AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #61 Skrevet 3. juli 2021 ABM skrev (1 time siden): Den 10ende dagen det eksakt samme skjer er det kjedelig..og da har du det ikke bra!...lykken finnes inni deg..aldri utenfor Hææ... kjedelig hvis man har det bra hver dag? Anonymkode: 690cf...1ac
Gjest ABM Skrevet 3. juli 2021 #62 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hææ... kjedelig hvis man har det bra hver dag? Anonymkode: 690cf...1ac Ja et mareritt egentlig...Jeg har dårlige dager..og forferdelige dager!...men heldigvis får min innebyggede lykkepille meg raskt på beina igjen:)..så jeg kan glede med skikkelig over gode dager!
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #63 Skrevet 8. juli 2021 Nok en strålende uke med masse gode opplevelser🥳. Litt kjøligere i været nå, det er også bra. Kaffe i koppen, en god bok på nattbordet, oppdaget ny flott musikk, kjøleskapet fullt for en uke frem, 2 dager på fjellet☺️. Livet smiler🌞 Anonymkode: decb3...1fc 1
true aspie Skrevet 8. juli 2021 #64 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nok en strålende uke med masse gode opplevelser🥳. Litt kjøligere i været nå, det er også bra. Kaffe i koppen, en god bok på nattbordet, oppdaget ny flott musikk, kjøleskapet fullt for en uke frem, 2 dager på fjellet☺️. Livet smiler🌞 Anonymkode: decb3...1fc Heldig du da.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #65 Skrevet 8. juli 2021 true aspie skrev (11 minutter siden): Heldig du da. De fleste har vel tilgang til dette i feriemåneden juli? Anonymkode: 690cf...1ac
true aspie Skrevet 8. juli 2021 #66 Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): De fleste har vel tilgang til dette i feriemåneden juli? Anonymkode: 690cf...1ac Ikke lykken.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #67 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): De fleste har vel tilgang til dette i feriemåneden juli? Anonymkode: 690cf...1ac Jeg har tilgang til det gode liv hver måned☺️. Fordi jeg har rigget meg slik og er av natur skapt slik at det lettest mulig er oppnåelig😊 Anonymkode: decb3...1fc
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #68 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 9.54): Joda, jeg har opplevd veldig mye😊. Man er tross alt passert 40. Men det aller meste av dette har vært positive og hyggelige opplevelser😊. Sikkert tilfeldig i yngre år, men etter jeg ble voksen har jeg vel på en måte søkt det positive og det som gir meg gode, fine dager. Jeg har liksom ikke sett vitsen med å aktivt søke det negative😊. Det har gått veldig bra hittil. Anonymkode: decb3...1fc Det her er faktisk en av de mer arrogante og ureflekterte innlegga jeg noensinne har lest her inne. Anonymkode: 13f45...11f 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #69 Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det her er faktisk en av de mer arrogante og ureflekterte innlegga jeg noensinne har lest her inne. Anonymkode: 13f45...11f Det var da sørgelig å høre🙁. Jeg beskriver bare hvordan jeg har det, at du oppfatter det som arrogant var da trist😶 Anonymkode: decb3...1fc
måsemåsen Skrevet 9. juli 2021 #70 Skrevet 9. juli 2021 (endret) Min teori er at ingen mennesker, uansett hvor godt de har det, kan være lykkelige hver eneste dag. Men hvis man har et godt grunnlag, trygg økonomi, gode venner, kjærlig familie, helse, jobb man trives i ol. så har man potensialet til å oppleve flere slike gode dager, gitt at man evner å sette pris på det, såklart. Endret 11. juli 2021 av måsemåsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå