Gå til innhold

Tinder - hvem skal starte samtalen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (1 time siden):

Hva er det naturlig da? At han betaler? 

Jaa, det stemmer. 

Nei, det er ikke alltid naturlig. Hvis jeg foreslår noe jeg har veldig lyst til så er det naturlig at jeg også betaler. Siste jeg betalte nå var hotellovernatting med treretters. Jeg hadde lyst, jeg inviterte, jeg betalte. Ellers er jeg ikke noe luksusdyr så en date trenger ikke koste mye eller noe penger i det hele tatt.

Anonymkode: 8fb77...7a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (På 7.7.2021 den 6.55):

Notert

😅

Hvor "hei"-gutter ligger langt ned i køen for å chatte med deg? Som også viser at de vil prate med deg.

Nei jeg sier i fra at jeg taster med en og at jeg vil finne ut med han først, så kan de slette meg eller gå videre om de vil , eller vente:)  Nesten ingen sletter meg, så da venter de av egen fri vilje.

Nå går jeg tilbake til antall matcher du har. Det er så stort at du selv ikke gidder å sjekke da.

Står bare 99 pluss hos meg.

Okei, la oss si at det blir 3 dates ut av det. Først må man chatte i noen dager for å forstå om H*n er interessant.

Par dager, så date.

Vanligvis kan ikke alle menn date hver dag, da er det kanskje en gang i tre dager. Så har vi ca 9 dager, men det kan også skje han drar ned venner/på hytta osv, noe som forlenger  totalt antall dager til ~14, altså to uker.

Nei de fleste  menn vil date hver dag.

Hvis dere finner ut at dere ikke har kjemien, kan du etter et øyeblikk av en mislykket date åpne tinder og bla gjennom de utallige matchene du har. For ham det hele starter igjen. 

Ja og så? Skal jeg straffes for at dere trykker i vilden sky på alle jentene. Dere har jo selv skapt denne situasjonen ved å trykke på alle jentene. 

De fleste jenter svarer ikke på hei, så man må være kreativ for å få fange interessen. Så menn trykker "ja" på alle jenter, og har relativt få matcher, mens du takker ja til veldig få, men likevel har så mange matcher at du ikke husker? Hva gjør du for mannen skal føle seg spesiell?

Ikke min feil at dere trykker på alle jenter, da er det ikke rart t jenter har valgmuligheter. Menn skaper dette selv. Jeg snakker, deltar aktivt i samtalen og flørter og finner ut om det er kjemi.

Ja, nettopp, for deg tinder er en restaurant hvor du drar og velger de mest fancy brukerne, mens for menn er det mer som bodybuilding konkurranse  hvor de blir valgt. Så jeg har ikke valgt dem. Har du forresten prøvd å ha en mannlig konto på tinder?

Nei

Men han må godta at han bare er en i mengden? 

Nei han velger da selv om han vil være en i mengden eller slette meg. 

Anonymkode: 61eaf...c6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer at den som matcher, altså den som sveiper til høyre sist, skriver først. Dessverre så er det latterlig få kvinner som tør å skrive først. 🤷‍♂️

Anonymkode: c2247...15f

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke min feil at dere trykker på alle jenter, da er det ikke rart t jenter har valgmuligheter. 

"Vi" trykker ikke på alle jenter. Noen gjør det, men ikke alle. Det blir som at jeg skriver at kvinner aldri svarer på Tinder når menn tar kontakt. Det er kanskje sant for meg, men ikke for alle andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg forventer at den som matcher, altså den som sveiper til høyre sist, skriver først. Dessverre så er det latterlig få kvinner som tør å skrive først. 🤷‍♂️

Det handler ikke om å tørre. Alle gangene jeg har startet en samtale så svarer ikke mannen. 100% uttelling altså på å ikke få svar. Det sier meg at menn sveiper ukritisk og ikke er så interessert likevel. I tillegg så ønsker jeg meg en mann som tar initiativ, så da må han starte samtalen. Det finnes heldigvis de som starter samtalen også. Jeg går ikke på date med alle, men det har blitt noen dater etter hvert. Nå håper jeg at jeg kan slette tinder for siste gang. Med en mann som startet samtalen og betalte på første date. En brus. Der var mine to ønsker for initiativ i datingfasen innfridd. Ikke ble han ruinert og jaggu har han fått flere dater og. Uten å betale siden vi ikke har gjort noe som koster penger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det handler ikke om å tørre. Alle gangene jeg har startet en samtale så svarer ikke mannen. 100% uttelling altså på å ikke få svar. Det sier meg at menn sveiper ukritisk og ikke er så interessert likevel. 

Akkurat som at jeg aldri får svar fra kvinner, så da sveiper vel kvinner også ukritisk, uten å være interessert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

"Vi" trykker ikke på alle jenter. Noen gjør det, men ikke alle. Det blir som at jeg skriver at kvinner aldri svarer på Tinder når menn tar kontakt. Det er kanskje sant for meg, men ikke for alle andre.

Svarte en mann som sa at dere menn trykker på alle jenter nesten. Så var han jeg svarte og ikke deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Svarte en mann som sa at dere menn trykker på alle jenter nesten. Så var han jeg svarte og ikke deg.

Én mann ja. Tviler på at vedkommende snakker for alle menn. 😉 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Akkurat som at jeg aldri får svar fra kvinner, så da sveiper vel kvinner også ukritisk, uten å være interessert. 

Jeg svarer alle som skriver til meg fordi jeg ikke sveiper ukritisk. Jeg sveiper kun på de jeg finner interessante. Hadde du startet samtalen med meg hadde du fått svar 😊

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg svarer alle som skriver til meg fordi jeg ikke sveiper ukritisk. Jeg sveiper kun på de jeg finner interessante. Hadde du startet samtalen med meg hadde du fått svar 😊

Ja, regner med det. Er vel bare at Tinder ikke er for alle. Skulle bare ønske jeg kunne innse det snart, og slette appen en gang for alle. 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Én mann ja. Tviler på at vedkommende snakker for alle menn. 😉 

Det får du ta opp med han , som snakker på vegne av dere alle menn. 

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke alltid naturlig. Hvis jeg foreslår noe jeg har veldig lyst til så er det naturlig at jeg også betaler. Siste jeg betalte nå var hotellovernatting med treretters. Jeg hadde lyst, jeg inviterte, jeg betalte. Ellers er jeg ikke noe luksusdyr så en date trenger ikke koste mye eller noe penger i det hele tatt.

Og hvor ofte skjer det at du inviterer?

Nei jeg sier i fra at jeg taster med en og at jeg vil finne ut med han først, så kan de slette meg eller gå videre om de vil , eller vente:)  Nesten ingen sletter meg, så da venter de av egen fri vilje.

Med andre ord du vil føle deg spesiell, men hva gjør du for at "han" skal føle seg spesiell? Som jeg tidligere har sagt, hvis de også hadde hatt 1000-40000 likes, hadde de selvsagt slettet deg for godt. Men de er nødt til å vente på deg. Du kan ikke kalle det "fri vilje". Kvinner som, for eksempel, vil prostituere seg av fattigdom velger denne måten å leve på av "egen fri vilje", men de er nødt til å gjøre det. 

Står bare 99 pluss hos meg.

Det er jo ekstremt mange, og du vet det :) det kan være alt fra 99 likes til ∞. 

Par dager, så date.

Nettopp, så date nummer to og tre, noe som tar 1-2 uker.

Nei de fleste  menn vil date hver dag.

Du har kanskje rett, men de kan ikke det. Altfor mange andre oppgaver og man må holde mange baller i lufta.

Ja og så? Skal jeg straffes for at dere trykker i vilden sky på alle jentene. Dere har jo selv skapt denne situasjonen ved å trykke på alle jentene

Nei, du kan ikke holdes ansvarlig for det her, men det er likevel merkelig at du vil føle deg spesiell, mens du ikke gir det samme til dem. Krever du at han er jomfru mens du ikke er det? 😁

Nei

Men hvordan vet du hvordan det er å være en mann på tinder?

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (9 minutter siden):

hvor ofte skjer det at du inviterer?

Tja, det er jo ikke så mange ganger man går på date da, så aner ikke egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

someone_here skrev (2 minutter siden):

Med andre ord du vil føle deg spesiell, men hva gjør du for at "han" skal føle seg spesiell?

Han jeg taster med føler seg jo spesiell, siden jeg har valgt han ut i fra mange som jeg vil bli kjent med først. At de andre velger å vente, kan jeg jo ikke gjøre noe med. Om de vil vente å se, må de jo bare gjøre det. Hva mener du jeg skal gjøre med det? De har jo fri vilje.

Som jeg tidligere har sagt, hvis de også hadde hatt 1000-40000 likes, hadde de selvsagt slettet deg for godt. Men de er nødt til å vente på deg.

Ser seg nødt? Nei ingen trenger å vente. Hadde dere slettet oss etter ei melding der jeg skriver og gir beskjed at jeg dater andre, er det da virkelig deres problem og dere som skaper denne situasjonen at jeg har så mange som venter. Ærlig talt for en ansvarsbeskrivelse du har. Så du er styrt av oss kvinner?  Hva  med å tenke selv og slette meg da. Da vil jeg jo se at alle sletter meg og at jeg da ikke har noen, fordi jeg velger en å taste med. Det er det jeg hadde gjort i ditt tilfelle, Uansett  hvor få likes jeg har hatt.

Du kan ikke kalle det "fri vilje". Kvinner som, for eksempel, vil prostituere seg av fattigdom velger denne måten å leve på av "egen fri vilje", men de er nødt til å gjøre det. 

Det er for å få mat på bordet. Det er forskjell på å over leve og å kose seg med kvinner. Haha, du er bare latterlig nå

Det er jo ekstremt mange, og du vet det :) det kan være alt fra 99 likes til ∞. 

Ikke min feil at dere liker meg. Slutt å like så mange da og lik kun de dere er interesserte i !

Nettopp, så date nummer to og tre, noe som tar 1-2 uker.

Nei , vi tar to dater på to- tre dager, så nå vet du det.

Du har kanskje rett, men de kan ikke det. Altfor mange andre oppgaver og man må holde mange baller i lufta.

Ja men så gjør du det da. Ikke forvent at jeg vil ha det slik. Men er sikkert mange kvinner som godtar det fordi de gjør det selv. Så da er det bare å gjøre det du føler du må. Jeg har min egen frie mening og velger å droppe menn som gjør slikt , om jeg får greie på det. 

Nei, du kan ikke holdes ansvarlig for det her, men det er likevel merkelig at du vil føle deg spesiell, mens du ikke gir det samme til dem.

Jo det gjør jeg da vel!! HVA faen vet du om det? Han jeg dater føler seg jo spesiell. Jeg sier i fra til d e andre at jeg dater. Herlighet, hva mer mener du jeg skal gjøre? Holde alle mannfolkene varme og lure dere alle sammen? Djeeses.

Krever du at han er jomfru mens du ikke er det? 😁

Hvorfor skal jeg det?

Men hvordan vet du hvordan det er å være en mann på tinder?

Vet ikke hvem du spurte, men det vet jeg ikke. Og du vet heller ikke hvordan det er å være kvinne, med mindre du er det selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det får du ta opp med han , som snakker på vegne av dere alle menn. 

Jeg tar det heller opp med de som sluker alt rått, og tar alt man leser på KG seriøst. 🙂 

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ser seg nødt? Nei ingen trenger å vente. Hadde dere slettet oss etter ei melding der jeg skriver og gir beskjed at jeg dater andre, er det da virkelig deres problem og dere som skaper denne situasjonen at jeg har så mange som venter. Ærlig talt for en ansvarsbeskrivelse du har. Så du er styrt av oss kvinner?  Hva  med å tenke selv og slette meg da. Da vil jeg jo se at alle sletter meg og at jeg da ikke har noen, fordi jeg velger en å taste med. Det er det jeg hadde gjort i ditt tilfelle, Uansett  hvor få likes jeg har hatt

Som sagt, indirekte, ja. Statistikken viser at 75% av brukere i USA er menn, og jeg tviler sterkt på at 75% av brukere i Norge er kvinner, så vi kan en klar skjevfordeling har. 

Det er ikke en ansvarsfraskrivelse, men det er det samme som skjer når man vil ha sex. Den som ha minst sex, styrer når man skal ha det. 

Du sier slik fordi du har alltid hatt et bredd utvalg av menn. Hvis du skaffer deg en mannlig konto med en gjennomsnittlig mann, endrer du din mening. 

Tja, det er jo ikke så mange ganger man går på date da, så aner ikke egentlig.

Okei :)

Han jeg taster med føler seg jo spesiell, siden jeg har valgt han ut i fra mange som jeg vil bli kjent med først. At de andre velger å vente, kan jeg jo ikke gjøre noe med. Om de vil vente å se, må de jo bare gjøre det. Hva mener du jeg skal gjøre med det? De har jo fri vilje.

Du får selvsagt gjøre hva du vil. Jeg synes bare det er dobbeltmoralsk at du vil at menn kun skal skravle med deg, samtidig som du ikke gjør det samme. 

Det er for å få mat på bordet. Det er forskjell på å over leve og å kose seg med kvinner. Haha, du er bare latterlig nå

Men man blir nødt til det, ikke sant? 

Ikke min feil at dere liker meg. Slutt å like så mange da og lik kun de dere er interesserte i !

De liker jo deg tydeligvis :)

Nei , vi tar to dater på to- tre dager, så nå vet du det.

Har du så mye frtid? 😁

Ja men så gjør du det da. Ikke forvent at jeg vil ha det slik. Men er sikkert mange kvinner som godtar det fordi de gjør det selv. Så da er det bare å gjøre det du føler du må. Jeg har min egen frie mening og velger å droppe menn som gjør slikt , om jeg får greie på det. 

Så bra!

Jo det gjør jeg da vel!! HVA faen vet du om det? Han jeg dater føler seg jo spesiell. Jeg sier i fra til d e andre at jeg dater. Herlighet, hva mer mener du jeg skal gjøre? Holde alle mannfolkene varme og lure dere alle sammen? Djeeses.

Du kan for eksempel fjerne de du ikke vil snakke med, så chatter du kun med en om gangen.

Hvorfor skal jeg det?

Så han kan også beholde alle matchene sine, mens dere chatter?

Vet ikke hvem du spurte, men det vet jeg ikke. Og du vet heller ikke hvordan det er å være kvinne, med mindre du er det selv.

Nei, det vet jeg ikke. Men jeg vet at det å være en kvinne på tinder, er mye enklere enn å være mann. Prøv det! :)

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt, indirekte, ja. Statistikken viser at 75% av brukere i USA er menn, og jeg tviler sterkt på at 75% av brukere i Norge er kvinner, så vi kan en klar skjevfordeling har. 

Det er ikke en ansvarsfraskrivelse, men det er det samme som skjer når man vil ha sex. Den som ha minst sex, styrer når man skal ha det. 

Du sier slik fordi du har alltid hatt et bredd utvalg av menn. Hvis du skaffer deg en mannlig konto med en gjennomsnittlig mann, endrer du din mening. 

Jeg kommer ikke til å lyve og skaffe meg mannlig konto. Det er ikke min feil at det er flest menn, du får  ikke la det gå ut over meg.

Okei :)

Du får selvsagt gjøre hva du vil. Jeg synes bare det er dobbeltmoralsk at du vil at menn kun skal skravle med deg, samtidig som du ikke gjør det samme. 

Jo jeg gjør det samme. Jeg taster kun med en!!!!!! Må du slutte! Det er kun om det ikke går med den ene , at jeg kan taste med en ny. Er jo derfor jeg vil han skal gjøre det samme. Jeg må få velge hva jeg vil selv. Herregud for en fyr du er. Ikke rart du ikke får date når du holder på sånn der.

Har du så mye frtid? 😁

Har fritid etter jobb ja og går ut å spiser med han.

Du kan for eksempel fjerne de du ikke vil snakke med, så chatter du kun med en om gangen.

Ja jeg gir jo beskjed til matchene at jeg taster med en og at de kan slette meg. Men de vil vente å se. Ikke min feil at dere vil vente å se. 

Så han kan også beholde alle matchene sine, mens dere chatter?

Ja selvsagt kan han det om han kun taster med meg for å sjekke om det er kjemi. Er da for faen meg likt for oss begge.

Nei, det vet jeg ikke. Men jeg vet at det å være en kvinne på tinder, er mye enklere enn å være mann. Prøv det! :)

Nei!

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kommer ikke til å lyve og skaffe meg mannlig konto. Det er ikke min feil at det er flest menn, du får  ikke la det gå ut over meg.

Okei, men da blir det vanskelig å skjønne hvordan det er å være mann på tinder.

Jo jeg gjør det samme. Jeg taster kun med en!!!!!! Må du slutte! Det er kun om det ikke går med den ene , at jeg kan taste med en ny. Er jo derfor jeg vil han skal gjøre det samme. Jeg må få velge hva jeg vil selv. Herregud for en fyr du er. Ikke rart du ikke får date når du holder på sånn der

Så han får også beholde sine matcher, bare han stopper å chatte med dem, mens dere dater/chatter?

Har fritid etter jobb ja og går ut å spiser med han.

Hmm, jeg tror at mange har ikke så mye fritid. Men bra for deg! 

Ja selvsagt kan han det om han kun taster med meg for å sjekke om det er kjemi. Er da for faen meg likt for oss begge

Bra det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...