Chiquita Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #481 Del Skrevet 21. januar 2007 Chiqers, du er skikkelig dårlig til å oppdatere dagboken din *fnis* ← Jeg vet, men det har sin (naturlige) forklaring... Jeg klarer ikke helt å forholde meg til svangerskapet enda. Jeg har en følelse av at noe er galt i/med kroppen min, og da er jeg meget avventende til "hele greia". Skal til legen i morgen, og håper hun vil prøve å lytte etter hjertelyd. Om jeg får høre det så kan jeg kanskje bli litt mer beroliget... Men før jeg får høre hjertelyd, eller får sett den lille på UL, så klarer jeg ikke helt å tro at dette "går veien"... Desverre. Noe i meg sier at noe ikker er som det skal være... Men jeg får da heller prøve å komme sterkere tilbake senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. januar 2007 #482 Del Skrevet 23. januar 2007 Håper du tar feil, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #483 Del Skrevet 23. januar 2007 Nei da, jeg hadde så rett, så... Var på UL i går, og fikk konstatert at jeg ikke var nesten 16 uker på vei som mensen tilsier, men "bare" nesten 13... Så det var jo ikke noe alvorlig, men magefølelsen var riktig til en viss grad i allefall. Men heldigvis ikke så ille som jeg hadde en mistanke om da. Fikk i allefall se et sprellende lite menneske i går, med bankende hjerte. Så vi skal ikke klage over noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2007 #484 Del Skrevet 23. januar 2007 spennende med ul uansett da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. januar 2007 #485 Del Skrevet 23. januar 2007 Men ikke verre heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. januar 2007 #486 Del Skrevet 23. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #487 Del Skrevet 23. januar 2007 tilbake på dere alle... Mayamor: Heldigvis ikke værre nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #488 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg er sliten... Bekkenet krangler. Humøret er på bunn. Bestemor ligger på sitt site (om det ikke er slutt allerede) Huset ligner ikke på noe pga oppussing Soverommet kan ikke soves på pga oppussing Begge gutta på samme rom er et kapittel for seg selv... Jo da, livet går da sin vante gang uten at jeg henger med... Og jepp, der fikk jeg beskjeden om at bestemor har takket for seg. Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #489 Del Skrevet 29. januar 2007 Bestemor er død, og alt jeg tenker på er at jeg ikke rakk å få tatt noe bilde av henne sammen med Minibanan. Og at hun ikke rakk å høre om Mikrobanan i magen... Jeg har mistet en bestemor jeg har hatt veldig god kontakt med frem til for 3-4 år siden... Barna mine har mistet en oldemor de bare såvidt vet hvem er. Lillebanan vet hvem hun er, men Minibana har vel ikke treft henne mer enn en gang... trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. januar 2007 #490 Del Skrevet 30. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #491 Del Skrevet 30. januar 2007 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 30. januar 2007 #492 Del Skrevet 30. januar 2007 Oj, en til på vei! Gratulerer! Men trist å høre om bestemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #493 Del Skrevet 30. januar 2007 Takk for det... Det at bestemor er død går bedre nå når jeg har fått fordøyd det litt. Jeg visste jo at hun var veldig syk og det bare var snakk om dager igjen, men alikevell er det tungt å få beskjeden. Nå er det bare å vente på begravelsen... Må si jeg gruer meg til den ja, men men. Min sorg er bedre enn hennes smerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2007 #494 Del Skrevet 31. januar 2007 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #495 Del Skrevet 31. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 2. februar 2007 #496 Del Skrevet 2. februar 2007 Din sorg er bedre enn hennes smerte - det var fint sagt! Leit å høre at hun er borte, men det er desverre livets gang. Vi fødes, lever, og en dag skal vi gå bort... Håper du har gode minner om henen! Havnet i dagboken din fordi jeg så deg i en tråd og så signaturen din - at du er 14 uker på vei med nr tre! Og da for jeg inn i dagboken din for å gratulere! God klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #497 Del Skrevet 2. februar 2007 Heisann, Epona. Og takk takk... Jeg har gode minner om bestemor ja. Jeg vokste opp som nabo til bestemor og bestefar, og jeg var der mye. Om ikke hver dag, så i allefall annenhver dag fra jeg var 3 til jeg flyttet hjemmefra som 16. Og på de årene har jeg masse fint å ta med meg. Desverre så har bestemors fysiske (og psykiske) helse gått raskt nedover de siste årene, så det er godt til henne "å slippe fra" nå, slik jeg ser det. Hun døde rolig og smertefritt i armene til min bestefar, og da hadde hun alt hun ville der. Hun døde lykkelig, sier de... Så jeg tenker på det, og lever med minnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 2. februar 2007 #498 Del Skrevet 2. februar 2007 Så leit med bestemoren din Chiquita. Men - gratulerer så mye med den nye spiren i magen. Jeg har sittet og lest hele dagboken din nå, og er helt overveldet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #499 Del Skrevet 2. februar 2007 Men - gratulerer så mye med den nye spiren i magen. Jeg har sittet og lest hele dagboken din nå, og er helt overveldet ← Takk for det. Må si jeg lurte på om du har lite å gjøre en fredagskveld ettersom du har lest hele dagboken min Men - jeg er kanskje ikke bedre selv heller, for jeg er da her jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 3. februar 2007 #500 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg satt her og ventet på at gubben skulle komme hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå