Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 2

Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

03.00: våknet

05.25: vekte mannen

06.00: dro med ambulansen

06.50: 8-9 cm åpning

07.15: vannet går

07.20: fremme på sykehuset

07.40: første vonde rie

07.52: gutten ute

Nesten 5 timer fra start til slutt skal jeg ikke klage over i allefall

:ler: Sånn skal det gjøres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Härlig läsning. Skönt med ambulansfärd och jordmor på vägen. Var det planerat att du skulle åka ambulans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Härlig läsning. Skönt med ambulansfärd och jordmor på vägen. Var det planerat att du skulle åka ambulans?

Min plan vaar hele tiden å reise med ambulansen ja, siden min erfaring etter fødselen til Lillebanan var at ting går fort når det begynner å gjøre vondt, og at åpningsriene mine ikke var så skrekkelig vonde.

Når jeg ringte inn på sykehuset så fikk jeg kranglet" meg til ambulanse - de ville egentlig ikke gi meg det, for riene var så korte (og dermed ueffektive) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

For en skjønn baby med bustehår! (For det var dere det var bilde av idag? Har liksom fått for meg at du bor i det området, og med en sønn på 1,5år etc så må det jo være deg???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skjønn baby med bustehår! (For det var dere det var bilde av idag? Har liksom fått for meg at du bor i det området, og med en sønn på 1,5år etc så må det jo være deg???)

Bilde i dag?

I hvilken avis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett noe som du ikke har sett :gjeipe: (Hvis det var riktig Chiquita og unge da!) ;)

:ler: Vel, jeg har sett Chiquita "live" jeg da :tunge1: og gubben og lillebanan1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vil ha bilde på MMS :sur:

Har du ikke fått MMS

*skammer meg og går for å finne mobilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes virkelig ut som en drømmefødsel Chiquita! Ønsker meg en lignende selv! ;)

Kos deg som tobarnsmamma, spent på å høre mer om hvordan hverdagen er med to små!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...