Frankenstein Skrevet 28. mars 2022 #41 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Og en siste ting 😄 I starten av streamkarrieren hans, så fortalte han oss at han var i full jobb og jobbet som 3D designer. Og at han streamet sent på natten, kun for oss. Han mistet nok litt support når folk forsto at det var løgn. Han ble etterhvert komfortabel med å fortelle seerne at han ikke jobber og at pappa betaler. Han kalte seg selv for ''legenden''. Joda, mannen har på en måte trukket vinnerloddet, med å ha en pappa som er rik. Det gir han masse frihet. Derimot, så ville jeg brukt friheten min på noe annet en å drikke alkohol (gift) forran et puplikum. Han tjente litt på streaming, ser det ble nevdt 1 million i året? Neppe! Men han dro inn litt. Folk donerte, men det var stort sett små beløp. Hadde average 150-250 seere. Nei, før var han rå, nå, etter det lille jeg har sett, så er han en tufs. Endret 28. mars 2022 av Frankenstein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 28. mars 2022 #42 Del Skrevet 28. mars 2022 9 hours ago, Frankenstein said: Han har en rik pappa som betaler Vet du hva faren har tjent seg søkkrik på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankenstein Skrevet 10. april 2022 #43 Del Skrevet 10. april 2022 Centimeteren skrev (På 29.3.2022 den 1.54): Vet du hva faren har tjent seg søkkrik på? Nei. For å være ærlig, så aner jeg ikke om det er faren hans som er rik. Men han får jo penger fra noen, og sannsynligvis er det pappaen. Om de har vunnet i lotto, om det er penger fra NOKAS-ranet, eller om faren har tjent seg søkkrik... Det er det nok kun Stian selv som kan svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 11. april 2022 #44 Del Skrevet 11. april 2022 Synes det er veldig rart han er tilbake igjen i klokketårnet. Den leiligheten lå jo ute på "til leie" på finn for litt siden.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 12. april 2022 #45 Del Skrevet 12. april 2022 21 hours ago, non_stop said: Synes det er veldig rart han er tilbake igjen i klokketårnet. Den leiligheten lå jo ute på "til leie" på finn for litt siden.....? Hva er klokketårnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 28. april 2022 #46 Del Skrevet 28. april 2022 Centimeteren skrev (På 29.3.2022 den 1.54): Vet du hva faren har tjent seg søkkrik på? Faren er vel Morten Bjarne olsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 28. april 2022 #47 Del Skrevet 28. april 2022 Centimeteren skrev (På 12.4.2022 den 6.56): Hva er klokketårnet? Posthallen i Oslo. Han leide leilighet der. Så flyttet han ut og den ble lagt ut til leie på finn. Men nå har han flyttet inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankenstein Skrevet 29. april 2022 #48 Del Skrevet 29. april 2022 PallePalle skrev (På 28.4.2022 den 14.29): Faren er vel Morten Bjarne olsen? Kan stemme. Han ligner på Stian og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillith1881 Skrevet 30. april 2022 #49 Del Skrevet 30. april 2022 (endret) Spesiell fyr, han oppfordrer barn til å ta livet sitt. Han håper unge jenter blir gjengvoldtatt bla Endret 5. august 2022 av Lillith1881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 2. januar 2023 #50 Del Skrevet 2. januar 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 4. februar 2023 #51 Del Skrevet 4. februar 2023 Jeg har sett litt på han på TikTok. Begynte å følge han pga han hadde en slags reiseblogg,der han hoppet på sånne spontanturer ut i Europa. Stort sett satt han bare å drakk,men var litt morsomme interaksjoner han hadd eiblandet. Ingenting direkte ufint. Jeg har og sett at han ikke er ufin med noen,dersom de ikke er det med han først. Om dette gjelder barn eller ikke vet jeg ikke,men han burde jo i alle tilfeller heve seg over det,som offentlig entertainer i sosiale media. Visste ikke engang at han var gamer før lang tid etter jeg begynte å følge han. Han drar noen vanvittige damer iblandt. Virker som helt overflødige forhold da men. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 14. mars 2023 #52 Del Skrevet 14. mars 2023 Googlet navnet hans etter å kommet over «liven» hans på tik tok. Kom også over «liven»i helga da han og kameraet var på byen å drakk alene(!). Så kom jeg over denne tråden. Hva i all verden er dette for en fyr egentlig??Er han sånn eller lager han som?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 5. juni 2024 #53 Del Skrevet 5. juni 2024 Vel, nå skal fyren i fengsel i to år for å ha mishandlet to av sine tidligere samboere og truet dem. https://www.nettavisen.no/nyheter/influenser-ma-i-fengsel-for-a-ha-mishandlet-to-kjarester/s/5-95-1829916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 10. juli 2024 #54 Del Skrevet 10. juli 2024 Disney Adult skrev (På 5.6.2024 den 22.45): Vel, nå skal fyren i fengsel i to år for å ha mishandlet to av sine tidligere samboere og truet dem. https://www.nettavisen.no/nyheter/influenser-ma-i-fengsel-for-a-ha-mishandlet-to-kjarester/s/5-95-1829916 Han er ikke i fengsel enda? Når han skal det? Han er jo live på TT hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. juli 2024 #55 Del Skrevet 10. juli 2024 (endret) kjøttkaker skrev (52 minutter siden): Han er ikke i fengsel enda? Når han skal det? Han er jo live på TT hele tiden.. Kan se ut som det er i slutten av året, på tiktok sier han i hvert fall at han slipper ut rundt julaften 2026. Endret 10. juli 2024 av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 12. juli 2024 #56 Del Skrevet 12. juli 2024 Hva feiler det han? Måten han snakker nedlatende til andre på og oppførsel? Blir godt for han med noen år bak murene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackSunshine Skrevet 12. juli 2024 #57 Del Skrevet 12. juli 2024 12 minutter siden, mumrikk1 said: Hva feiler det han? Måten han snakker nedlatende til andre på og oppførsel? Blir godt for han med noen år bak murene! Enig. Hva er galt med ham? Føtalt alkoholsyndrom? Han er en stakkar. At han har så mange følgere, er et sykdomstegn på dagens samfunn. Håper fengsel gjør at han skjerper seg. Men ville ikke satse penger på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 12. juli 2024 #58 Del Skrevet 12. juli 2024 (endret) Bare en teori: Bare noe jeg har observert ved flere av hans videoer. Ser ut som han har et stamme problem. Kanskje dette var verre før,for virker som han har det noenlunde under kontroll nå. Men merker det blir verre når han blir litt nervøs eller stresset. Tipper han har blitt mobbet for dette under oppveksten. (Man blir jo mobbet for så og si alt av avvik) Så har han opparbeidet seg et lite sinne problem. Vanskelig å beherske seg,og går derfor alt for langt ved å ønske folk døde,eller banker samboere osv. Men Bare en teori. Endret 12. juli 2024 av Fant80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sleppol Skrevet 18. oktober 2024 #59 Del Skrevet 18. oktober 2024 (endret) Fant80 skrev (På 12.7.2024 den 6.37): Bare en teori: Bare noe jeg har observert ved flere av hans videoer. Ser ut som han har et stamme problem. Kanskje dette var verre før,for virker som han har det noenlunde under kontroll nå. Men merker det blir verre når han blir litt nervøs eller stresset. Tipper han har blitt mobbet for dette under oppveksten. (Man blir jo mobbet for så og si alt av avvik) Så har han opparbeidet seg et lite sinne problem. Vanskelig å beherske seg,og går derfor alt for langt ved å ønske folk døde,eller banker samboere osv. Men Bare en teori. Endret 8. desember 2024 av Sleppol Feilaktig informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sleppol Skrevet 18. oktober 2024 #60 Del Skrevet 18. oktober 2024 (endret) Frankenstein skrev (På 28.3.2022 den 17.02): Og en siste ting 😄 I starten av streamkarrieren hans, så fortalte han oss at han var i full jobb og jobbet som 3D designer. Og at han streamet sent på natten, kun for oss. Han mistet nok litt support når folk forsto at det var løgn. Han ble etterhvert komfortabel med å fortelle seerne at han ikke jobber og at pappa betaler. Han kalte seg selv for ''legenden''. Joda, mannen har på en måte trukket vinnerloddet, med å ha en pappa som er rik. Det gir han masse frihet. Derimot, så ville jeg brukt friheten min på noe annet en å drikke alkohol (gift) forran et puplikum. Han tjente litt på streaming, ser det ble nevdt 1 million i året? Neppe! Men han dro inn litt. Folk donerte, men det var stort sett små beløp. Hadde average 150-250 seere. Nei, før var han rå, nå, etter det lille jeg har sett, så er han en tufs. Endret 8. desember 2024 av Sleppol Feilaktig informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå