AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Der en ikke har noe å klage over og bare fryder seg over alt det gode? At man bor der man gjør, har mat, strøm, varme, hus, internett, spotufy, netflix, er frisk, foreldre i livet og friske, fin natur utenfor, sunne og gode, interesser, ingen som skal ta meg, ikke gjeld, nok penger i hverdagen? Jeg er så vanvittig heldig. Anonymkode: decb3...1fc 8
Jessic_a Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Høres nesten ut som mitt liv. Føler meg også veldig privilegert og klager svært sjeldent 5
Gjest ABM Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Hvordan vet man at dagene er gode hvis en ikke har dårlige å sammenligne med?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Jessic_a skrev (Akkurat nå): Høres nesten ut som mitt liv. Føler meg også veldig privilegert og klager svært sjeldent Så bra😄. Jeg overveldes hver dag over hvor vanvittig heldig jeg er som har det slik😊😊😊. Anonymkode: decb3...1fc 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 ABM skrev (Akkurat nå): Hvordan vet man at dagene er gode hvis en ikke har dårlige å sammenligne med? Ved å se hvordan andre har det og hvordan de klager over alt. Tidsklemme, dårlig råd, dårlige forhold, sykdom, sorg osv. Anonymkode: decb3...1fc 3
Jessic_a Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så bra😄. Jeg overveldes hver dag over hvor vanvittig heldig jeg er som har det slik😊😊😊. Anonymkode: decb3...1fc Tror også det har mye med mentaliteten vår å gjøre. Noen ser problemer i alt, mens noen ser noe positivt i alle situasjoner. Noen er veldig takknemlige av natur mens andre er pessimister. 9
Gjest ABM Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ved å se hvordan andre har det og hvordan de klager over alt. Tidsklemme, dårlig råd, dårlige forhold, sykdom, sorg osv. Anonymkode: decb3...1fc Gode og dårlige dager har ikke med realiteter å gjøre, da hadde stammefolk som bor i stråhytter pr. definisjon aldri hatt en god dag...men det har de!! Trolig langt flere og enn oss med alt matriellt mikkmakk
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 Jessic_a skrev (Akkurat nå): Tror også det har mye med mentaliteten vår å gjøre. Noen ser problemer i alt, mens noen ser noe positivt i alle situasjoner. Noen er veldig takknemlige av natur mens andre er pessimister. Jeg kan storglede meg over en god kaffekopp. Eller en god låt. Eller en god middag. Og en film eller serie eller et spill. Og fint vær. Og regn😂. Nå ligger jeg nydusjet i nyvasket sengetøy og priser meg lykkelig for at jeg er trygg og god. Faktisk synger fuglene ute i natten mens høyttaleren på nattbordet strømmer rolig jazz. Man er i sannhet heldig😊😊😊 Anonymkode: decb3...1fc 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 ABM skrev (2 minutter siden): Gode og dårlige dager har ikke med realiteter å gjøre, da hadde stammefolk som bor i stråhytter pr. definisjon aldri hatt en god dag...men det har de!! Trolig langt flere og enn oss med alt matriellt mikkmakk Det tror jeg virkelig de har😊😊 Anonymkode: decb3...1fc 3
Gjest ABM Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Der en ikke har noe å klage over og bare fryder seg over alt det gode? At man bor der man gjør, har mat, strøm, varme, hus, internett, spotufy, netflix, er frisk, foreldre i livet og friske, fin natur utenfor, sunne og gode, interesser, ingen som skal ta meg, ikke gjeld, nok penger i hverdagen? Jeg er så vanvittig heldig. Anonymkode: decb3...1fc Ja du er i sannhet heldig!!...fordi du i likhet med meg har en hjernekjemi som hele livet kommer til å holde deg mentalt på beina! Alt det materielle du ramser opp er bare støy og har svært lite med hvor lykkelig du er å gjøre!!! Jeg har alt materiellt jeg noen gang kan ønske meg...og jeg bytter det uten å blunke bort mot et spennende eventyr!! Hva som helst egentlig som får meg til å kjenne at jeg lever!!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 For en fin tråd❤️ Personlig vet jeg hvor heldig jeg er, men glemmer å minne meg selv på det i hverdagen. Bodde en periode i Afrika, og jobbet der som lærer i noen uker. Da fikk jeg virkelig kjenne på alt vi har her, samtidig som jeg lærte å se gleden i de små tingene. Tror dessverre ofte «mye vil ha mer» så istedenfor å tenke over alt vi har, tenker man på det man ikke har (dette gjelder også meg selv). Sist jeg kjente på skikkelig takknemlighet var da jeg fikk covid-vaksinen. Satt i den stolen og følte meg privilegert, som er så heldig som kan få vaksine helt gratis, og som faktisk ble vaksinert❤️ Håper du får en god natt, og god helg i morgen! Anonymkode: 071f5...1d1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #12 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Der en ikke har noe å klage over og bare fryder seg over alt det gode? At man bor der man gjør, har mat, strøm, varme, hus, internett, spotufy, netflix, er frisk, foreldre i livet og friske, fin natur utenfor, sunne og gode, interesser, ingen som skal ta meg, ikke gjeld, nok penger i hverdagen? Jeg er så vanvittig heldig. Anonymkode: decb3...1fc Nei. Og om du insisterer på at du har det sånn så tenker jeg at en tur til psykologen er det eneste riktige. Vi mennesker er skapt for motgang. Det er ikke uten grunn at utrykket «det er i motbakke det går oppover» er skapt. For det er i motbakkene (aka «de dårlige dagene») vi mennesker blir bedre versjoner av oss selv. Jeg har dårlige dager. Fe døyr, frendar døyr, døyr sjølv. Livet, ts, er vidunderlig vakkert bare fordi det er ufattelig stygt. Jeg ville ikke vært mine dårlige dager foruten. Uten dem ville jeg vært som en hagedam. Anonymkode: 757bd...fb8 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #13 Skrevet 2. juli 2021 Alle har sine sesonger, men å tro at man skal være like lykkelig hele livet er naivt. Men alt har selvfølgelig med innstilling å gjøre også da. Anonymkode: ebf43...7be 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #14 Skrevet 2. juli 2021 ABM skrev (4 minutter siden): Ja du er i sannhet heldig!!...fordi du i likhet med meg har en hjernekjemi som hele livet kommer til å holde deg mentalt på beina! Alt det materielle du ramser opp er bare støy og har svært lite med hvor lykkelig du er å gjøre!!! Jeg har alt materiellt jeg noen gang kan ønske meg...og jeg bytter det uten å blunke bort mot et spennende eventyr!! Hva som helst egentlig som får meg til å kjenne at jeg lever!! For nin del er det materielle jeg ramset opp en del av det som gjør min dag til en god dag for meg. Jeg elsker disse tingene😊. Dette har jeg gjort i lang tid og kommer til å fortsette med det. Eventyr har jeg også. Jeg tar turer i inn og utland. Telter i skog og fjell, sykler og går😊. Alt er fantastisk og livet er godt😄 Anonymkode: decb3...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #15 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For en fin tråd❤️ Personlig vet jeg hvor heldig jeg er, men glemmer å minne meg selv på det i hverdagen. Bodde en periode i Afrika, og jobbet der som lærer i noen uker. Da fikk jeg virkelig kjenne på alt vi har her, samtidig som jeg lærte å se gleden i de små tingene. Tror dessverre ofte «mye vil ha mer» så istedenfor å tenke over alt vi har, tenker man på det man ikke har (dette gjelder også meg selv). Sist jeg kjente på skikkelig takknemlighet var da jeg fikk covid-vaksinen. Satt i den stolen og følte meg privilegert, som er så heldig som kan få vaksine helt gratis, og som faktisk ble vaksinert❤️ Håper du får en god natt, og god helg i morgen! Anonymkode: 071f5...1d1 Det beste ønskes tilbake til deg også😊😊😊 Anonymkode: decb3...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #16 Skrevet 2. juli 2021 Er flott at du ts har gode og rolige dager nå og gleder deg over dem. Men det kommer nok travlere tider med barn og familieliv og lite nattesøvn++++ Anonymkode: 690cf...1ac 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #17 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Og om du insisterer på at du har det sånn så tenker jeg at en tur til psykologen er det eneste riktige. Vi mennesker er skapt for motgang. Det er ikke uten grunn at utrykket «det er i motbakke det går oppover» er skapt. For det er i motbakkene (aka «de dårlige dagene») vi mennesker blir bedre versjoner av oss selv. Jeg har dårlige dager. Fe døyr, frendar døyr, døyr sjølv. Livet, ts, er vidunderlig vakkert bare fordi det er ufattelig stygt. Jeg ville ikke vært mine dårlige dager foruten. Uten dem ville jeg vært som en hagedam. Anonymkode: 757bd...fb8 Du må så gjerne få ha dine dårlige dager, om du liker dem😄. Jeg trives best med de gode, om livet ender i dag, har jeg hatt det perfekt😊. Om ikke, håper jeg de fortsetter til solen en gang går ned😊 Anonymkode: decb3...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #18 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er flott at du ts har gode og rolige dager nå og gleder deg over dem. Men det kommer nok travlere tider med barn og familieliv og lite nattesøvn++++ Anonymkode: 690cf...1ac Ikke for min del, nei😊😊😊 Anonymkode: decb3...1fc
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #19 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle har sine sesonger, men å tro at man skal være like lykkelig hele livet er naivt. Men alt har selvfølgelig med innstilling å gjøre også da. Anonymkode: ebf43...7be Hittil har det gått strålende😊. Om en blir syk eller noe slikt, får en glede seg over de gode dagene en har hatt og håpe de kommer tilbake😄 Anonymkode: decb3...1fc
Gjest ABM Skrevet 2. juli 2021 #20 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For nin del er det materielle jeg ramset opp en del av det som gjør min dag til en god dag for meg. Jeg elsker disse tingene😊. Dette har jeg gjort i lang tid og kommer til å fortsette med det. Eventyr har jeg også. Jeg tar turer i inn og utland. Telter i skog og fjell, sykler og går😊. Alt er fantastisk og livet er godt😄 Anonymkode: decb3...1fc Så bra! Hvis jeg får være lykkelig og ikke alt for sulten resten av livet kan du komme å hente alt det materielle jeg eier i morgen😅😅 Huset, Teslaen, kjerringa og alt innboet....og ikke å forglemme alle aksjepostene jeg har og fritidseiendommen og båten min..har en del kostbare våpen, og sykt masse mikkmakk ellers som bruker opp tiden min!! Det jeg ønsker å beholde er klærne jeg går i...tannkosten og selvsagt den innvendige lykkefølelsen...med livstidsgaranti☯️...deal?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå