Gå til innhold

Norske kvinner som kjøper sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nja, jeg vet flere som har fast sex, og er pene og kan ligge med de damene de vil. Kjøper sex de også. Så handler ikke bare om folk som ikke kan få seg ligg.

Anonymkode: 5ffa6...99b

Mannfolk som ikke kommer i kontakt med kvinner, har nok ofte ikke den gutsen som skal til for å kjøpe sex.  Hvis jeg hypotetisk skulle gjort det, så var det også for å ligge med noe yngre og mer spennende, enn de middelaldrende damene jeg har normalt drag på.  Andre igjen har nok en slags avhengighetsproblematikk. 

Anonymkode: 2604f...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor tar du ting så bokstavelig? Det snakkes ikke om i like stor grad som når det gjelder menn. Menn blir jo stemplet som det verste vesenet på jorda. Gamle, ekle, bleikfeite, kvinnehatende griser som voldtar stakkars thaidamer daglig.

Men når det er kvinner som utnytter sårbare unggutter, så er det bagateller, det snakkes ikke så høyt om (jeg har ikke sett en eneste tråd her inne om det), eller gutten er "heldig" som får ei gammel feit kjerring servert på fanget.

TS

Anonymkode: b37a8...b9c

Hvorfor blir ikke alle bare enige om at prostitusjon er både ulovlig og etisk galt, og at dette er uavhengig av hvem både overgriper og offer er?

Verre er det jo ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kjøper sex i stor skala, men det er lite synlig og målbart, da det ikke er penger involvert, de betaler i naturalia, ved å ha sex. En kvinne som ønsker sex betaler med sex, en mann som ønsker sex må betale med penger. Det er beskrivelsen på en helt vanlig tur på byen, sett fra kvinnens side.

Anonymkode: de3b8...31a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en sak jeg leste for en stund siden, ble sjokkert som kvinne og forbanna. Det var på et asylmottak  det ble avslørt at en godt voksen dame utnyttet unge asylsøkere, det var trusler, løgner og manipulering. Dette virkemidlet brukte hun får å få sex, og guttene var redde og tørte ikke nekte. Dette mener jeg er mye verre enn de kvinnene som betaler for sex, håper hun aldri for jobbe med mennesker mer.

 

Anonymkode: 1831b...160

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Husker en sak jeg leste for en stund siden, ble sjokkert som kvinne og forbanna. Det var på et asylmottak  det ble avslørt at en godt voksen dame utnyttet unge asylsøkere, det var trusler, løgner og manipulering. Dette virkemidlet brukte hun får å få sex, og guttene var redde og tørte ikke nekte. Dette mener jeg er mye verre enn de kvinnene som betaler for sex, håper hun aldri for jobbe med mennesker mer.

 

Anonymkode: 1831b...160

Jeg er enig med deg i at dette er grov utnyttelse av mennesker i en ekstremt sårbar situasjon.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tar du ting så bokstavelig? Det snakkes ikke om i like stor grad som når det gjelder menn. Menn blir jo stemplet som det verste vesenet på jorda. Gamle, ekle, bleikfeite, kvinnehatende griser som voldtar stakkars thaidamer daglig.

Men når det er kvinner som utnytter sårbare unggutter, så er det bagateller, det snakkes ikke så høyt om (jeg har ikke sett en eneste tråd her inne om det), eller gutten er "heldig" som får ei gammel feit kjerring servert på fanget.

TS

Anonymkode: b37a8...b9c

Sant dette. 

En annen ting er hvorfor damene kjøper når de kan få så mye de vil. Er man dominant er du velkommen i klubber rundt om og ja du får det du vil ha. Det finnes nok av menn der som villig nok stiller seg til disposisjon for litt dominans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner som kjøper sex er kvinner som trenger en elsker. Kvinner som er kåte, men har ingen mann.

Jeg er en mann, gift, men ikke desperat. Har likevel ingen elskerinne i hun jeg deler livet med. I den perioden kåtheten strømmer på, solen varmer kroppen der jeg ligger på solsengen og kjenner den svale vinden passerer innsiden av lårene kommer fantasien frem.

Fantaserer om en dame med glattbarberte legger og en mus som glinser av kåthet og deilige safter. Stryker ho lett på kinnet, lar leppene møtes i et vått og deilig kyss. Fortsetter nedover halsen, til puppene, lar tunga leke med vortene som strutter i begjær. Ho nyter det, stønner lett i det jeg fortsetter nedover magen, leker med navlen. Tungen og leppene arbeider seg videre forbi det våte kjønnet, til innsiden av lårene. Ho bukter seg i velvære og jeg føler å pirre henne ekstra før tungen går mot den deilige fitta som jeg har lengtet etter i dagens solfylte atmosfære. Smaker på saftene, lar tunga gå innom leppene før den kiler på klitten. Ho stønner.  Fortsetter til ho eksploderer i en  orgasme som kunne høres i lang avstand.

Da kommer min  fru og forstørrer meg ut av fantasien med den deilige damen. En drøm som en mann ikke kan si neitakk til, selv i gift forstand.

Anonymkode: 295c3...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og damer får mindre og mildere straff enn mannen.

Anonymkode: d63aa...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
GrønnNellik68 skrev (På 29.6.2021 den 11.18):

Men kan forstå at mannfolk kan slite med å få seg ett dypp..hvor mange menn har jeg ikke blitt kontaktet av som ikke har fått mus på 2-3 år... kanskje kjedelig å gå igjennom et helt liv uten å få prøve litt sex..den kan jeg forstå og tyr da til kjøp. Jeg vet mannfolk online nesten aldri kommer i kontakt med damer slik vi gjør med menn. Hos meg er det stort sett hver dag noen som tar kontakt i håp om ett kjapt ligg.  Hadde menn vært i den posisjonen hadde de aldri i verden giddet å kjøpe sex vil jeg tro. 

Mens andre menn har 10 damer på knullelista si fordi di er "badboy"

Ser det lett på 90 days fiance mørkhuda ung gutter med drag i massevis på hvite litt eldre damer,som ender i sjalusi krangler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 10.54):

Både kvinner og menn har bestandig kjøpt sex, dessverre. Det er ikke noe nytt og sånn at kvinner "plutselig" har begynt å kjøpe sex. Det var sånn før også. Men av en eller annen grunn har folk bestandig blitt mer sjokkert når det skjer den veien. Kvinner er da ikke noe bedre enn menn. Det har de aldri vært. Så lenge de har ansvar for egen økonomi og fri vilje så gjør kvinner hva de vil (de fleste kjøper selvfølgelig ikke sex, men noen gjør det dessverre). 

Anonymkode: b8317...f13

Det henger sammen med myten mange KG-menn har om at alle kvinner kan få sex med attraktive menn når de vil. Det er feil.

Anonymkode: 89b15...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (På 29.6.2021 den 14.36):

Sant dette. 

En annen ting er hvorfor damene kjøper når de kan få så mye de vil. Er man dominant er du velkommen i klubber rundt om og ja du får det du vil ha. Det finnes nok av menn der som villig nok stiller seg til disposisjon for litt dominans. 

Nei, det kan vi ikke. Ta av de rosa brillene dine. Mange av oss er mindre attraktive og har svært få tilbud. Ikke at vi kjøper sex av den grunn. Dominans og vold vil vi heller ikke ha. 

Anonymkode: 89b15...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 12.55):

Faktisk viser tallene fra undersøkelser jeg har lest at det er flest menn som har partner, så det er ikke slik som myten tilsier, at de som ikke har andre alternativer flokker til prostituerte. 

Anonymkode: 6b431...6b1

Det kan vel like så godt handle om at de gifte mennene har bedre råd, og at de single rett og slett ikke har råd til slikt.

Anonymkode: 70a5b...5c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/30/2023 at 1:36 PM, Tom Peng Pung said:

I Sverige har de ett ord for de damene: batikkheks

Du finner de også jobbende på asylmottak

Vi har det samme ordet for dem på norsk også.

Anonymkode: 89a1a...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi har det samme ordet for dem på norsk også.

Anonymkode: 89a1a...6a1

Men i Sverige har de bare ett.

Anonymkode: 886c8...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men i Sverige har de bare ett.

Anonymkode: 886c8...cfb

Torsk betyr hallik på Svensk

Anonymkode: 2cec1...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...