Gå til innhold

Til menn : Kunne du datet en eldre kvinne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukerx skrev (44 minutter siden):

Menn, uansett alder, Vil ikke ha kvinner over 22 års alder

Tullprat

Anonymkode: 1e1d8...98f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ca 45. Ville aldri datet en dame over 40. Hvorfor erra singel liksom?

Foretrekker mellom 20 og 35. 

Men da jeg var i tyveårene datet jeg gjerne opp et par tre år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (1 minutt siden):

Hun kan vel nettopp ha blitt singel ? 

Anonymkode: 39e7e...1f5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er du singel selv i en alder av 45 da?

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker det samme. Liker kun yngre menn selv. 45 er grovt. 

Anonymkode: 6b1de...524

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi alle dei pene jentane, som Rune Belsvik skreiv om.

Jeg har faktisk for tiden 'kjæreste'. Har valgt å ikke få barn eller sambo. Enkelt og greit fordi det er mer gøy å skumme fløten av damene, heller en å koke potet på dem daglig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (2 minutter siden):

Jeg har faktisk for tiden 'kjæreste'. Har valgt å ikke få barn eller sambo. Enkelt og greit fordi det er mer gøy å skumme fløten av damene, heller en å koke potet på dem daglig.

Jeg tenker det er noe rart med menn på 45 som lever slik du gjør, så du hadde uansett vært uaktuell å date. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (4 minutter siden):

Jaja, folk har hver sin lyst

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker det er noe rart med menn på 45 som lever slik du gjør, så du hadde uansett vært uaktuell å date. 

Garantert en weirdo som ikke får seg noe😅

Anonymkode: 4cdc7...980

• Liker 11
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det skjønner jeg. Det er noe feil med alle single kvinner over førti i min erfaring. 

Når det er sagt prater du allerede om å date meg nå. Noe som er sykt vanlig at damer gjør. Så at tankene går i de baner så snart damer hører om en enslig mustang som enda ikke er tjoret fast er vel ikke så uvanlig?

Er vel heller ikke slik at de damene man kan stikke hos spør om du har hatt samboer eller vært ungkar. De 'fleste' antar at jeg har dame eller sambo langt inni romansene våre. Leter etter dameklær i skapet osv. Kan liksom ikke tro at en sånn 'kjekk kar' som meg er singel. Når de til slutt skjønner at jeg ikke er utro, blir de nesten skuffet. Hva vet jeg.

Endret av Realverdien
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (1 minutt siden):

Det skjønner jeg. Det er noe feil med alle single kvinner over førti i min erfaring. 

Når det er sagt prater du allerede om å date meg nå. Noe som er sykt vanlig at damer gjør. Så at tankene går i de baner så snart damer hører om en enslig mustang som enda ikke er tjoret fast er vel ikke så uvanlig?

Er vel heller ikke slik at de damene man kan stikke hos spør om du har hatt samboer eller vært ungkar. De 'fleste' antar at jeg har dame eller sambo langt inni romansene våre. Leter etter dameklær i skapet osv. Kan liksom ikke tro at en sånn 'kjekk kar' som meg er singel. Når de til slutt skjønner at jeg ikke er uteo, blir de nesten skuffet. Hva vet jeg.

Hvorfor er det noe feil med alle single kvinner over 40? Det virker som du har en litt umoden tankegang.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er det noe feil med alle single kvinner over 40? Det virker som du har en litt umoden tankegang.

Du verden så mye personangrep her.

Det er noe feil med dem i min erfaring skrev jeg. Skal du overprøve den bak tastaturet ditt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (3 minutter siden):

Er vel heller ikke slik at de damene man kan stikke hos spør om du har hatt samboer eller vært ungkar. De 'fleste' antar at jeg har dame eller sambo langt inni romansene våre. Leter etter dameklær i skapet osv. Kan liksom ikke tro at en sånn 'kjekk kar' som meg er singel. Når de til slutt skjønner at jeg ikke er utro, blir de nesten skuffet. Hva vet jeg.

Ja, spørsmålet var jo om yngre menn kunne datet eldre kvinner, så det er jo klart jeg gjør meg ei formening om å date de som svarer da. Du er uansett for gammel og ikke aktuell ut i fra det du skriver. At du er 45 og lever herrens glade dager i en alder av din. Det er uaktuelt for meg. Det vitner om at du holder krampaktiv på ungdomslivet og kanskje har sjans nå på grunn av utseendet. Men at du etter hvert vil falme og sitte alene og under på hva du gjorde galt.

Det er jo ikke rart om ei dame på over 40 er singel. Hun kan da vel bryte opp et forhold og begynne i ny ende hun også vel. Ikke alle er sammen hele livet. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne du datet en eldre kvinne og hvor høyt i alder kan du gå? Må hun holde seg fin for alderen eller kan hun se ut som alderen tilsier? Og hvor gammel er du ?

Vil bare at menn skal svare. Og kjære kvinner, la menn svare og ikke svar i tråden min , takk.

Er 38 selv. Tja, rett i overkant av 50 kanskje.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men nå er jeg ung da. M25 her og dama er 29. Aldri tenkt på det som et problem bortsett fra at hun ønsket barn allerede for to år siden, men da var jeg bare guttevalpen. Nå er hun 3 mnd på vei 😃 

Anonymkode: 26ae4...4fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja kunne lett ha datet kvinner opp til 55. Mann32

Anonymkode: 9db36...9fa

• Liker 6
Skrevet

Ja, spørsmålet var jo om yngre menn kunne datet eldre kvinner, så det er jo klart jeg gjør meg ei formening om å date de som svarer da. Du er uansett for gammel og ikke aktuell ut i fra det du skriver. At du er 45 og lever herrens glade dager i en alder av din. Det er uaktuelt for meg. Det vitner om at du holder krampaktiv på ungdomslivet og kanskje har sjans nå på grunn av utseendet. Men at du etter hvert vil falme og sitte alene og under på hva du gjorde galt.

Hadde jeg bare hatt en tusenlapp for hver kvinne som blir 'sinna' over at jeg er lykkelig på egenhånd kunne jeg drukket meg hjel. Og hadde jeg hatt en tusenpeising for hver kvinne som mener at jeg ikke får meg noe, kunne jeg kjøpt Oslo Plaza.

Det er jo menna som ikke får seg noe som gifter seg. Nettopp for å ha tilgang til fast fitte. Mathias i Vestkantparodien Hvite Gutter sitt forhold til Frida er jo en god illustrasjon på dette.

Jeg har null seksuell angst. Vet at jeg kan dra ut og velge blant haugevis av pulbare damer hver helg. Noen ukedager også. Men helst ikke over 40 da. Da er'rem for gamal synst jeg! 🤫😝😝😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men nå er jeg ung da. M25 her og dama er 29. Aldri tenkt på det som et problem bortsett fra at hun ønsket barn allerede for to år siden, men da var jeg bare guttevalpen. Nå er hun 3 mnd på vei 😃 

Det er jo ikke eldre,men nesten samme alder jo.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Forskjellen på 25 og 29 er da mer betydelig enn forskjellen på 40 og 50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint at menn i alle aldre svarer på om de kunne datet noen eldre enn seg selv jeg. Okay, det er ikke en "eldre kvinne", men eldre enn ham er det jo. Spennende tråd :Nikke:

Anonymkode: 5b405...95b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...