Gå til innhold

Er ikke denne kåpa fin?


Ephemera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er veldig enig i det med fargen. Når jeg først så den, tenkte jeg "håper den kommer inn i andre farger..." og det tenker jeg kanskje fremdeles.

Men det hadde vært litt spesielt og fint med ei rosa kåpe også da, hvis man tar seg råd til å kjøpe den for å bruke den bare denne sesongen... ;)

Jeg har lignende kåper i sort og sand (ja... jeg har myyyye klær....), men fasongen på denne kåpa er veldig fin. Den ser jo ganske lekker ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kåpe, men ikke meg. Hvis pelsen er avtagbar går fasongen til både klassisk og mer bohem/hippie-stil.. Men upraktisk og litt "skitsam" farge som krever endel av tilbehøret. Lekkert for det, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jeg fant kåpa på Fransa idag!!

Den var kjempefin, men jeg vet ikke om jeg liker fargen... Kjøpe rosa kåpe? Hadde den enda vært lys rosa, men den var liksom ganske mørk i fargen og pelskanten var litt lysere...

Sambo fikk nesten sjokk når jeg sa at jeg hadde vært å sett på kåper... :sjenert: Ikke så veeeeldig rart, siden jeg har mange fra før....

Men de hadde den i svart også... (... og jada, jeg har et par sorte fra før også...). Den var SÅ fin i fasongen, den gikk liksom inn og ut på de riktige stedene, var god og lang i ermene og deilig i stoffet...

Kostet 1.499,- tror jeg...

Vet ikke hva jeg skal gjøre.... :klø:

Skulle ønske den fantes i sand... men den er jo fin i sort også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke rosa? Synes kåpa var fin jeg men farger gjennom nettsiden kan jo godt være litt missvisende.

Det må da være litt artig å ha en kåpe som ikke ser ut som alle andres? :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte at det kunne være litt lekkert og spesielt med en rosa kåpe... Men fargen er mørkere, mer mørk gammelrosa..., enn den som er på bildet.

Men ekspeditrisa i butikken sa det hun også - at det var gøy å ha noe som ikke alle andre har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ekspeditrisa i butikken sa det hun også - at det var gøy å ha noe som ikke alle andre har :)

:Nikke:

Enig. Det er jo ikke så moro at alle har likt som en selv.

Min kåpe kjøpte jeg på Zara i Spania, og har bare sett en her i Norge med lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også en lys rosa vinterkåpe fra fjorvinters H&M kolleksjon og har også fått mye skryt for den. Jeg er ikke typen som kler på meg de knæshjeste farger for å bli sett jeg da så sånn sett skiller jeg meg sjeldent ut. Men noen ganger kan det være greit og med den kåpa så blir det sånn akkurat passe :Nikke:

Den dagen jeg blir stort,sterk og modig skal jeg ha en rød kåpe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også rosa kåpe. Ganske knæsj er den også.

Kjøpte den i vinter og har vel aldri fått så mye skryt for et plagg som jeg fikk for denne kåpa. Som regel kler jeg meg i sort, brunt osv. så det var ganske uvant å synes overalt. Men veldig positivt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Föler du bare at du må ha den - liksom litt lykkelig av tenke på den - så bare kjöp den! gjör det. Du kan föle på den når du kommer hjem, og om den DA ikke passer smaken (pröv den til stövlene dine, skjerf osv) - bytt den inn igjen :)

Go for it. Ingenting er som ett tilfredstillinde kjöp :sjenert: . Også rosa da... :hjerte:

Endret av ¤stine¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...