Gå til innhold

Hva er Norges styggeste by?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor folk synes Bergen er en stygg by. Er jo natur på alle kanter. Husker jeg synes det var helt magisk første gangen jeg var der og så lys fra hus langt opp i fjellsidene.

Alle flate byer synes jeg er stygge. 

Anonymkode: ef310...024

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Levanger er undervurdert. Koselig småby med sjø rundt og koselig sentrum og koselige folk .

Anonymkode: d985a...6c6

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristiansund og Orkanger 

Anonymkode: e1e41...7b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Molde! 

Anonymkode: 7f93e...508

Molde? Det er jo en av Norges fineste byer!

Anonymkode: e1e41...7b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Molde🤮

Anonymkode: 5d1bb...7cd

Altså. Har dette med fotball å gjøre? Har dere som skriver Molde vært der? Det er få plasser i norge med så spektakulær natur og byen er ren, oversiktlig og pen...Har dere vært der? Hva er liksom grunnen til at byen er stygg? Jeg er ikke fra Molde men synes den er topp 3 fineste by i norge så dette skjønner jeg ikke

Anonymkode: e1e41...7b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å påstå at Oslo El Bergen er Norges styggeste by, da har du virkelig ikke reist mye i Norge. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
herremann skrev (2 minutter siden):

Å påstå at Oslo El Bergen er Norges styggeste by, da har du virkelig ikke reist mye i Norge. 

 

Heeelt enig❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molde, Åndalsnes og Førde

Anonymkode: cd1a3...816

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Borgerkrig i Norge virker fjernt, men bare om man ikke vet om Molde og Kristiansund. Sykehuskrangel. Enkelte i Kristiansund vil heller dø hjemme enn å bli reddet i Molde. Darwin Award bør tildeles.

Anonymkode: f16bd...85a

Kristiansund er en ekte sutreby. Var det noen som sa langsint? Hører om folk som kjører om Oppdal når de skal til Ålesund. Ikke ei krone skal legges igjen i Molde. 

Men utseendemessig er den sjarmerende på sin side. Mange gamle og flotte bygninger. Mye flotte farger. Vanskelig å definere sentrum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk positivt skrev (10 timer siden):

Likte ikke Mo i Rana 

Jeg er enig i dette. Mo i Rana er ikke den fineste byen jeg har vært til, men det er mye fin natur rundt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen, seriøst? Er dere blind? Vakker natur, flott arkitektur..? Hva liker dere da?

Anonymkode: f9556...302

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Altså. Har dette med fotball å gjøre? Har dere som skriver Molde vært der? Det er få plasser i norge med så spektakulær natur og byen er ren, oversiktlig og pen...Har dere vært der? Hva er liksom grunnen til at byen er stygg? Jeg er ikke fra Molde men synes den er topp 3 fineste by i norge så dette skjønner jeg ikke

Anonymkode: e1e41...7b9

Molde ligger nydelig til med vakker utsikt. Dessverre er også Molde offer for elendig byplanlegging og stygge bygg uten sjarm. Det begynner å komme seg nå da nede ved kaien.

Anonymkode: f9556...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 9.54):

Molde og Raufoss. 

Anonymkode: 16769...692

Er Raufoss en by? 🤨

Anonymkode: 629e4...1b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (13 timer siden):

Jeg skjønner ikke alle dere som sier at Oslo er en stygg by. Har dere vært på Frogner? St. Hanshaugen? Homansbyen? Grünerløkka? Ullevål Hageby? Vulkan? Det øverste strekket av Karl Johan? Langs elva fra Sagene og ned? Bygdø? Kampen? Akershus festning? Ekeberg? Osv.

Helt enig! Elsker Oslo, og det er så mange flotte steder. Kunne jeg bodd akkurat hvor jeg ville skulle det vært Nordstrand, ekebergskrenten, St Hanshaugen eller Homansbyen.

Anonymkode: f71ba...8b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elverum, Steinkjer og Hamar står høyt på min liste!

Anonymkode: 39a99...2cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...