Gå til innhold

Hvorfor så lyst?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kan jo ha vært to forskjelleige ganger det. Kanskje hun var innlagt i fjor. Greit nok at hun skriver vedlig mange innlegg om dette, men hvorfor bli ekkel? Trenger dere synke så dypt på grunn av det?

Synes ikke jeg synker dypt når jeg forsøker å forstå innleggene. SÅPASS må da selv reddelinnea tåle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også var jeg innlagt i begynnelsen av juni i år, og da var vi på starnda, men da var det for kaldt til å bade. Vi bare grilla og sånn da.. Siden det blåste sånn..

Skrevet
har du fått med deg noe annet av linnea enn denne tråden? ser du er ganske ny bare. det kan bli litt mye, og jeg vet jeg er ekkel nå, men den andre tråden hennes her nå gjorde at jeg fikk helt avsmak.

Vært her lenger en linnea så jeg har nok det. Og uansett hvor mye det blir mener jeg at man bør klare å bare heve seg over det. Det forsurer mye av et forum dersom brukerne bare skal kaste dritt til hverandre.

Skrevet
Synes ikke jeg synker dypt når jeg forsøker å forstå innleggene. SÅPASS må da selv reddelinnea tåle?

Jeg snakker ikke om å forsøke å forstå, men om å slenge dritt. Ok?

Skrevet

jeg syns det er helt på sin plass, alt som er skrevet i denne tråden, og den andre. alle får nok av og til, og ved å si at Kg har gjort ting verre for henne, må hun tåle den kritikken hun får. angst eller ikke

Skrevet

kanskje det føles litt tryggere for reddelinnea og "snakke" her inne enn i virkeligheten hvis hun har sånn angst? Kanskje dette er et forsøk på å komme i kontakt med folk på en forholdsvis trygg måte, fordi ingen kan se henne og ingen kjenner henne? Her kan hun fortelle om angsten sin og brette seg ganske mye ut, uten å måtte forholde seg til folks synlige reaksjoner.. kanskje?

Hvorfor skal dere være så spydige mot henne? OK, kanskje det er tull, men det vet dere ingen ting om! Skjerp dere!

Mistenker dere henne for å kødde, så hopp over trådene hennes da vel.

Skrevet
jeg syns det er helt på sin plass, alt som er skrevet i denne tråden, og den andre. alle får nok av og til, og ved å si at Kg har gjort ting verre for henne, må hun tåle den kritikken hun får. angst eller ikke

Er du slik mot mennesker du får nok av i virkeligheten og?

Skrevet

Unnskyld meg..

Det er ikke meningen..

Hver gang jeg skriver så blir det bare feil.

Jeg får ikke til å skrive noe riktig jeg.

Alt det jeg gjør er bare feil, uansett hvordan jeg skriver...

Unnskyld..

Jeg er så inderlig lei meg..

Det er ikke meningen.

Unnskyld..

Skrevet
kanskje det føles litt tryggere for reddelinnea og "snakke" her inne enn i virkeligheten hvis hun har sånn angst? Kanskje dette er et forsøk på å komme i kontakt med folk på en forholdsvis trygg måte, fordi ingen kan se henne og ingen kjenner henne? Her kan hun fortelle om angsten sin og brette seg ganske mye ut, uten å måtte forholde seg til folks synlige reaksjoner.. kanskje?

Hvorfor skal dere være så spydige mot henne? OK, kanskje det er tull, men det vet dere ingen ting om! Skjerp dere!

:klappe:

Skrevet

les "beklager at jeg er her"-tråden hennes. Derfor er jeg spydig. Jeg har heller aldri beskyldt henne for å lyve om angsten hennes, men føler desto mindre for å hjelpe når hu legger ut en sånn tråd.

og jo, kanskje hun prøver å komme i kontakt med folk på denne måten, men folk orker ikke kun å snakke om angst, angst angst og angst. tråden om håret hennes, ble til angst, tråden om dyrene hennes, ble til angst.. tråden om kjæreste, ble til angst.. det må være mulig å snakke om andre ting, uansett hvor mye det opptar deg..

Skrevet
Er du slik mot mennesker du får nok av i virkeligheten og?

ja det er jeg. når jeg blir drittlei av å høre på klaging og syting, orker jeg ikke gi mer sympati. uansett hvor hardt vi støtter og klapper og klemmer blir det bare verre og verre.

Gjest Splitter Pine
Skrevet
Vært her lenger en linnea så jeg har nok det. Og uansett hvor mye det blir mener jeg at man bør klare å bare heve seg over det. Det forsurer mye av et forum dersom brukerne bare skal kaste dritt til hverandre.

Her tror jeg faktisk det ikke har noe med å kaste dritt å gjøre. Kan snakke for meg selv og si at uansett hvor man ser reddelinnea skrive, så har det noe med angst å gjøre. Var ei som skrev om råd for å bli kvitt en skrivesperre hun hadde (bare som et eksempel), og får svar fra reddelinnea som ikke er saklige og bare har med hennes angst å gjøre.

Jeg mener det forsurer mye av min opplevelse av et forum om alt man leser i løpet av en dag blir om hennes angst.

Nå gikk jeg inn i denne tråden for å svare på et spørsmål som som jeg trodde hadde med solbleket hår å gjøre, ikke for å høre om hennes angst. Men ser man det, ser ikke annet enn prat om angst jeg, bortsett fra enkelte som prøver å la det skli inn på hår igjen. Men de innleggene tror jeg ikke reddelinnea ser, iaf svarer hun bare på alle andre.

Hva med å prøve å snakke om angsten din i en Dagbok slik flere andre har foreslått for deg, og ikke snakke om angst der andre ting er det som er tema.

Skrevet
men føler desto mindre for å hjelpe når hu legger ut en sånn tråd.

Så ikke hjelp, og ikke skriv noe som helst da vel!

Skrevet

Hvis hun plagere dere så fælt så ignorer henne da vel...

Man har mulighet til å gjøre det vet dere!!

Er unødvendig å slenge dritt, det forsurer da enda mer!!

Skrevet
Her tror jeg faktisk det ikke har noe med å kaste dritt å gjøre. Kan snakke for meg selv og si at uansett hvor man ser reddelinnea skrive, så har det noe med angst å gjøre. Var ei som skrev om råd for å bli kvitt en skrivesperre hun hadde (bare som et eksempel), og får svar fra reddelinnea som ikke er saklige og bare har med hennes angst å gjøre.

Jeg mener det forsurer mye av min opplevelse av et forum om alt man leser i løpet av en dag blir om hennes angst.

Nå gikk jeg inn i denne tråden for å svare på et spørsmål som som jeg trodde hadde med solbleket hår å gjøre, ikke for å høre om hennes angst. Men ser man det, ser ikke annet enn prat om angst jeg, bortsett fra enkelte som prøver å la det skli inn på hår igjen. Men de innleggene tror jeg ikke reddelinnea ser, iaf svarer hun bare på alle andre.

Hva med å prøve å snakke om angsten din i en Dagbok slik flere andre har foreslått for deg, og ikke snakke om angst der andre ting er det som er tema.

:klappe::klappe::klappe:

Så ikke hjelp, og ikke skriv noe som helst da vel!

skal ikke skrive flere støttende ord jeg, ingen fare for det.

Skrevet
:klappe:  :klappe:  :klappe:

skal ikke skrive flere støttende ord jeg, ingen fare for det.

Er da ikke nødvendig å skrive noe som helst vel!

Bare gå på kontrollpanelet ditt og skriv inn navnet hennes i ignorer listen din hvis hun plager deg så fælt!

Skrevet
Hvis hun plagere dere så fælt så ignorer henne da vel...

Man har mulighet til å gjøre det vet dere!!

Er unødvendig å slenge dritt, det forsurer da enda mer!!

Slapp av, for min del er hun iognorert for lengst!! Men når det kommer opp temaer med overskrifter som interesserer meg, så hender det jeg leser allikevel.

Skrevet

Hun har aldri plaget meg nevneverdig før hun skjelte ut alle som har prøvd å støtte henne. og da blir jeg arg

Og nei, jeg ignorerer ingen brukere her. men feel free til å ignorere meg Cathie, siden jeg "slenger så mye dritt"

Skrevet
Slapp av, for min del er hun iognorert for lengst!! Men når det kommer opp temaer med overskrifter som interesserer meg, så hender det jeg leser allikevel.

Jaja, klart det, det er jo opp til deg!

Men andre her snakker om at dett forsurer forumet osv, syns denne drittslenginen forsurer minst like mye!!

Skrevet
Hun har aldri plaget meg nevneverdig før hun skjelte ut alle som har prøvd å støtte henne. og da blir jeg arg

Og nei, jeg ignorerer ingen brukere her. men feel free til å ignorere meg Cathie, siden jeg "slenger så mye dritt"

Ignorerer ingen jeg!

Siden selv om jeg er uenig med en person i en tråd trenger jeg ikke å være det an annen tråd! Må da gå ann å være uenige! Men syns det er bedre å ikke svare hvis man bare har negativt å komme med!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...