reddelinnea Skrevet 14. september 2005 #1 Skrevet 14. september 2005 Tror dere det er en grunn til at jeg plutselig fikk så lyst hår? Jeg hadde mørk blond før sommer, også plutselig ble jeg lys blond etter sommer? Og nå er det veldig mange som har spurt om jeg har stripet det eller farget håret eller gjort noe fordi det er så lyst nå.? Er det fordi jeg har badet i saltvann nesten hver dag i sommer og ikke har dusjet det etterpå så ofte? Vasket det bare en gang i uka og badet i saltvann hver dag? Jeg angrer sånn at jeg ikke vasket håret mitt fordi det har blitt så lyst og slitt?
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #2 Skrevet 14. september 2005 Jeg gikk på en strand med ingen mennesker fordi jeg er så redd for mennekser. Men jeg er så redd. Men det er ikke noe fin strand da. Bare masse steiner, skjell, og glassgår? Og gjørme? Sånn at jeg synker... DEt er nok derfor det ikke var noen folk der ja..
Gjest Melk Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 Synes du skriver pussige innlegg, jeg <linnea. Først tenkte jeg "Hm, jeg trodde ikke Linnea turte å gå ut, jeg". Virker som om du tenkte det samme, i og med at du måtte slenge på hvor ille denne stranden var liksom. Jeg lurer på om du har det så ille som du skriver her, eller om du kun ønsker oppmerksomhet. For det får du jo i massevis.
Gjest Xavia Skrevet 14. september 2005 #4 Skrevet 14. september 2005 Lyst hår er jo bare fint det da. Solbleket hår minner om en deilig sommer det!
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2005 Jeg bare pressa meg på stranda jeg da. Selv om det er skummelt og skremmende.. Så jeg bare var der selv om jeg hadde angst og sånn. Jeg må jo bare være på stranda om sommeren fordi lissom alle er der på stranda. Også er det så flaut å si at jeg ikke har vært på stranda en sommer. Jeg er så dum jeg da, siden jeg er så opptatt av hva andre mener om meg? Men hvis jeg synker i vannet, så gjør ikke det noe heller da...
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2005 Synes du skriver pussige innlegg, jeg <linnea. Først tenkte jeg "Hm, jeg trodde ikke Linnea turte å gå ut, jeg". Virker som om du tenkte det samme, i og med at du måtte slenge på hvor ille denne stranden var liksom. Jeg lurer på om du har det så ille som du skriver her, eller om du kun ønsker oppmerksomhet. For det får du jo i massevis. ← Det er en bitte liten strand der jeg bor også bare presset jeg meg uti vannet også reisete jeg hjem igjen? Man kan jo ha det vondt selv om man bader????
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2005 Og jeg er jo på butikken også, selv om jeg har angst??? For hvordan ellers får jeg mat??? Maten detter jo ikke ned fra himmelen?? Eller klær....
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2005 Også må jeg ut når jeg skal til psykologen eller fysioterapauten eller sosionomen eller legen eller noe.... Jeg kjører jo bil selv om jeg har angst??? Er jo redd for å kjøre bil selv om jeg gjør det?
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2005 Synes du skriver pussige innlegg, jeg <linnea. Først tenkte jeg "Hm, jeg trodde ikke Linnea turte å gå ut, jeg". Virker som om du tenkte det samme, i og med at du måtte slenge på hvor ille denne stranden var liksom. ← Det var ikke derfor jeg skrev to innlegg nei... Det var fordi det var to ting, også pleier jeg å dele opp det jeg skriver i forskjellige innlegg jeg da..
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2005 Og dessuten: Jeg vil ikke ha oppmerksomhet jeg.. Det er ikke derfor jeg skriver her. Jeg bare skriver sånn hvordan jeg har det. Ikke for å få oppmerksomhet...
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #11 Skrevet 14. september 2005 Jeg har tilogmed angst for å sitte foran pcen og det gjør jeg hele tiden nesten... Også har jeg hørt: Hvis man skal bli kvitt angst så må man oppsøke angsten??? Selv om jeg kan oppsøke angsten 1000000000000000000000000 ganger uten å bli noe bedre da. Jeg har angst for alt..
Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #14 Skrevet 14. september 2005 (endret) Synes du skriver pussige innlegg, jeg <linnea. Først tenkte jeg "Hm, jeg trodde ikke Linnea turte å gå ut, jeg". Virker som om du tenkte det samme, i og med at du måtte slenge på hvor ille denne stranden var liksom. Jeg lurer på om du har det så ille som du skriver her, eller om du kun ønsker oppmerksomhet. For det får du jo i massevis. ← :enig_anim: må si meg enig med deg Melk også går det ann å dele opp et innlegg i flere avsnitt, og ikke skrive en setning i hvert innlegg... Endret 14. september 2005 av Gitte
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #15 Skrevet 14. september 2005 Tror dere at folk med angst ikke tør å gå utenfor døra??? Da jeg var innlagt gikk alle pasientene på kjøpesentre og ut på tur og på stranda. Dette måtte vi . Selv om vi hadde angst alle sammen....
Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #16 Skrevet 14. september 2005 Sånn du skriver om det i innleggene dine her, kan det virke som om du aldri går utenfor døra ja.. men nei, jeg tror ikke det, kjæresten min sliter med noe angst og depresjoner, men har får hjelp og har kommet seg veldig bra. Han er med på alt
Gjest Melk Skrevet 14. september 2005 #17 Skrevet 14. september 2005 Tror dere at folk med angst ikke tør å gå utenfor døra??? ← nei, selvfølgleig tror jeg ikke det. Men du har fremstilt deg selv omtrent slik. Og du har skrevet mye om hvor ille det er å gå ut. og da ble jeg overrasket over at du hadde vært på stranda daglig i hele sommer. Jeg syntes ikke det passet med det inntrykket du har gitt av deg selv. Men innlegg nr 2 passet bra, så det rettet jo opp innlegg nr 1, med all gjørmen, glasskår osv. Dette er et åpent forum, ikke et forum det angstpasienter kan henvende seg opp og ned i mente og kun vente å få medisinsk kvalifiserte og støttende råd. Jeg har som regel ikke noe å komme med mht deg, derfor har jeg ignorert deg. Men denne posten her leste jeg alstå igjennom.
Gjest Splitter Pine Skrevet 14. september 2005 #18 Skrevet 14. september 2005 Trodde dette var en tråd om hvorfor du plutselig hadde lyst hår jeg? Det har på ingen måte med angst å gjøre.
Gjest Gitte Skrevet 14. september 2005 #19 Skrevet 14. september 2005 Trodde dette var en tråd om hvorfor du plutselig hadde lyst hår jeg? Det har på ingen måte med angst å gjøre. ← reddelinnea drar angst inn i absolutt alt, så bli vant til det.
reddelinnea Skrevet 14. september 2005 Forfatter #20 Skrevet 14. september 2005 Da jeg var innlagt så var hele avdelinga på stranda og bada alle sammen..
Fremhevede innlegg