Gå til innhold

Til menn : Kunne du datet en eldre kvinne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (1 minutt siden):

Hadde jeg bare hatt en tusenlapp for hver kvinne som blir 'sinna' over at jeg er lykkelig på egenhånd kunne jeg drukket meg hjel. Og hadde jeg hatt en tusenpeising for hver kvinne som mener at jeg ikke får meg noe, kunne jeg kjøpt Oslo Plaza.

Nå er det jo du som er sinna fordi jeg ikke vil date deg . Jeg bare bekreftet hva jeg følte når du skrev i tråden. Bare godta at ikke alle kvinne vil ha en slik som deg, så skjønner ikke hvorfor det er et problem? Du puler jo alle du vil ha, så om ikke jeg vil ha deg, er vel ikke noe tap?

Det er jo menna som ikke får seg noe som gifter seg. Nettopp for å ha tilgang til fast fitte. Mathias i Vestkantparodien Hvite Gutter sitt forhold til Frida er jo en god illustrasjon på dette.

Hvem snakker om giftemål her? Jeg vil aldri gifte meg, men kun date og eventuelt ha en kjæreste og dele opplevelser med og ha sex med. Ikke interessert i å binde meg til giftemål, men heller ikke interessert i pulegutter som feier over mange kvinner og kun vil ha sex heller. Hvorfor skal du ha meg til å ville det, når jeg ikke vil det? Omvendt hersketeknikk det du driver med.

Jeg har null seksuell angst. Vet at jeg kan dra ut og velge blant haugevis av pulbare damer hver helg. Noen ukedager også. Men helst ikke over 40 da. Da er'rem for gamal synst jeg! 🤫😝😝😂

Nei de fleste som ikke er glade i noen har seksuell angst, da de ikke har noe å tape på å ikke nå opp seksuelt med en tilfeldig forbindelse.

Anonymkode: 39e7e...1f5

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er det jo du som er sinna fordi jeg ikke vil date deg . Jeg bare bekreftet hva jeg følte når du skrev i tråden. Bare godta at ikke alle kvinne vil ha en slik som deg, så skjønner ikke hvorfor det er et problem? Du puler jo alle du vil ha, så om ikke jeg vil ha deg, er vel ikke noe tap?

Hvem snakker om giftemål her? Jeg vil aldri gifte meg, men kun date og eventuelt ha en kjæreste og dele opplevelser med og ha sex med. Ikke interessert i å binde meg til giftemål, men heller ikke interessert i pulegutter som feier over mange kvinner og kun vil ha sex heller. Hvorfor skal du ha meg til å ville det, når jeg ikke vil det? Omvendt hersketeknikk det du driver med.

Nei de fleste som ikke er glade i noen har IKKE seksuell angst, da de ikke har noe å tape på å ikke nå opp seksuelt med en tilfeldig forbindelse.

Måtte korrigere skrivefeilen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem snakker om giftemål her? Jeg vil aldri gifte meg, men kun date og eventuelt ha en kjæreste og dele opplevelser med og ha sex med. l 

Nei de fleste som ikke er glade i noen har seksuell angst, da de ikke har noe å tape på å ikke nå opp seksuelt med en tilfeldig forbindelse.

Nydelig. Denne AB'en har skjønt det. Du er nok mer lik meg enn en feiekost du jenta mi.

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig. Denne AB'en har skjønt det. Du er nok mer lik meg enn en feiekost du jenta mi.

Den AB en er jo ts da 🤣

Anonymkode: 9db36...9fa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min mann møtte meg da jeg var 36 og vi har fått to tette barn sammen. 

Hvordan kan du dra en så tåpelig konklusjon så bastant.

Skal kvinner som er yngre enn deg da tenke som deg? Lykke til isåfall!

Anonymkode: 4cdc7...980

Når ts ber kun menn svare....klarer du allikevel ikke å holde fingra unna tastaturet??? Skjønner ikke at det ikke er mulig for folk å holde seg unna tastaturet når de blir bedt om IKKE å svare???

Jeg er 45,sier jatakk til kvinner opp til 65,om de holder seg ok.

Anonymkode: 811d6...bd5

• Liker 3
Skrevet

Kunne lett vært sammen med ei dame som er eldre enn meg om det er kjemi. 10-15 år eldre går fint, jeg er 40.

• Liker 4
Skrevet

Ja takk til eldre damer. Er sammen med ei fantastisk,nydelig dame som er noen år eldre. Liker kvinner som er eldre enn meg 😉

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (1 time siden):

Er ca 45. Ville aldri datet en dame over 40. Hvorfor erra singel liksom?

Foretrekker mellom 20 og 35. 

Men da jeg var i tyveårene datet jeg gjerne opp et par tre år. 

Interessant at du er ca 45. Basert på det jeg har lest av deg her på KG har jeg alltid antatt at du var i starten av tyveårene. Kanskje det er derfor du foretrekker yngre kvinner? Altså fordi du har stagnert mentalt?

Anonymkode: 83942...6d5

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 36 år. Jeg kunne både valgt en kvinne på 25 og en kvinne på 45 for å si det slik, jeg setter ikke alder først, det handler mer om hvordan vi klikker sammen. Har hatt fine opplevelser både med yngre og eldre kvinner.

Anonymkode: 476d7...5db

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (55 minutter siden):

Du verden så mye personangrep her.

Det er noe feil med dem i min erfaring skrev jeg. Skal du overprøve den bak tastaturet ditt?

Overprøver ingenting, men stilte deg et spørsmål om hvorfor du legger det fram som det er noe galt med alle kvinner over 40.

Og ja, måten du ordlegger deg på her inne ellers virker som litt umoden.

Anonymkode: 1e1d8...98f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

M41.

Nei, jeg foretrekker yngre kvinner.

Anonymkode: 7258c...6b4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kunne du datet en eldre kvinne og hvor høyt i alder kan du gå? Må hun holde seg fin for alderen eller kan hun se ut som alderen tilsier? Og hvor gammel er du ?

Vil bare at menn skal svare. Og kjære kvinner, la menn svare og ikke svar i tråden min , takk.

Hvor gammel er den som lurer?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja så lenge jeg får lov til å penetrere analen hennes

Anonymkode: b140e...439

Samme her. Om jeg fikk slippe til i rumpa hennes. Nå snakker vi eldre damer som er mer enn 10 år eldre enn meg. De må ha noe ekstra å tilby. Å date en eldre dame er jo først og fremst for sexen sin skyld. Ikke forhold og familieforøkelse. 

Anonymkode: a30e9...7bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Samme her. Om jeg fikk slippe til i rumpa hennes. Nå snakker vi eldre damer som er mer enn 10 år eldre enn meg. De må ha noe ekstra å tilby. Å date en eldre dame er jo først og fremst for sexen sin skyld. Ikke forhold og familieforøkelse. 

Ja,er selv en 41 år gammel kvinne, og får mange henvendelser fra menn i slutten av 20 årene på datingsider. Svarer aldri da jeg vet hva de er ute etter, og ville uansett aldri følt meg vel med menn som er så mye yngre.

Anonymkode: 1e1d8...98f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er som sagt uinteressant å date dere . Jeg vil ha en kjæreste  for  både å ha sex med og å gjøre ting sammen med. Fordi vi trives sammen. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

M41.

Nei, jeg foretrekker yngre kvinner.

Anonymkode: 7258c...6b4

Har inntrykk av at eldre menn, vil ha yngre kvinner, mens yngre menn godt kan ha eldre kvinner. Så da er vi på samme sti.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne du datet en eldre kvinne og hvor høyt i alder kan du gå? Må hun holde seg fin for alderen eller kan hun se ut som alderen tilsier? Og hvor gammel er du ?

Vil bare at menn skal svare. Og kjære kvinner, la menn svare og ikke svar i tråden min , takk.

Jeg var i flere år sammen med ei som er åtte år eldre enn meg. Det ble slutt da jeg var rundt 38.

Hvor høyt i alder jeg kan gå har jeg ikke noe klar grense på, det spørs helt hvordan kjemien er. Hun kan gjerne se ut som alderen sin, men hun bør likevel holde seg fin!

Anonymkode: 4859b...894

• Liker 1
Gjest SomeDude32
Skrevet

Som jeg skrev i en annen tråd så kunne jeg ikke hatt sex med damer som er over 90år. Dette fordi jeg var redd de skulle dø

Kunne lett datet en dame så lenge hun er god på kjøkkenet og overlever i senga. Jada, hun kan godt være skikkelig gammel. Til og med ha gebiss og mistet alle tennene. Har alltid lurt på hvordan det er å bli sugd av en dame uten tenner

Så ja kunne nok datet en eldre kvinne

AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (2 timer siden):

Hadde jeg bare hatt en tusenlapp for hver kvinne som blir 'sinna' over at jeg er lykkelig på egenhånd kunne jeg drukket meg hjel. Og hadde jeg hatt en tusenpeising for hver kvinne som mener at jeg ikke får meg noe, kunne jeg kjøpt Oslo Plaza.

Det er jo menna som ikke får seg noe som gifter seg. Nettopp for å ha tilgang til fast fitte. Mathias i Vestkantparodien Hvite Gutter sitt forhold til Frida er jo en god illustrasjon på dette.

Jeg har null seksuell angst. Vet at jeg kan dra ut og velge blant haugevis av pulbare damer hver helg. Noen ukedager også. Men helst ikke over 40 da. Da er'rem for gamal synst jeg! 🤫😝😝😂

Jeg skal ikke "kjefte" på deg eller bli sinna etc men du er jo ikke lykkelig på egenhånd? Du er jo nødt til at kvinnene finner deg noe attraktiv for å i det hele tatt føle deg lykkelig..Hadde du ikke hatt muligheten til gjentatte ONS, hadde du hatet livet ditt. Du er rett og slett avhengig av at disse kvinnene vil ha deg på en eller annen måte.

Også, det å skryte av hundrevis av ONS kan du gjøre til gutta dine for da har du ekko-kammeret ditt, sånn sett er det lite å skryte av for basically har du utelukkende rask og enkel sex med kvinner som har drukket seg drita,mistet dømmekraften og har ølbrillene på. 

Seriøst mann du er 45+ og sitteroppriktig å skryter av at du er kvantitet og ikke kvalitet? Du er faktisk lykkelig av å være "han der" som bare har mulighet en sen lørdagskveld? Jaja...vet om en par av denne typen menn og de sitter der single år etter år og taper seg. Det verste er at de runder 50 og tror de er kule av å knulle på alle fulle jenter de får tak i..det er sikkert kult når du er yngre, men nå blir det bare krampaktig og stakkarslig. Du ser det selvfølgelig ikke selv og lever i din egen realitet hvor du faktisk mener du lever livet og er superlykkelig så uansett hvordan andre, og samfunnet, ser på deg så forstår du ikke hva de faktisk ser og du fortsetter selvfølgelig å mene at folk har problemet fordi de er sjalu,sinte,irriterte og whatever? Men så lenge du føler deg lykkelig så for all del, fortsett å pul på de usikre jentene med 2,5% promille. Dritkult synes du det er fordi evnen til å se deg selv utenfra er ikke eksisterende.

Jeg ser en overmoden mann som plukket seg ut de mest fulle han kan finne.

Alle får være "fri og singel"(er det selv) men når man er nødt til å forklare og "skryte" av hvor flott man har det, så skinner det veldig igjennom at en egentlig ikke har det så greit. 

Men you do you😘

Anonymkode: dd222...653

• Liker 5
Gjest SomeDude32
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg skal ikke "kjefte" på deg eller bli sinna etc men du er jo ikke lykkelig på egenhånd? Du er jo nødt til at kvinnene finner deg noe attraktiv for å i det hele tatt føle deg lykkelig..Hadde du ikke hatt muligheten til gjentatte ONS, hadde du hatet livet ditt. Du er rett og slett avhengig av at disse kvinnene vil ha deg på en eller annen måte.

Også, det å skryte av hundrevis av ONS kan du gjøre til gutta dine for da har du ekko-kammeret ditt, sånn sett er det lite å skryte av for basically har du utelukkende rask og enkel sex med kvinner som har drukket seg drita,mistet dømmekraften og har ølbrillene på. 

Seriøst mann du er 45+ og sitteroppriktig å skryter av at du er kvantitet og ikke kvalitet? Du er faktisk lykkelig av å være "han der" som bare har mulighet en sen lørdagskveld? Jaja...vet om en par av denne typen menn og de sitter der single år etter år og taper seg. Det verste er at de runder 50 og tror de er kule av å knulle på alle fulle jenter de får tak i..det er sikkert kult når du er yngre, men nå blir det bare krampaktig og stakkarslig. Du ser det selvfølgelig ikke selv og lever i din egen realitet hvor du faktisk mener du lever livet og er superlykkelig så uansett hvordan andre, og samfunnet, ser på deg så forstår du ikke hva de faktisk ser og du fortsetter selvfølgelig å mene at folk har problemet fordi de er sjalu,sinte,irriterte og whatever? Men så lenge du føler deg lykkelig så for all del, fortsett å pul på de usikre jentene med 2,5% promille. Dritkult synes du det er fordi evnen til å se deg selv utenfra er ikke eksisterende.

Jeg ser en overmoden mann som plukket seg ut de mest fulle han kan finne.

Alle får være "fri og singel"(er det selv) men når man er nødt til å forklare og "skryte" av hvor flott man har det, så skinner det veldig igjennom at en egentlig ikke har det så greit. 

Men you do you😘

Anonymkode: dd222...653

For å være ærlig så er du langt mer farlig enn det han er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...