Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #61 Skrevet 14. september 2005 Jeg har kommet med så mye positivt som jeg bare orker før, men når jeg da får tilbake en tråd om at ingen tror henne, og at vi misliker henne, syns hun er plagsom, en byrde, og at ingen støtter henne, da blir jeg provosert. Og da svarer jeg. Gidder ikke holde kjeft bare fordi svarene ikke er like hyggelig som det hun vil ha. beklager
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #62 Skrevet 14. september 2005 Jeg snakker ikke om å forsøke å forstå, men om å slenge dritt. Ok? ← Jeg fortjener nok all dritten jeg..
Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #63 Skrevet 14. september 2005 Jeg fortjener nok all dritten jeg.. ← skjerp deg
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #64 Skrevet 14. september 2005 Det er jo veldig bra at du kommer deg ut innimellom. Andre mennesker er jo troaa alt ikke noe å være redd for Men det er lett for meg å si, jeg vet... Men bare for å ha spurt, du sa du måtte på butikken for å handle, for litt siden leste jeg at dine foreldre ble sinte på deg dersom du sov for mye. Bor du med dem? Hvordan er de med deg i forhold til angstproblemet ditt??? ← Jepp, jeg bor hjemme ja.. Men jeg handler tyggegummi og tannbørste ol. og sånne ting selv... Jepp, foreldrene mine blir sinte på meg hvis jeg sover for mye ja.. De er ikke med i behandlingen nei.
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #65 Skrevet 14. september 2005 NEI! Det gjør du ikke, men skal vi prøve å ha forståelse for deg, så MÅ du prøve å ha forståelse for oss, det er ikke alle som sliter med angst, og ja, det er ikke bare å sette seg inn i det liksom! Hvor gammel var du når du ble "grepet" av angsten, og hvor gammel er du den dag i dag??? ← Jeg skjønner det er vanskelig for mennesker uten angst å skjønne hvordan det er å ha angst. Det blir akkurat som at jeg skal vite hvordan det ikke er å ha angst det Jepp, jeg har forståelse jeg... Jeg er 25 år, og var et lite barn da jeg fikk angst. Jeg husker ikke hvordan det er å ikke ha angst..
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #66 Skrevet 14. september 2005 Men utviser ikke foreldrene dine noen form for forståelse for problemet ditt??? Har du søsken forresten?? ← Jeg har lissom ikke noe lyst til å skrive hva foreldrene mine gjør mot meg. Er så redd for å fortelle alt om meg. Redd noen skal kjenne meg jeg. Men foreldrene mine er ikke så støttende nei.. Tør ikke å si akkurat hva de har sagt her..
Gjest Hege Skrevet 14. september 2005 #67 Skrevet 14. september 2005 Denne tråden er mest en persondebatt, og det kommer lite godt ut av den ser jeg. Like godt å lukke den.
Fremhevede innlegg