Gå til innhold

StianNorway på TikTok


Dollyådi

Anbefalte innlegg

Er det noen andre her som følger han. Dette har blitt min «se & hør» den siste tiden. Litt avhengig av hva som skjer, men også bekymret. I kveld feks så endte live’en med at han er så beruset at han sovner på sofaen hjemme mens en tilfeldig følger er med hjem. Hva skjer med han, hva skjer med henne? Jeg er ikke så bekymret at jeg tror at helsepersonell burde kontaktes, han sover det av seg, men mer at andre folk utnytter han og kan ta seg til rette. Er det noen som vet noe? Har han familie eller venner det er mulig å kontakte når han kommer opp i sånne situasjoner? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MarianneE skrev (13 minutter siden):

Her lukter det fisking etter oppmerksomhet og følgere...

På ingen som helst måte. Det var absolutt ikke ment sånn. Jeg er relativt ny på tiktok og vet ikke helt hvordan det fungerer. Men han kommer hele tiden opp (sikkert siden jeg har sett på han tidligere?) Jeg er bare nysgjerrig på om det er noen andre her som følger/ser på streamene hans. Det er til enhver tid hundrevis av seere og når han går rundt i Oslo så roper folk til han og hver hvem han er. Jeg bor en helt annen plass i landet og vett ikke om han er en «personlighet» eller faktisk har utrettet noe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dukker opp min fyp også til stadighet. Jeg veit at 113 har blitt ringt under en livestream en gang, den filmen sirkulerer også. Jeg kan ikke svare på noe av det du lurer på egentlig. For meg er han bare et merkelig fenomen. Aner ikke noe om han eller familiesituasjon, forstår ikke hvor han får penger fra til å holde på slik han gjør og bo slik han gjør. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde virkelig ikke gi han oppmerksomhet, er en grunn til at han har blitt banna fra de fleste plattformer. Rapporter og ignorer

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, han at eg også fått opp i min fyp og ein vert jo bekymra. Eg trur mange sender pengar med vipps til han. 

 

Får også opp mange andre som sender live. Enkelte er tydelig rusmisbrukere eller psykisk utviklingshemmede, medan andre er mer vanlege folk.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har fått han opp i fyp en del. Skjønner ikke alltid om han bare er sånn, eller om det er noe galt. 

Skjønner heller ikke hva han arbeider med. Han virker jo til å ha mye penger. Med alt data utstyret og smykker han viser på live. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonobilis
On 9/10/2021 at 5:59 PM, AnonymBruker12455 said:

Noen som vet hva han jobber som? Hvor kommer pengene fra??

StianNorway er en av de større i Norge på Twitch. Sier selv han drar inn over 1 million i året på streaming (fyllastreams, gaming etc.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonobilis said:

StianNorway er en av de større i Norge på Twitch. Sier selv han drar inn over 1 million i året på streaming (fyllastreams, gaming etc.).

1 mill?? Serr? Er det i det hele tatt mulig? Jeg har ingen kunnskap om Twitch eller annet streaming men det hørtes drøyt ut. 

 

Lever "luksus" liv og er på tiktok hele dagen? 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonobilis skrev (21 minutter siden):

StianNorway er en av de større i Norge på Twitch. Sier selv han drar inn over 1 million i året på streaming (fyllastreams, gaming etc.).

Han er utestengt derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte søke opp denne fyren på snap og sjekke. Første filmen jeg får opp

 

"Hei, nå sitter jeg faktisk å driter😬"

 

Ehhh oki det var nok for meg gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/10/2021 at 5:59 PM, AnonymBruker12455 said:

Noen som vet hva han jobber som? Hvor kommer pengene fra??

Faren hans er rik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/4/2021 at 8:36 PM, Marriet said:

Han dukker opp min fyp også til stadighet. Jeg veit at 113 har blitt ringt under en livestream en gang, den filmen sirkulerer også. Jeg kan ikke svare på noe av det du lurer på egentlig. For meg er han bare et merkelig fenomen. Aner ikke noe om han eller familiesituasjon, forstår ikke hvor han får penger fra til å holde på slik han gjør og bo slik han gjør. 

Så den videoen. Tenk å bli vekket på den måten, sørpe full av at 3-4 ambulansefolk står i leiligheten din, jeg hadde skammet meg og tenkt meg litt om, er det sånn man har lyst til å fremstå? Og sånn man vil tjene penger? Var det noen som så på streamen som ringte 113? Han høres jo full ut hele tiden, uansett når på døgnet det er? 😳 Eller er det bare sånn han snakker?

Endret av Halvgæren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...