Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #21 Skrevet 14. september 2005 Da jeg var innlagt så var hele avdelinga på stranda og bada alle sammen.. ← Hva har det med at håret ditt er lysere?
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #22 Skrevet 14. september 2005 reddelinnea drar angst inn i absolutt alt, så bli vant til det. ← Det var ikke jeg som dro inn angst inn i dette forumet nei..
Gjest Splitter Pine Skrevet 14. september 2005 #23 Skrevet 14. september 2005 reddelinnea drar angst inn i absolutt alt, så bli vant til det. ← HAr begynt å legge merke til det ja.
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #24 Skrevet 14. september 2005 Synes du skriver pussige innlegg, jeg <linnea. Først tenkte jeg "Hm, jeg trodde ikke Linnea turte å gå ut, jeg". Virker som om du tenkte det samme, i og med at du måtte slenge på hvor ille denne stranden var liksom. Jeg lurer på om du har det så ille som du skriver her, eller om du kun ønsker oppmerksomhet. For det får du jo i massevis. ← Er ikke dette noe med angst å gjøre?
Gjest Splitter Pine Skrevet 14. september 2005 #25 Skrevet 14. september 2005 reddelinnea drar angst inn i absolutt alt, så bli vant til det. ← HAr begynt å legge merke til det ja.
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #26 Skrevet 14. september 2005 Og det var det første innlegget deres???
Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #27 Skrevet 14. september 2005 Jeg gikk på en strand med ingen mennesker fordi jeg er så redd for mennekser. Men jeg er så redd. Men det er ikke noe fin strand da. Bare masse steiner, skjell, og glassgår? Og gjørme? Sånn at jeg synker... DEt er nok derfor det ikke var noen folk der ja.. ← Hva er dette da? "jeg er så redd mennesker, men jeg er så redd" Det var ikke jeg som dro inn angst inn i dette forumet nei.. ←
Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #28 Skrevet 14. september 2005 Og det var det første innlegget deres??? ← Jeg gikk på en strand med ingen mennesker fordi jeg er så redd for mennekser. Men jeg er så redd. Men det er ikke noe fin strand da. Bare masse steiner, skjell, og glassgår? Og gjørme? Sånn at jeg synker... DEt er nok derfor det ikke var noen folk der ja.. ← dette var det 2. innlegget ditt før noen som helst hadde svart deg
Gjest Splitter Pine Skrevet 14. september 2005 #29 Skrevet 14. september 2005 Jeg gikk på en strand med ingen mennesker fordi jeg er så redd for mennekser. Men jeg er så redd. Men det er ikke noe fin strand da. Bare masse steiner, skjell, og glassgår? Og gjørme? Sånn at jeg synker... DEt er nok derfor det ikke var noen folk der ja.. ← Dette er jo ditt inlegg før noen som helst har svart på tråden din å vil si at dette har med din angst å gjøer ja.
Gjest Xavia Skrevet 14. september 2005 #31 Skrevet 14. september 2005 Så du var ikke på stranda alene, men sammen med de andre som også var innlagt?
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #32 Skrevet 14. september 2005 Først sier du at du gikk på en strand med ingen mennesker. Så sier du at du var på stranda og bada sammen med hele avdelingen da du var innlagt...?
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #33 Skrevet 14. september 2005 Det var lissom det første innlegget som jeg skulle spørre og høre? Men det andre innlegget mitt var bare en sånn liten undertråd.. Det var sånn jeg mente, det var ikke meningen.
Gjest Pecado Skrevet 14. september 2005 #34 Skrevet 14. september 2005 Kan jo ha vært to forskjelleige ganger det. Kanskje hun var innlagt i fjor. Greit nok at hun skriver vedlig mange innlegg om dette, men hvorfor bli ekkel? Trenger dere synke så dypt på grunn av det?
Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #35 Skrevet 14. september 2005 Hu var på stranda alene i sommer, men når hun var innlagt, var hun der med de andre? ellerno.. uansett
Gjest Xavia Skrevet 14. september 2005 #36 Skrevet 14. september 2005 Slapp av, det er vel ikke så nøye! Du kan jo feks farge håret ditt mørkere om du ikke liker lyst hår.
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #37 Skrevet 14. september 2005 Så du var ikke på stranda alene, men sammen med de andre som også var innlagt? ← Begge deler... Det var i fjor jeg var innlagt om sommeren. Og i år, var jeg på stranda alene...
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2005 #38 Skrevet 14. september 2005 Det var lissom det første innlegget som jeg skulle spørre og høre? Men det andre innlegget mitt var bare en sånn liten undertråd.. Det var sånn jeg mente, det var ikke meningen. ← Du spør, andre svarer. Andre spør, du svarer ikke. Det er flere her som forsøker å finne ut hva du egentlig sier. Du sier at du var der hver dag, du sier at du var der alene, og du sier at du var der sammen med mange andre. Var du det? Alene? Sammen?
Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #39 Skrevet 14. september 2005 Kan jo ha vært to forskjelleige ganger det. Kanskje hun var innlagt i fjor. Greit nok at hun skriver vedlig mange innlegg om dette, men hvorfor bli ekkel? Trenger dere synke så dypt på grunn av det? ← har du fått med deg noe annet av linnea enn denne tråden? ser du er ganske ny bare. det kan bli litt mye, og jeg vet jeg er ekkel nå, men den andre tråden hennes her nå gjorde at jeg fikk helt avsmak.
Gjest Lilleulv Skrevet 14. september 2005 #40 Skrevet 14. september 2005 Anyway.... Hår blir bleka av sol og saltvann. Jeg synes det er fint jeg da, men det finnes jo både glansvask og minicolor så du kan freshe opp fargen litt
Fremhevede innlegg