Gå til innhold

Er ikke denne kåpa fin?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på om jeg ikke ender opp med den til slutt... Jeg sitter på jobb og får ikke kåpa ut av hodet...  :ler:

Det er for meg et mer enn godt tegn på et den da hører til i skapet mitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en lys rosa vinterkåpe fra fjorvinters H&M kolleksjon og har også fått mye skryt for den.

Den dagen jeg blir stort,sterk og modig skal jeg ha en rød kåpe  :ler:

Tror jeg vet hvilken rosa du har og den er DØDSFIN! :Nikke: Sikla lenge på den, men jeg har jo...

Har den holdt seg fint da? For ei på jobben kjøpte den, også revna den inni foret...

Jeg vil også ha RØD kåpe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunetten_
Har egentlig lyst på den i en annen farge jeg også, men alternativet er jo bare sort... og det har jeg fra før...

Er den i gammelrosa, eller er den lysrosa?

For hvis den er i gammelrosa, da syns jeg at du kan gå for den egentlig.

Men selvfølgelig... up to you. Liker du den, så kjøp den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vet hvilken rosa du har og den er DØDSFIN! :Nikke: Sikla lenge på den, men jeg har jo...

Har den holdt seg fint da? For ei på jobben kjøpte den, også revna den inni foret...

Jeg vil også ha RØD kåpe! :ler:

Også var det med en avtagbar fuskepelskrage :blunke:

Min har holdt seg helt fin den. Jeg har mange kåper og jakker fra H&M og har aldri hatt noe problemer med noen av dem. Generelt synes jeg kvaliteten på klærne til H&M er god, bortsett fra buksene.

Men H&M var jo ikke det denne tråden skulle handle om :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Fargen på nett var _ikke_ fin, men om den egentlig er mer gammelrosa, synes jeg den var fin. Kjøp iallfall ikke en dritkjedelig svart kåpe som alle andre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig fargen på bildet er finere enn fargen i virkeligheten...

Det er veldig vanskelig å forklare den... Jeg mener den er mer en blanding av lys lilla og gammelrosa.... (det hørtes veldig rart ut...). Det er noe rart med fargen som jeg er litt usikker på... Pelskraven er mer "vanlig" lys rosa, men selve kåpa...

Hm... for et luksusproblem :ler: Men jeg var innom butikken og "besøkte" kåpa på vei hjem fra jobb igår også ;)

Sambo er rystet over at jeg kjøper så mye klær, men vi har adskilt økonomi (deler selvsagt på alle felles utgifter) og jeg tjener bra... Og igår var han nesten overrasket over at jeg kom hjem uten kåpa :sjenert: Han sier han vet at det bare er snakk om dager før jeg kommer hjem med den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere hva? Jeg har funnet ut at jeg har lyst på OFFWHITE kåpe med pelskant...

Noen som har sett det? Det er vel litt tidlig ennå - de har vel bare såvidt begynt å få inn vinterkåper i butikkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...