Gå til innhold

Hva er Norges styggeste by?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som nevner Oslo og Bergen kan da ikke ha sett ordentlig etter? Klart ser du kun rundt Oslo S så er det ikke så pent, men hva med Grünerløkka, Frogner, Bygdøy eller Kampen?  Masse koselige steder. Og i Bergen også, byen mellom de sju fjell med bryggen og Fløyen.

Elverum og Narvik er byer jeg har vært i som nok ikke er påfallende pene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moss, Sarpsborg, Skien, Horten. Ganske stygge byer. Sikkert ikke Norges styggeste..

Anonymkode: 1666f...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 0.43):

Bergen!!

Anonymkode: cb907...748

Bergen den styggeste byen i Norge ;) . Sjalu over at noen har Bergen som hjemby, og som hver dag kan nyte hvor vakker den er😁.

Anonymkode: 71bdc...88d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen er da ikke stygg. Nå er det lenge siden jeg har vært der, men hver gang har jeg bare vært forelsket i plassen. Vakker arkitektur og nydelig natur. Klart, den har sine mindre fine deler, men det har da hver eneste by. 

Men prisen for Norges vakreste by, derimot, tror jeg må gå til Kragerø. 😍 Vakrere sted skal man virkelig lete lenge etter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 17.00):

Hvor ble det påstått at alle på bygda er tapere? Men det er mange nok, og mange nok av dem igjen som tror problemene sine kommer fra hovedstaden til å skape "netthat" mot hovedstaden. I ethvert land.

Anonymkode: f16bd...85a

Hvorfor spør du meg? Er ikke jeg som sa det. Svaret ditt er dumt. Jeg spør hvorfor oslo ses på som stygt. Hva konkret er stygt? 

Anonymkode: 9e2bc...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 15.59):

Bilde fra Sundbåten en søndag morgen. Jeg synes også Kristiansund er fin.

image.png.ee6e0f281e9bd48da992bf74a4caf4be.png

Anonymkode: f16bd...85a

Fin langt i fra, men langt i fra fin?

Anonymkode: bd0b2...b2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt sett synes jeg ikke noen byer i Norge skiller seg ut i positiv forstand. Stygge bygg og innadvendte folk er gjengangere. Mulig klimaet gjør sitt, men synes man trenger bare å dra til Sverige og Danmark for å finne vakre (små)byer. Eller kanskje jeg rett og slett ikke er patriotisk nok 🤔

Anonymkode: bd0b2...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Generelt sett synes jeg ikke noen byer i Norge skiller seg ut i positiv forstand. Stygge bygg og innadvendte folk er gjengangere. Mulig klimaet gjør sitt, men synes man trenger bare å dra til Sverige og Danmark for å finne vakre (små)byer. Eller kanskje jeg rett og slett ikke er patriotisk nok 🤔

Anonymkode: bd0b2...b2a

Men hva med småbyer som Røros, Kragerø og Grimstad?

 

Eller litt større byer som Ålesund, Oslo, Bergen, Trondheim og Stavanger? Jeg synes at alle disse er veldig fine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2021 den 15.17):

Ørsta 😖

Anonymkode: b1418...cd2

Ørsta er ikke en by. 

Anonymkode: 8e248...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peneste område i Norge er Alnabru. Drømmer om hytte der en dag.

Anonymkode: 5cc1e...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Brekstad, Askim, Narvik og Stjørdal er byer jeg synes er stygge og utrivelige. 

Mange sier at Drammen og Sarpsborg er stygge byer, men jeg synes at de to byene er mye finere enn de fire jeg nevnte øverst i innlegget mitt. 

Verdal og Orkanger er heller ikke de to fineste byene i Norge 😛 

Anonymkode: 0a8a9...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Molde er en stygg by, med verdens fineste utsikt. 🙂

Anonymkode: 09cd8...fd4

Sykt fin by å. 

Anonymkode: e1e41...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.7.2021 den 11.36):

I synes Kristiansund er den styggeste.

Anonymkode: 3bfaf...201

Det er fordi du er moldenser. Molde er ikke mer enn en gate å kjøre gjennom, uten en grunn til faktisk og kjøre gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-norske byer som Sortland og Harstad har ikke falt i smak hos meg. Helt nydelig natur rundt, men selve bysentrumet var ikke noe å skryte av akkurat. 

Anonymkode: 78bbf...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 0.40):

Porsgrunn må LETT få prisen som Norges styggeste by 😅 Maken til trist, dødt og kjedelig sentrum skal du lete lenge etter- og potensialet med elva har de gjort omtrent null og niks ut av (nei, de stygge, nye blokkene langs elva er VIRKELIG ikke å gjøre noe positivt ut av byens beliggenhet ved en elv).

Anonymkode: 12fd7...7be

Ikke så stygg som Skien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bergen og Oslo er da flotte byer begge 😍

Ellers er vel det ikke stygge byer i Norge? Det er mindre byer som ikke har så mye å tilby, men Norge generelt er jo et vakkert land! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fru Alving skrev (På 7.7.2021 den 18.15):

Dere som nevner Oslo og Bergen kan da ikke ha sett ordentlig etter? Klart ser du kun rundt Oslo S så er det ikke så pent, men hva med Grünerløkka, Frogner, Bygdøy eller Kampen?  Masse koselige steder. Og i Bergen også, byen mellom de sju fjell med bryggen og Fløyen.

Elverum og Narvik er byer jeg har vært i som nok ikke er påfallende pene.

Nei fy faen, Oslo er stygg uansett hvor du er.

Anonymkode: f846d...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...