Malama Skrevet 18. juli 2006 #381 Del Skrevet 18. juli 2006 Det virket blodig urettferdig ja. Satser nå på at det ikke stabilierer seg på 3 uker akkurat... Men ellers håper jeg du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 18. juli 2006 Jo da, ellers er alt bra, Malama. Minibanan ligger og sover (og har sovet i snart 4 timer), Lillebanan er ute og kikker på traktorer sammen med en trillepike som vi har "fast ansatt" nå i sommer, og jeg har bakt sjokoladekake som vi skal kose oss med til ettermiddagskaffen. Sun Mei; kommer du og er barnevakt da? Eller kanskje jeg skal ansette deg i min egen private barnehage da *ler* Monja: Sist så slapp jeg mensen frem til jeg sluttet å amme i allefall. Men ikke denne gangen, nei *grrr* Men det er vel prisen ejg må betale denne gangen for at Minibanan er så flink til å sove på natta (sov fra 21 - 7 i natt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #383 Del Skrevet 18. juli 2006 Satser nå på at det ikke stabilierer seg på 3 uker akkurat... ← Håper på 4 uker i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 18. juli 2006 #384 Del Skrevet 18. juli 2006 Bare flytt nærmere så skulle det vel ordne seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 18. juli 2006 Bare flytt nærmere så skulle det vel ordne seg ← Enklere for dere å flytte nærmere hit, altså... men vi har da flytteplaner. 5 mil nærmere, holder det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 18. juli 2006 #386 Del Skrevet 18. juli 2006 5 mil - nei hvor i all verden blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #387 Del Skrevet 18. juli 2006 5 mil - nei hvor i all verden blir det? ← Da er vi halvveis mellom der vi bor nå, og dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 18. juli 2006 #388 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja, det gjorde meg like klok PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. september 2006 Forfatter #389 Del Skrevet 2. september 2006 J E G B L I R G A L!!!! På torsdag fikk jeg mensen igjen.... Snakk om at tantebesøkene kommer tett da. Etter fødselen har de kommet i denne frekvensen 21 29 16 Altså er dette 4!!!! gang etter fødselen at jeg har mensen. Og Minibanan blir nå 15 uker...!!!! Hva som går av denne kroppen da??? Ikke noe som ligner på noe nå jo... Og de siste to gangene har det mest vært småblødninger... Sorry detalker, men det kommer nesten ingenting i bindet, mens når jeg er på do er det masse blodblandet slim (både brunt og friskt) Sukk.... *vurderer å finne senga* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. september 2006 #390 Del Skrevet 2. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. september 2006 Forfatter #391 Del Skrevet 2. september 2006 Og gjett hvem som kom hjem fra fest nå - STUP FULL!!!! Hallo! Klokka er jo bare 23.15!!!! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. september 2006 Forfatter #392 Del Skrevet 2. september 2006 - og som er på do og spyr... Voksne mannen... Skal det gå sånn når han drar ut på fest så blir det lenge til nestegang... Nå er det vel 1,5 år siden sist også da, men alikevell... *dobbeltsukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. september 2006 #393 Del Skrevet 2. september 2006 Ikke noe morsomt når det går over styr på den måten nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. september 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er nødvendig... Han har da aldri drevet på sånn tidligere... *sukk* Men det er hans problem. I morgen senest kl 10.30 reiser jeg bort, og da må han ta seg av våre to små alene... *ler ondskapsfult* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. september 2006 #395 Del Skrevet 2. september 2006 - og som er på do og spyr... Voksne mannen... Skal det gå sånn når han drar ut på fest så blir det lenge til nestegang... Nå er det vel 1,5 år siden sist også da, men alikevell... *dobbeltsukk* ← Nånå - ikke så streng da.................. han er jo helt ute av trening stakkar Fest hver helg de neste helgene - så tåler han det nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. september 2006 #396 Del Skrevet 2. september 2006 Hadde ikke vært aktuelt her i huset nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. september 2006 Forfatter #397 Del Skrevet 2. september 2006 Nånå - ikke så streng da.................. han er jo helt ute av trening stakkar Fest hver helg de neste helgene - så tåler han det nok ← kan jo ikke gjøre stort annet enn å le heller. Men nå får han ikke legge seg på soverommet i allefall... Ikke sjans i havet at han får drive og springe inn og ut innpå der og drive på sånn at Minibanan våkner. NO WAY!!!! *streng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #398 Del Skrevet 1. oktober 2006 Fredag bestilte jeg, og i dag ble graviditetstestene fra billigeteste.dk sendt.... Jeg TROR ikke jeg er gravid altså, men jeg skal ta en test for sikkerhets skyld om ikke mensen kommer snart. Ikke det at det er lenge siden sist. Eller jo - det ER lenge siden sist jeg hadde skikkelig mens. 17.juli hadde jeg forrige normale mens. 15. august var det bare litt blodslim, og det samme 31. august... Bind ikke nødvendig, kom bare når jeg tørket meg etter toalettbesøk (bare sånn for å "utbrodere" det litt mer) *ler* Nå er det 32 dager siden forrige blodslim-periode, og før jeg bøtter innpå så mye mer vin og cider, så tror jeg det er best med en test. Men altså, jeg tror ikke jeg er gravid. Ikke har jeg noen tegn heller. Er trøtt og sliten ja, men det er jeg alltid på høsten (såvidt jeg husker da, har jo de to siste høstene vært gravid, jo) Jaja, vi får se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. oktober 2006 #399 Del Skrevet 1. oktober 2006 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #400 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jo du sier ikke det... Litt for spennende, synes jeg. Og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg ønsker og håper heller... Kunne gjerne tenke meg å vente litt med nestemann nå, men siden vi ikke har brukt noen prev, så er jo muligheten der... Men så tviler jeg jo på at vi har like mye flaks nå som forrigegang. Det er jo derfor vi ikke har brukt prev også. For å vinne 10 mill i lotto gjør man ikke to år på rad, liksom... Nei, vi får se. Vi har ike brukt prev fordi vi tar imot de barna vi får, når vi strevde så mye med Minibanan, så skal vi ikke hindre noen ev befruktning... Jaja, ubegrunnede tanker, er jeg sikker på. Men jeg har tenkt på teste-tanken en stund nå, og Bananmannen nevnte det også før helga, så da får jeg bare ta en test da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå