Gå til innhold

StianNorway på TikTok


Dollyådi

Anbefalte innlegg

Og en siste ting 😄

I starten av streamkarrieren hans, så fortalte han oss at han var i full jobb og jobbet som 3D designer.
Og at han streamet sent på natten, kun for oss.
Han mistet nok litt support når folk forsto at det var løgn.
Han ble etterhvert komfortabel med å fortelle seerne at han ikke jobber og at pappa betaler.

Han kalte seg selv for ''legenden''. Joda, mannen har på en måte trukket vinnerloddet, med å ha en pappa som er rik.
Det gir han masse frihet.
Derimot, så ville jeg brukt friheten min på noe annet en å drikke alkohol (gift) forran et puplikum.

Han tjente litt på streaming, ser det ble nevdt 1 million i året? Neppe! Men han dro inn litt. Folk donerte, men det var stort sett små beløp.

Hadde average 150-250 seere.

Nei, før var han rå, nå, etter det lille jeg har sett, så er han en tufs.

Endret av Frankenstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, Frankenstein said:

Han har en rik pappa som betaler

Vet du hva faren har tjent seg søkkrik på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Centimeteren skrev (På 29.3.2022 den 1.54):

Vet du hva faren har tjent seg søkkrik på?

Nei.

For å være ærlig, så aner jeg ikke om det er faren hans som er rik.
Men han får jo penger fra noen, og sannsynligvis er det pappaen.
Om de har vunnet i lotto, om det er penger fra NOKAS-ranet, eller om faren har tjent seg søkkrik... Det er det nok kun Stian selv som kan svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig rart han er tilbake igjen i klokketårnet. Den leiligheten lå jo ute på "til leie" på finn for litt siden.....? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, non_stop said:

Synes det er veldig rart han er tilbake igjen i klokketårnet. Den leiligheten lå jo ute på "til leie" på finn for litt siden.....? 

Hva er klokketårnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Centimeteren skrev (På 29.3.2022 den 1.54):

Vet du hva faren har tjent seg søkkrik på?

Faren er vel Morten Bjarne olsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (På 12.4.2022 den 6.56):

Hva er klokketårnet?

Posthallen i Oslo. Han leide leilighet der. Så flyttet han ut og den ble lagt ut til leie på finn. Men nå har han flyttet inn igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PallePalle skrev (På 28.4.2022 den 14.29):

Faren er vel Morten Bjarne olsen? 

Kan stemme.
Han ligner på Stian og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesiell fyr, han oppfordrer barn til å ta livet sitt. Han håper unge jenter blir gjengvoldtatt bla

Endret av Lillith1881
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har sett litt på han på TikTok. Begynte å følge han pga han hadde en slags reiseblogg,der han hoppet på sånne spontanturer ut i Europa. Stort sett satt han bare å drakk,men var litt morsomme interaksjoner han hadd eiblandet. Ingenting direkte ufint. Jeg har og sett at han ikke er ufin med noen,dersom de ikke er det med han først. Om dette gjelder barn eller ikke vet jeg ikke,men han burde jo i alle tilfeller heve seg over det,som offentlig entertainer i sosiale media.  Visste ikke engang at han var gamer før lang tid etter jeg begynte å følge han.

Han drar noen vanvittige damer iblandt. Virker som helt overflødige forhold da men. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Googlet navnet hans etter å kommet over «liven» hans på tik tok. Kom også over «liven»i helga da han og kameraet var på byen å drakk alene(!). Så kom jeg over denne tråden. Hva i all verden er dette for en fyr egentlig??Er han sånn eller lager han som?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...