Gå til innhold

Til menn : Kunne du datet en eldre kvinne?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Realverdien skrev (11 timer siden):

Du verden så mye personangrep her.

Det er noe feil med dem i min erfaring skrev jeg. Skal du overprøve den bak tastaturet ditt?

Ja vi er litt rart skrudd i hop men det kommer av livserfaringer. Vi har opplevd mye mer enn en dame på 25-30 sånn i gjennomsnitt.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er ikke den du siterte, men svarer allikevel. Grunnen til at jeg reagerer er ihvertfall at flere av innleggene bærer preg av kvinnehat. 

Anonymkode: 1e1d8...98f

Ingenting kunne vært lenger fra sannheten! Jeg hater ikke kvinner. Jeg elsker dem. Hvordan de ser ut. Hvordan de lyder. Hvordan de dufter. Hvordan de kjennes ut. Elsker alt med kvinner og har bare godt skussmål fra damene som har vært i livet mitt.

Så der skjøt du bom med hatet ditt mot meg.

Gjest SomeDude32
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Oj her var det mange spennende teorier,tanker og meninger som ble lagt frem. Hvis han gir så faen, hvorfor oppmerksomhetsbehovet? Gå inn på KG og fortelle mennesker han ikke kjenner at han han puler rundt og mener at andre som er i hans aldersgruppe og med hans sivilstatus er det noe feil med? Han sier jo bare at det er noe feil med han selv indirekte..

Det blir som hun der som alltid legger ut kjærlighetserklæringer på FB, det er som oftest for å servere et glansbilde til andre og kanskje få noen "😍💖 så fint dere har det" sånn at hun kan få tankene og fokuset vekk fra sitt noe ulykkelige forhold.

Anonymkode: dd222...653

Han svarer fordi det er relevant til tråden? Spørsmålet er rettet mot menn og hvorvidt de vil date eldre damer, og der har han helt klart sterke meninger til hva han foretrekker.

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg forstår ikke hvordan folk kan legge ut et svar og mene at tilsvar skal utelukkende være positive. Og får man ikke det, så tyr de til dårlige hersketeknikker som "dere blir sinte fordi...."

Og btw, jeg har gitt fyren 1 svar..det er du som diskuterer med meg nå..og du slenger ut rare utsagn, men mener at ingen skal svare på dem?  

Anonymkode: dd222...653

Nei svar i vei

11 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke den du siterte, men svarer allikevel. Grunnen til at jeg reagerer er ihvertfall at flere av innleggene bærer preg av kvinnehat. Nedsettende ord om eldre kvinner og yngre kvinner som tydeligvis bare er til for og knulles.

Anonymkode: 1e1d8...98f

Ja selvfølgelig kan det føles som kvinnehat, men han er faktisk ikke den eneste som foretrekker yngre damer.

Noen yngre kvinner, altså de i begynnelsen av 20 årene, har ikke utviklet seg selv så mye. Da er det innafor å si at den største verdien de har å tilføre en mann er sex

Gjest Vintermorgen
Skrevet

Ryddet for brukerangrep og latterliggjøring.

Vintermorgen, mod

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Med personligheten din her på kg, tipper jeg ikke at det er alderen din som er til hinder...

Anonymkode: fdc9f...843

Det er du som høres ut som et hespetre...de fleste av oss er heteroseksuell enten du liker det eller ikke.

Anonymkode: d8fe4...2e8

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (23 timer siden):

Fordi alle dei pene jentane, som Rune Belsvik skreiv om.

Jeg har faktisk for tiden 'kjæreste'. Har valgt å ikke få barn eller sambo. Enkelt og greit fordi det er mer gøy å skumme fløten av damene, heller en å koke potet på dem daglig.

Hahaha du liker å provosere 😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg tenker det er noe rart med menn på 45 som lever slik du gjør, så du hadde uansett vært uaktuell å date. 

Anonymkode: 39e7e...1f5

Er han normal kjekk og har god selvtillit så får han dame uansett. Har sett utallige menn bad boys med dårlig personlighet som tiltrekke seg damer som fluer bare de er dominerende nok...desv 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok ikke datet noen eldre enn mine 31 år. Ikke på utkikk etter noe seriøst i hvert fall. Ønsker å stifte familie.

Anonymkode: dee10...78d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja... vil nok ikke ha noe seriøst med ei over 30. Disse brukes bare til emergency ejaculation. Kroppen forfaller og hun har sikkert blitt pult av 2-3 landslag. En leftover med andre ord.

Anonymkode: 589f3...b1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Tja... vil nok ikke ha noe seriøst med ei over 30. Disse brukes bare til emergency ejaculation. Kroppen forfaller og hun har sikkert blitt pult av 2-3 landslag. En leftover med andre ord.

Anonymkode: 589f3...b1f

Hvorfor ikke bare svare nei? Du må legge ved noe nedsettende og fornedrende i samme slengen. Det er så unødvendig.

Anonymkode: 2c094...67a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...