AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #61 Skrevet 5. juli 2021 Kunne nok strukket med til 46-48 hvis hun var pen og godt trent. I tillegg kommer jo interesser og kjemi. Når det er sagt så foretrekker jeg 35-40. Mann 41 Anonymkode: 71bce...617 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #62 Skrevet 5. juli 2021 SomeDude32 skrev (1 minutt siden): For å være ærlig så er du langt mer farlig enn det han er Ja, kjempefarlig(?) Men ja, gutta backer vel uansett de.."åh der er det ei som knapt klarer å stå. Hun prøver jeg meg på" Gratulerer? Anonymkode: dd222...653 3
Gjest SomeDude32 Skrevet 5. juli 2021 #63 Skrevet 5. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, kjempefarlig(?) Men ja, gutta backer vel uansett de.."åh der er det ei som knapt klarer å stå. Hun prøver jeg meg på" Gratulerer? Anonymkode: dd222...653 Nei for han beskrev sine erfaringer og hvordan han levde livet, mens du gikk rett for hovedpulsåren fordi du ikke likte hvordan han lever livet. Derfor er du langt farligere. Liker også at du begynner med å virke som at du faktisk har empati og bryr deg med "Jeg skal ikke "kjefte" på deg eller bli sinna etc " for så servere emosjonell gift og forsøk på å psykologisk bryte han ned. Damer som deg er et samfunnsproblem
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #64 Skrevet 5. juli 2021 SomeDude32 skrev (3 minutter siden): Nei for han beskrev sine erfaringer og hvordan han levde livet, mens du gikk rett for hovedpulsåren fordi du ikke likte hvordan han lever livet. Derfor er du langt farligere. Liker også at du begynner med å virke som at du faktisk har empati og bryr deg med "Jeg skal ikke "kjefte" på deg eller bli sinna etc " for så servere emosjonell gift og forsøk på å psykologisk bryte han ned. Damer som deg er et samfunnsproblem sinna etc " for så servere emosjonell gift og forsøk på å psykologisk bryte han ned. Det serverer han oss gratis her! På et sølvfat Anonymkode: 4cdc7...980 3
miss summers Skrevet 5. juli 2021 #65 Skrevet 5. juli 2021 For et makkverk av en tråd! TS: ikke tenk på dette, skikkelige menn (og kvinner) ser kvalitet før de ser alder! 4
Gjest SomeDude32 Skrevet 5. juli 2021 #66 Skrevet 5. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: sinna etc " for så servere emosjonell gift og forsøk på å psykologisk bryte han ned. Det serverer han oss gratis her! På et sølvfat Anonymkode: 4cdc7...980 Oppfatter du hans erfaringer som så krenkende at det bryter deg ned psykologisk? interessant
Gjest ABM Skrevet 5. juli 2021 #67 Skrevet 5. juli 2021 Fy flate for en tråd🤩glad jeg ikke hadde tid til innspurten på denne,!!!🤣🤣🤣
true aspie Skrevet 5. juli 2021 #68 Skrevet 5. juli 2021 Hvem som helst. Men får ikke tilslag. Markedet er veldig labert. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #69 Skrevet 5. juli 2021 SomeDude32 skrev (6 minutter siden): Nei for han beskrev sine erfaringer og hvordan han levde livet, mens du gikk rett for hovedpulsåren fordi du ikke likte hvordan han lever livet. Derfor er du langt farligere. Liker også at du begynner med å virke som at du faktisk har empati og bryr deg med "Jeg skal ikke "kjefte" på deg eller bli sinna etc " for så servere emosjonell gift og forsøk på å psykologisk bryte han ned. Damer som deg er et samfunnsproblem Ehm ok, det ble fort til hobbypsykologi dette? Jeg prøver ikke å vise noen empati og skrev det for å presisere at det nytter ikke å bruke " du er sikkert sjalu/sint fordi du sier noe imot meg"-greia jeg ser tendenser til. Jeg prøver ikke noenting, jeg gir han et bilde av andres generelle oppfatning av "sånne", jeg presiserer at alle skal få være fri og singel om de vil, samtidig er det ekstremt vanlig å skryte av noe fordi man føler innest inne at man også må overbevise seg selv. Han minner meg om en fyr jeg måtte omgås med noen år tilbake. Han satt og skrøt av at de søte damene smilte og var så hyggelige mot han, dette var da damene i baren...En annen fyr som var litt mer direkte, sa det alle tenkte "men selvfølgelig, du er jo kunde, de må jo", men NEI, disse søte suppene syntes at han var så flott og kjekk og de likte (faktisk...) at han satt der i baren time etter time hver Lørdag. Alle rundt han ser jo noe annet. Jentene så han jo bare som han alkisen som skulle sitte i baren hver helg, men...så drakk han jo endel da så de tjente godt på han. Hvis det er virkelig sånn att godt voksne menn synes det er driiiitkult å knulle på drita fulle kvinner kl 03.30 så ja, jeg vet ikke....samme hva jeg/andre mener og hvordan sånne menn fremstår for andre, for de lever jo livet de.Livet er å drikke bort pengene og sirkle seg ut den mest fulle jenta på klubben. For andre så er det livet til en alkoholiker som er nødt til å først ha drukket masse øl før han prøver seg på en av det motsatte kjønn som også har drukket masse øl..hvis det gjør han faktisk lykkelig ( av alle ting) så vet han jo ikke hva ekte lykke/glede er. Anonymkode: dd222...653 3
Gjest SomeDude32 Skrevet 5. juli 2021 #70 Skrevet 5. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ehm ok, det ble fort til hobbypsykologi dette? Jeg prøver ikke å vise noen empati og skrev det for å presisere at det nytter ikke å bruke " du er sikkert sjalu/sint fordi du sier noe imot meg"-greia jeg ser tendenser til. Jeg prøver ikke noenting, jeg gir han et bilde av andres generelle oppfatning av "sånne", jeg presiserer at alle skal få være fri og singel om de vil, samtidig er det ekstremt vanlig å skryte av noe fordi man føler innest inne at man også må overbevise seg selv. Han minner meg om en fyr jeg måtte omgås med noen år tilbake. Han satt og skrøt av at de søte damene smilte og var så hyggelige mot han, dette var da damene i baren...En annen fyr som var litt mer direkte, sa det alle tenkte "men selvfølgelig, du er jo kunde, de må jo", men NEI, disse søte suppene syntes at han var så flott og kjekk og de likte (faktisk...) at han satt der i baren time etter time hver Lørdag. Alle rundt han ser jo noe annet. Jentene så han jo bare som han alkisen som skulle sitte i baren hver helg, men...så drakk han jo endel da så de tjente godt på han. Hvis det er virkelig sånn att godt voksne menn synes det er driiiitkult å knulle på drita fulle kvinner kl 03.30 så ja, jeg vet ikke....samme hva jeg/andre mener og hvordan sånne menn fremstår for andre, for de lever jo livet de.Livet er å drikke bort pengene og sirkle seg ut den mest fulle jenta på klubben. For andre så er det livet til en alkoholiker som er nødt til å først ha drukket masse øl før han prøver seg på en av det motsatte kjønn som også har drukket masse øl..hvis det gjør han faktisk lykkelig ( av alle ting) så vet han jo ikke hva ekte lykke/glede er. Anonymkode: dd222...653 Joda du mener tror og synser. Men det er ikke nødvendigvis tilfellet. Og hvem er du til å definere hva et lykkelig liv er? Hva om han faktisk gir så utrolig faen i ting du mener er verdifullt, og koser seg og lever godt? Du er faktisk farligere enn han fordi du sikkert blir oppfattet som en god og oppegående person av de rundt deg, og så skjuler det seg en voldelig og kjip person bak fasaden.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #71 Skrevet 5. juli 2021 SomeDude32 skrev (16 minutter siden): Oppfatter du hans erfaringer som så krenkende at det bryter deg ned psykologisk? interessant Er du full? Du skrev til meg (ab dd222...653) at jeg prøvde bryte han psykologisk ned? Så svarer en annen ab (4cdc7...980) det overnevnte og hvorpå du plutselig snur det til at denne ab som svarte liksom blir psykologisk brutt ned av en random fyr som faktisk skryter (på KG...) av å være en avdanka player? Først prøver jeg ifølge deg å bryte han ned, så sier en annen at han legger opp til denne praten selv også er det plutselig den andre personen som blir brutt ned? Altså... Dessuten, han kan da ikke brytes ned så lett vel? Han som synes livet er så KUUUULT burde ikke bli lei seg så enkelt vel? I såfall så har jo DU egentlig nå sagt at han er skjør og tåler ikke høre hva andre måtte mene, det stemmer liksom overens med hvordan han prøver å fremstille seg selv som storfornøyd... Anonymkode: dd222...653 3
Gjest SomeDude32 Skrevet 5. juli 2021 #72 Skrevet 5. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er du full? Du skrev til meg (ab dd222...653) at jeg prøvde bryte han psykologisk ned? Så svarer en annen ab (4cdc7...980) det overnevnte og hvorpå du plutselig snur det til at denne ab som svarte liksom blir psykologisk brutt ned av en random fyr som faktisk skryter (på KG...) av å være en avdanka player? Først prøver jeg ifølge deg å bryte han ned, så sier en annen at han legger opp til denne praten selv også er det plutselig den andre personen som blir brutt ned? Altså... Dessuten, han kan da ikke brytes ned så lett vel? Han som synes livet er så KUUUULT burde ikke bli lei seg så enkelt vel? I såfall så har jo DU egentlig nå sagt at han er skjør og tåler ikke høre hva andre måtte mene, det stemmer liksom overens med hvordan han prøver å fremstille seg selv som storfornøyd... Anonymkode: dd222...653 Jeg er for sliten til å sjekke AB koder men du har vel rett Nei jeg har ikke sagt en dritt om han og hva han tåler. Jeg reagerer bare på mengden negativ energi mange fyrer fra seg og lurer på hvorfor de bryr seg så mye
Mæn40 Skrevet 5. juli 2021 #73 Skrevet 5. juli 2021 Hadde jeg klikket med en dame som var eldre så hadde det vel vært mulig, men for min del er det svært få det treffer med uansett alder.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #74 Skrevet 5. juli 2021 SomeDude32 skrev (8 minutter siden): Joda du mener tror og synser. Men det er ikke nødvendigvis tilfellet. Og hvem er du til å definere hva et lykkelig liv er? Hva om han faktisk gir så utrolig faen i ting du mener er verdifullt, og koser seg og lever godt? Du er faktisk farligere enn han fordi du sikkert blir oppfattet som en god og oppegående person av de rundt deg, og så skjuler det seg en voldelig og kjip person bak fasaden. Oj her var det mange spennende teorier,tanker og meninger som ble lagt frem. Hvis han gir så faen, hvorfor oppmerksomhetsbehovet? Gå inn på KG og fortelle mennesker han ikke kjenner at han han puler rundt og mener at andre som er i hans aldersgruppe og med hans sivilstatus er det noe feil med? Han sier jo bare at det er noe feil med han selv indirekte.. Det blir som hun der som alltid legger ut kjærlighetserklæringer på FB, det er som oftest for å servere et glansbilde til andre og kanskje få noen "😍💖 så fint dere har det" sånn at hun kan få tankene og fokuset vekk fra sitt noe ulykkelige forhold. Anonymkode: dd222...653 3
grease80s Skrevet 5. juli 2021 #75 Skrevet 5. juli 2021 Ja kunne det om hun hadde sexy bein og føtter.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #76 Skrevet 5. juli 2021 SomeDude32 skrev (4 minutter siden): Jeg er for sliten til å sjekke AB koder men du har vel rett Nei jeg har ikke sagt en dritt om han og hva han tåler. Jeg reagerer bare på mengden negativ energi mange fyrer fra seg og lurer på hvorfor de bryr seg så mye Jeg forstår ikke hvordan folk kan legge ut et svar og mene at tilsvar skal utelukkende være positive. Og får man ikke det, så tyr de til dårlige hersketeknikker som "dere blir sinte fordi...." Og btw, jeg har gitt fyren 1 svar..det er du som diskuterer med meg nå..og du slenger ut rare utsagn, men mener at ingen skal svare på dem? Anonymkode: dd222...653 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #77 Skrevet 5. juli 2021 SomeDude32 skrev (5 minutter siden): Jeg er for sliten til å sjekke AB koder men du har vel rett Nei jeg har ikke sagt en dritt om han og hva han tåler. Jeg reagerer bare på mengden negativ energi mange fyrer fra seg og lurer på hvorfor de bryr seg så mye Er ikke den du siterte, men svarer allikevel. Grunnen til at jeg reagerer er ihvertfall at flere av innleggene bærer preg av kvinnehat. Nedsettende ord om eldre kvinner og yngre kvinner som tydeligvis bare er til for og knulles. Anonymkode: 1e1d8...98f 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #78 Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skal vel litt til at man er såpass uansvarlig at man treffer ei dame og får to tette barn ila 1 år Anonymkode: 8c249...4ef Hvorfor det? Jeg traff mannen min når jeg var 34, han er 7 år yngre, og jeg hadde barn fra før. Vi var gift i løpet av et år, for når man blir mer voksen og har litt mer erfaring, så vet man ofte hva man vil. Man vet hva man skal se etter osv. Hvorfor vente når man kjenner i hele seg at det er riktig? Anonymkode: 8643d...cc2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #79 Skrevet 6. juli 2021 Spørs hva man legger i å date da. Jeg er kvinne på 44 og vasser i tilbud fra menn i 20 -årene. Men det sier seg jo selv at det bare er for kortvarig morro. Men ellers får jeg oppmerksomhet fra menn fra rundt 38 år og oppover av seriøs art. Så det finnes absolutt menn som er villig til å gå litt opp i alder. Anonymkode: 9b44f...89a 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #80 Skrevet 6. juli 2021 Kan godt date en eldre dame som holder seg bra. Trenger ikke å se yngre ut enn hun er, men må være bra trent og ha en fast kropp. Kjerringsveis og fleskeræv er dessverre helt uaktuelt. Anonymkode: d47e6...cf7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå