekymret for «generasjon presentasjon», samtidig driver media å skaper syke forventninger til sex. Skjønner at NRK må sponses av det offentlige. Såpass dårlig journalistikk er å bli flau av. Anonymkode: 6c1f4...d24 17
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #12 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man er bekymret for «generasjon presentasjon», samtidig driver media å skaper syke forventninger til sex. Skjønner at NRK må sponses av det offentlige. Såpass dårlig journalistikk er å bli flau av. Anonymkode: 6c1f4...d24 Det er viktig å huske at dette ble publisert på p3.no og ikke på nrk.no. P3 bruker å publisere mye rart, og jeg vøler det er for et yngre publikum... Jeg leste en artikkel her om dagen om to homofile jenter som puttet banan inn i vagina siden de visstnok hadde fått for dårlig seksualundervisning, men jeg klarte ikke å lese så mye av den da jeg følte jeg er feil publikum for sånt. Jeg synes NRK har god journalistikk ellers, og det er selvfølgelig vanskelig for alle å være fornøyd når det er mange forskjellige grupper i samfunnet med helt motsatte interesser. Anonymkode: 709a1...b4b 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #13 Skrevet 10. juli 2021 Jeg har ikke noe imot selve konseptet liggelister og er enig i at det sikkert er en måte for noen å bli mer komfortabel med egen seksualitet på, MEN fullt navn og score fra 1-10 kan jeg derimot ikke stå inne for. De jeg kjenner som har liggelister forholder seg kun til fornavn, årskull, og bruker emojies for å beskrive opplevelsen av besøket. Da blir det mer humoristisk og mindre personlig (det blir brukt snille emojies). Ellers kondom kondom kondom kondom Anonymkode: 7e612...a67 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #14 Skrevet 10. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er viktig å huske at dette ble publisert på p3.no og ikke på nrk.no. P3 bruker å publisere mye rart, og jeg vøler det er for et yngre publikum... Jeg leste en artikkel her om dagen om to homofile jenter som puttet banan inn i vagina siden de visstnok hadde fått for dårlig seksualundervisning, men jeg klarte ikke å lese så mye av den da jeg følte jeg er feil publikum for sånt. Jeg synes NRK har god journalistikk ellers, og det er selvfølgelig vanskelig for alle å være fornøyd når det er mange forskjellige grupper i samfunnet med helt motsatte interesser. Anonymkode: 709a1...b4b Jeg kan se en lenke til denne artikkelen på NRK sin side. Hva er forskjellen? 😜 Anonymkode: 6c1f4...d24 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #15 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan se en lenke til denne artikkelen på NRK sin side. Hva er forskjellen? 😜 Anonymkode: 6c1f4...d24 Jeg tror NRK ønsker å snikinnføre åpen seksuell identitet i Norge så de publiserer vel alt dette vrælet på NRK.no Anonymkode: 709a1...b4b 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #16 Skrevet 10. juli 2021 Herre.. For en gjennomført trist kanal NRK har blitt... Anonymkode: a95e5...9bd 14
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #17 Skrevet 10. juli 2021 Denne generasjonen har jo vokst opp med realityserier basert på fyll og sex. Da blir det jo slik. Som lærer så grøsser jeg når ungdommer sier de ser på ex on the beach ol. sammen med mødrene sine... Anonymkode: f79fc...288 26
K.B. Skrevet 10. juli 2021 #18 Skrevet 10. juli 2021 Det verste var vel egentlig den grusomme dialekten. Det er jo nesten umulig å forstå hva dama skriver. 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #19 Skrevet 10. juli 2021 Problemet er ikke at hun laget listen . Problemet er at hun delet den med andre enn seg selv, og spesielt offentlig. Anonymkode: aa950...570 14
SlemUlv Skrevet 10. juli 2021 #20 Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trist at NRK nå finansieres over budsjett. Da kan vi umulig si nei og bidra til at kanalen dør ut. Anonymkode: 2a23d...33b Nei, vår nasjonale kanal.. Som er ment som kanalen som skal gi oss informasjon ved eventuell krig og andre kriser, kommer nok ikke til å dø ut -_- Merkelig nok.... Ang OP: meh.. Folk får gjøre som de vil, og andre får lov å ha sine preferanser. Personlig har jeg ikke noe med hva andre gjør med sine liv 😃 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tror NRK ønsker å snikinnføre åpen seksuell identitet i Norge så de publiserer vel alt dette vrælet på NRK.no Anonymkode: 709a1...b4b Åpen seksuell identitet er vel allerede en ting? Vi har lov å være oss selv i Norge, det er noe av det jeg liker best ved dette landet. Joda, det finnes seff idioter som skal dømme alt og alle som ikke passer inn i deres norm, men det er heldigvis ikke så mange lengre. De er bare veldig høylytt 😃 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå