AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Er det så vanskelig for andre menn på Tinder? Jeg har gode bilder, men matcher ikke med de damene jeg ønsker. Føler at Tinder gir veldig dårlig avkastning i matcher jeg får, sammenlignet med tidsbruken jeg har lagt ned i sveiping. Anonymkode: ce1ff...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 har fortsatt til gode å møte en mann som ikke sliter på tinder. Anonymkode: 7c65d...2cc 10
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Om jeg husker rett var det en norsk undersøkelse som viste at 80% av menn på Tinder aldri kom seg på en date med noen derfra, så velkommen i klubben. Det er rett og slett uvanlig å få noe ut av appen. Anonymkode: a591b...144 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 Jeg er dame og slitet med akkurat det sammen. Anonymkode: 5bd4f...975 13
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Er ikke Tinder mest for ONS og sånt? Er det dette du er ute etter? Jenter som vil ha ONS, når de først skal ha det, går vel for de kjekkeste topp 20% av gutta. For seriøse forhold bryr de seg mer om personligheten og interessene til fyren. Men for Tinderbruk og ONS og FF, så er det kun de kjekkeste som får napp. Anonymkode: 264bf...602 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Ja, e tungt på Tinder. Masse fake dameprofilar og damer som ser ut som takras trykker like på meg. Får meg til å lure om eg verkeleg er så lite attraktiv. Anonymkode: c07b5...576
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke Tinder mest for ONS og sånt? Er det dette du er ute etter? Jenter som vil ha ONS, når de først skal ha det, går vel for de kjekkeste topp 20% av gutta. For seriøse forhold bryr de seg mer om personligheten og interessene til fyren. Men for Tinderbruk og ONS og FF, så er det kun de kjekkeste som får napp. Anonymkode: 264bf...602 Det er veldig mange som søker noe seriøst på tinder også. Som dame får jeg flust av matcher og har ikke problemer med hverken matcher eller å få en date. Det er verre å finne en normal fyr. Jeg har hørt at det er mange menn som sliter. Da tenker jeg at det er rart at så mange ikke tar kontakt når det først blir match, men det er kanskje slik at de som ikke gjør det har andre og mer interessante matcher de snakker med? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 0c2ba...665 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 Få noen til å se over profilen din. Du ser ut som du ser ut - og du er helt sikkert bra nok - men Tinder er som en slags varekatalog... Presenterer du deg på en sympatisk måte og er bildene sjarmerende eller får frem noe annet interessant ved deg? Mener ikke topptur, BMW osv. men representerer bildene deg på noen måte? Anonymkode: 8d933...9e7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, e tungt på Tinder. Masse fake dameprofilar og damer som ser ut som takras trykker like på meg. Får meg til å lure om eg verkeleg er så lite attraktiv. Anonymkode: c07b5...576 Jeg er kvinne, og får mange menn som også er "takras" som trykker like på meg! Så det er nok helt gjensidig altså. Anonymkode: 3f8e0...444 17
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er veldig mange som søker noe seriøst på tinder også. Som dame får jeg flust av matcher og har ikke problemer med hverken matcher eller å få en date. Det er verre å finne en normal fyr. Jeg har hørt at det er mange menn som sliter. Da tenker jeg at det er rart at så mange ikke tar kontakt når det først blir match, men det er kanskje slik at de som ikke gjør det har andre og mer interessante matcher de snakker med? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 0c2ba...665 Jeg synes også det er rart at så få menn starter samtaler med meg, stort sett er det jeg som gjør det. Men som deg tenker jeg at disse mennene jeg matcher med nok også får mange andre matcher, og derfor har litt flere valgmuligheter (og ikke like opptatte av å sende første melding). Alle jeg har gått på date med fra Tinder var det jeg som sendte melding til først. Anonymkode: 3f8e0...444 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 Tinder er dritt for alle. Jeg er dame og synes det er helt krise der nå. Som en død innsjø uten vanntilgang, stekende, surklende i solsteika. Anonymkode: 0d9eb...4bf 14
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #12 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Få noen til å se over profilen din. Du ser ut som du ser ut - og du er helt sikkert bra nok - men Tinder er som en slags varekatalog... Presenterer du deg på en sympatisk måte og er bildene sjarmerende eller får frem noe annet interessant ved deg? Mener ikke topptur, BMW osv. men representerer bildene deg på noen måte? Anonymkode: 8d933...9e7 Jeg har kanskje ikke så gode bilder som jeg tenker. Ser jo bra ut syns jeg selv. Har et par fjellbilder, elles vet jeg liksom helt hva annet bildene burde vise. Er jo glad i å være ute! Har prøvd med og uten tekst, kan ikke si det var stor forskjell. Er inntrykket at kvinner ønsker at menn har profiltekst? Ts Anonymkode: ce1ff...ac9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #13 Skrevet 3. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg har kanskje ikke så gode bilder som jeg tenker. Ser jo bra ut syns jeg selv. Har et par fjellbilder, elles vet jeg liksom helt hva annet bildene burde vise. Er jo glad i å være ute! Har prøvd med og uten tekst, kan ikke si det var stor forskjell. Er inntrykket at kvinner ønsker at menn har profiltekst? Ts Anonymkode: ce1ff...ac9 Jeg liker veldig godt at menn har bio, heller det enn å ikke ha det. Blir ofte enklere å finne noe å innlede samtalen med også. Er det bilder som viser godt hvordan du ser ut? Bruker du f.eks. solbriller på alle bildene? Er bildene tydelige nok? Anonymkode: 3f8e0...444 3
ajarRun Skrevet 3. juli 2021 #14 Skrevet 3. juli 2021 Gjør som han her: Kombiner humor og gode bilder. Men det viktigste er å være attraktiv da... 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #15 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er kvinne, og får mange menn som også er "takras" som trykker like på meg! Så det er nok helt gjensidig altså. Anonymkode: 3f8e0...444 Haha. For en formulering! Men ja, signerer denne! Noen ganger tenker jeg "HOW DARE YOU?" 😆 og da snakker jeg takras som i ustelte, shabby mannfolk eller de som er 15 år eldre og IKKE folk som har noe imperfekt med utseendet sitt eller har en funksjonsnedsettelse. Det er ok å ikke være 100% symmetrisk eller sitte i rullestol ☺️ kanskje rart å sammenligne det men det finnes mange rare holdninger der ute! Vær så snill å ha på rene klær, ikke ha synlig dofasiliteter, ølbokser o.l. i bakgrunnen. Fett hår er heller ingen høydare. USTELTE MENN med dårlig formuleringsevne er det jeh kalmer takras... Anonymkode: 8d933...9e7 9
true aspie Skrevet 3. juli 2021 #16 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er kvinne, og får mange menn som også er "takras" som trykker like på meg! Så det er nok helt gjensidig altså. Anonymkode: 3f8e0...444 Hvordan ser et takras ut?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #17 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg liker veldig godt at menn har bio, heller det enn å ikke ha det. Blir ofte enklere å finne noe å innlede samtalen med også. Er det bilder som viser godt hvordan du ser ut? Bruker du f.eks. solbriller på alle bildene? Er bildene tydelige nok? Anonymkode: 3f8e0...444 Er det OK å skrive hva man ser etter, og hvilke interesser man har? Det jeg er redd for at tinderprofilen blir litt «stiv», og virkelig skremmer damer. Jeg mener at bildene viser det godt, men mulig jeg er «blindet».. ts Anonymkode: ce1ff...ac9 2
true aspie Skrevet 3. juli 2021 #18 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er det så vanskelig for andre menn på Tinder? Jeg har gode bilder, men matcher ikke med de damene jeg ønsker. Føler at Tinder gir veldig dårlig avkastning i matcher jeg får, sammenlignet med tidsbruken jeg har lagt ned i sveiping. Anonymkode: ce1ff...ac9 Markedet er veldig dårlig. Blir avvist av alle. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #19 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er det så vanskelig for andre menn på Tinder? Jeg har gode bilder, men matcher ikke med de damene jeg ønsker. Føler at Tinder gir veldig dårlig avkastning i matcher jeg får, sammenlignet med tidsbruken jeg har lagt ned i sveiping. Anonymkode: ce1ff...ac9 Du sier du har gode bilder, men har du gode bilder? Er de typisk fotograf - alt for gode bilder? Er det selfie i speilet på bade? Er det selfie der du ikke smiler? Det skal mye til for at et bilde er bra. Er det bilde sammen med mange andre? Er det bare masse friluftsbilder langt ifra? Man må smile. Man må minst ha et/første bilde, der man ser hvem du er. Selfie, med smil, naturlig, ikke fotograf bilde. Om du virkelig ikke brenner for alt som heter friluftsliv og telt, ikke ta med slike bilder, bare for «alle har dem». Jeg sveiper aldri på friluftsmenn. Heller ikke ha på solbriller. Man kan ha bilder sammen med andre, men ikke som første bilde, og ikke som eneste bilde, for hvordan vet man da hvem man sveiper på. Hva med profilen? Du må skrive noe. Det må være bra nok til å fenge interessen. Ikke den der emoji listen. Ikke ha «spør da vel» ol. tekst. Det er din oppgave å fenge meg. Skriv kort, men utdypt hvem du er, hva du ser etter. Gjør det klart om du har barn (men absolutt ingen bilder av barn, de hører ikke hjemme på tinder). Har du klart å få på plass alt dette, da kan det være du får noe matcher. Men kan aldri garantere noe. Tinder er ikke et enkelt sted å få matcher. Mange useriøse. Anonymkode: 9afcb...739 9
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #20 Skrevet 3. juli 2021 Jeg er attraktiv kvinne, får match på de fleste jeg sveiper høyre på. Mange uattraktive menn liker meg osv, mange likes itillegg. Mitt «problem» er at når vi matcher så må jeg ta initiativ til samtalen, få ganger menn gjør det. Jeg leser alltid profilteksten, synes den er viktig. Fått inntrykk av at menn ikke gidder å skrive, samtlige profiler står det ar de er seriøse og ute etter forhold…. Så jeg skjønner ikke meg på menn på tinder… Anonymkode: 5bca7...db6 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå