Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 2

Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, damer.

Bare timer igjen nå...

Og vet dere - nå har jeg pakket fødebaggen jeg også. (/på tide, kanskje?)

Eller, kan vel ikke kalle det fødebag enda da. Men en bag med klær og toalettutstyr til meg i allefall. Så har jeg dersom jeg skulle bli innlagt i morgen.

Saker og ting til babyen og fødselen får da mannen komme med senere.

Og blir jeg ikke innlagt, så har jeg god tid til å pakke ferdig senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser bena her jeg sitter på jobb, det er vanskelig å jobbe med kryssede fingre, men bena hjelper kanskje litt?

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*puster lettet ut*

Gårdagens blodprøve var fin, og det er ingen fare for meg eller den lille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel forrestgen snart endre på "underoverskriften" din?

Det er vel ganske så sikkert at lillebananen blir storebror nå vel? En måned til termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel forrestgen snart endre på "underoverskriften" din?

Det er vel ganske så sikkert at lillebananen blir storebror nå vel? En måned til termin?

ok da, får vel gjøre det da ;)

*jordmortime i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is now onsdag 26.04.2006 at 23:29:12

Event: Termin lillebror

Scheduled For 19.05.2006 00:00

22 days 30 minutes 48 seconds or

3 weekends or

23 days or

528 hours (352 waking hours) or

31 710 minutes or

1 902 647 seconds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og titter litt, her var det jammen ikke lenge igjen!

Nei, det er ikke lenge igjen.

I dag er det nøyaktig 3 uker igjen til termin :overrasket:

Tiden flyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så spennende at det nærmer seg! :hoppe:

Og formen?

Jo da, formen er ganske grei.

Jeg sliter jo med bekkenløsning fremdeles da. Var bedre pga akupunktur, men pga påske og div, så ble det 2 uker mellom behandlingene, og da var det "gjort" igjen. Jeg er nok litt bedre enn hva jeg har vært på det verste ja, men langt fra like bra som da jeg var på det beste under behandlingen. Har en fot jeg ikke greier å løfte nok til et trappe-trinn, og jeg greier heller ikke å gå langt før bekkenet "knekker" og gir etter, eller låser seg.

Det er ikke noe morro da. Heldigvis er mannen sykemeldt for tiden, så han er hjemme og hjelper meg MYE med Lillebanan.

Sliter også litt med svangerskapskløe, men den holdes litt i sjakk av noen tabletter. Så den er heller ikke SÅ ille som den har vært tidligere.

Disse to tingene gjør jo at jeg har ganske lite energi for tiden. Om det ikke klør, så er det bekkenet som gjør at jeg ikke får sove stort på natta. Og er det ikke bekkenete, så klør jeg... (og jeg har begynt å sove med votter på om natten for å forhindre klore-merker...) :forvirret:

Men sånn rent bortsett fra dette så har jeg det bra.

Magen føles veldig stor for tiden, og jeg merker at det går mot slutten. Heldigvis. Føler meg mye større nå enn hva jeg følte på samme tid med Lilelbanan.

Jeg er utålmodig på denne fødselen nå, og det er en rar følelse. Jeg var jo ikke utålmodig sist.

Så jeg håper vel egentlgi bare at fødselen skal komme igang, slik at jeg får det overstått.

Det skal bli utrolig deilig å få igjen magen min!

Selv om det er utrolig koselig å være gravid, så er det også slitsomt.

Men jeg prøver å huske at jeg er heldig, for det ER jeg jo.

Hvem hadde trodd for 2 år siden, mens jeg gikk og ventet på å ta testen etter IVF-forsøket, at jeg ville bli tobarnsmamma på på to år....

Det er vel enda 2 dager til jeg kan "feire" 2-års-jubileum for den positive testen.

Tiden flyr.

Nå er det bare å håpe på at kroppen vil "oppføre seg" etter dette svangerskapet også, slik at vi om et par år får oppleve et nytt tilskudd på familietreet. Det er det vi håper på i allefall.

Vi tar de barna vi får....

:hoppe:

Spennende tid fremover da.

Jo takk, det er veldig spennende.

Håper Sun Mei vil oppdatere om fødselen når den er overstått. Kommer til å sende henne en mld i allefall...

Tre uker igjen!!  :grine2: Og da blir Chiquita tobarnsmamma!!!

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten - jeg må beklage at jeg ikke oppdaterer så mye her inne.

Den PC'en jeg vanligvis bruker vil ikke huske brukernavnet mitt og passordet mitt her inne, samme hvilke justeringer jeg prøver meg på. Og det å skrive inn brukernavn og passord for hver side jeg prøver meg på, det orker jeg ikke...

Men nå har jeg "stjålet" mannens Pc i kveld, siden han er borte. Og her går det greit.

Så jeg håper dere har forståelse for hvorfor jeg skriver så lite her inne.

Er innom prøvere og gravid minst en gang pr dag, men skriver som gjest, siden jeg ikke orker dette passord-styret.

Håper dere forstår...

(og jeg skal prøve å få lånt mannes pc litt oftere...) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...