Gå til innhold

Norske kvinner som kjøper sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi vet allerede at norske kvinner som norske menn ikke vil ha, er desperate etter pikk. Derfor tyr de til utenlandske og eksotiske menn fra Afrika og Midtøsten, gir dem penger, mat og gaver i bytte mot pikk.

Men hvor utbredt er det egentlig? Vi leser ikke like mye om kvinner som kjøper seg unggutter slik vi leser om menn som kjøper seg kone fra Asia.

Hvorfor hysjes det ned? Hvorfor kommer det frem at kun menn er "ekle gamle griser"?

Her er noen artikler:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/karK8B/sexpress-paa-asylmottak-unge-menn-foeler-seg-utnyttet-av-norske-kvinner

https://www.vg.no/forbruker/reise/i/P3g9l6/gutter-faar-klaer-mat-og-husleie-for-sex

Anonymkode: b37a8...b9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste den ene artikkelen og det er ganske sykt at de kan holde på sånn mot disse unge mennene som har flyktet til et sted de ser på som trygt, og så ender de med å bli utnyttet. 

Vet ikke om det hysjes, men hvorfor dette ikke snakkes mer om vet jeg ikke. Forøvrig kan det sikkert hende at dette skjer med kvinnelige asylsøkere også, men det vet jeg ikke. Bra er det i alle fall ikke. 

Anonymkode: 33506...ca7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Hvordan kan du si at noe hysjes ned samtidig som du viser VG-artikler som handler om fenomenet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tragiske tapere som kjøper sex, uavhengig av kjønn.

Anonymkode: ed1c3...af8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både kvinner og menn har bestandig kjøpt sex, dessverre. Det er ikke noe nytt og sånn at kvinner "plutselig" har begynt å kjøpe sex. Det var sånn før også. Men av en eller annen grunn har folk bestandig blitt mer sjokkert når det skjer den veien. Kvinner er da ikke noe bedre enn menn. Det har de aldri vært. Så lenge de har ansvar for egen økonomi og fri vilje så gjør kvinner hva de vil (de fleste kjøper selvfølgelig ikke sex, men noen gjør det dessverre). 

Anonymkode: b8317...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Alterego666 said:

Hvordan kan du si at noe hysjes ned samtidig som du viser VG-artikler som handler om fenomenet? 

Jepp...

Grunnen til at man hører lite om det er at det skjer sjeldenere. Men det hysjes åpenbart ikke ned...

Anonymkode: 30aff...373

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke tross alt veldig mange flere menn som kjøper sex? Uansett bra at det kommer frem.

Det er en annen ting som er sterkt underkommunisert, nemlig at veldig mange gutter selger sex. 

Stadig flere gutter selger sex – NRK Trøndelag – Lokale nyheter, TV og radio

"Ifølge undersøkelsen er salg av sex mye vanligere blant gutter enn jenter. 1,6 prosent av jentene oppgir at de har solgt sex, mens altså tre ganger så mange gutter sier det samme."

Prostitusjon handler altså ikke spesielt om salg av kvinnekroppen. Det handler mer om salg av guttekropper. Kundene er stort sett menn, så jeg skriver ikke dette for å "ta" kvinner. Det er bare helt utrolig hvordan samfunnet klarer å lukke øynene for problemer som rammer gutter.

Endret av Isambard
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Forøvrig kan det sikkert hende at dette skjer med kvinnelige asylsøkere også,

Selvsagt gjør det det.
Og som flere sier, det hysjes ikke ned akkurat om det står i aviser?
Er en trist ting som skjer, men skjer nok mye sjeldnere enn med motsatt kjønn.

Ingen burde kjøpe sex , da dette er voldtekt, uansett om kvinner kjøper menn, menn kjøper kvinner, menn kjøper menn eller kvinner kjøper kvinner. 

Anonymkode: 5ffa6...99b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Både kvinner og menn har bestandig kjøpt sex, dessverre. Det er ikke noe nytt og sånn at kvinner "plutselig" har begynt å kjøpe sex. Det var sånn før også. Men av en eller annen grunn har folk bestandig blitt mer sjokkert når det skjer den veien. Kvinner er da ikke noe bedre enn menn. Det har de aldri vært. Så lenge de har ansvar for egen økonomi og fri vilje så gjør kvinner hva de vil (de fleste kjøper selvfølgelig ikke sex, men noen gjør det dessverre). 

Anonymkode: b8317...f13

Fatter ikke at de gidder å kjøpe... hadde jeg vært så desperat etter sex er det et par tastetrykk unna så har jeg en på døra... så mange sex søkende menn i Norge at hadde ikke giddet å dra helt til Afrika...her er det gratis...og jeg er ganske sikker på at uansett kvinne i Norge hadde fått sex helt gratis hvis de ville...men de tror vel på den store ferie flørten da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan forstå at mannfolk kan slite med å få seg ett dypp..hvor mange menn har jeg ikke blitt kontaktet av som ikke har fått mus på 2-3 år... kanskje kjedelig å gå igjennom et helt liv uten å få prøve litt sex..den kan jeg forstå og tyr da til kjøp. Jeg vet mannfolk online nesten aldri kommer i kontakt med damer slik vi gjør med menn. Hos meg er det stort sett hver dag noen som tar kontakt i håp om ett kjapt ligg.  Hadde menn vært i den posisjonen hadde de aldri i verden giddet å kjøpe sex vil jeg tro. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bente1234 said:

Men kan forstå at mannfolk kan slite med å få seg ett dypp..hvor mange menn har jeg ikke blitt kontaktet av som ikke har fått mus på 2-3 år... kanskje kjedelig å gå igjennom et helt liv uten å få prøve litt sex..den kan jeg forstå og tyr da til kjøp. Jeg vet mannfolk online nesten aldri kommer i kontakt med damer slik vi gjør med menn. Hos meg er det stort sett hver dag noen som tar kontakt i håp om ett kjapt ligg.  Hadde menn vært i den posisjonen hadde de aldri i verden giddet å kjøpe sex vil jeg tro. 

Nja, jeg vet flere som har fast sex, og er pene og kan ligge med de damene de vil. Kjøper sex de også. Så handler ikke bare om folk som ikke kan få seg ligg.

Anonymkode: 5ffa6...99b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (1 time siden):

Hvordan kan du si at noe hysjes ned samtidig som du viser VG-artikler som handler om fenomenet? 

😆

Isambard skrev (12 minutter siden):

Er det ikke tross alt veldig mange flere menn som kjøper sex? Uansett bra at det kommer frem.

Det er en annen ting som er sterkt underkommunisert, nemlig at veldig mange gutter selger sex. 

Stadig flere gutter selger sex – NRK Trøndelag – Lokale nyheter, TV og radio

"Ifølge undersøkelsen er salg av sex mye vanligere blant gutter enn jenter. 1,6 prosent av jentene oppgir at de har solgt sex, mens altså tre ganger så mange gutter sier det samme."

Prostitusjon handler altså ikke spesielt om salg av kvinnekroppen. Det handler mer om salg av guttekropper. Kundene er stort sett menn, så jeg skriver ikke dette for å "ta" kvinner. Det er bare helt utrolig hvordan samfunnet klarer å lukke øynene for problemer som rammer gutter.

Dette er et stort samfunnsproblem og må tas tak i. Unge gutter (og jenter) utsettes for kynisk utnyttelse, og vil slite med dette resten av livet. Gutta har langt høyere terskel for å snakke om det også, så folk «glemmer» litt at det skjer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente1234 skrev (9 minutter siden):

Fatter ikke at de gidder å kjøpe... hadde jeg vært så desperat etter sex er det et par tastetrykk unna så har jeg en på døra... så mange sex søkende menn i Norge at hadde ikke giddet å dra helt til Afrika...her er det gratis...og jeg er ganske sikker på at uansett kvinne i Norge hadde fått sex helt gratis hvis de ville...men de tror vel på den store ferie flørten da. 

Dette er nok ofte kvinner som liker å ha sex med yngre menn de vanligvis ikke ville hatt draget på. De liker vel å kjøpe ting til dem og føle seg som en rik luksuskvinne som får bestemme. Menn som kjøper sex gjør det nok oftere bare for selve sexen. 

Anonymkode: b8317...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jepp...

Grunnen til at man hører lite om det er at det skjer sjeldenere. Men det hysjes åpenbart ikke ned...

Anonymkode: 30aff...373

Dette tror jeg også er forklaringen.

Men for all del: Problemet er reelt for den det gjelder!
 

Jeg tror TS her ser en mulighet til å snakke ned både kvinner og asylsøkere. 
Ikke veldig beundringsverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er nok ofte kvinner som liker å ha sex med yngre menn de vanligvis ikke ville hatt draget på. De liker vel å kjøpe ting til dem og føle seg som en rik luksuskvinne som får bestemme. Menn som kjøper sex gjør det nok oftere bare for selve sexen. 

Anonymkode: b8317...f13

jo jo du kan jo ha rett til det..men trenger jo ikke kjøpe sex for å få sex med yngre menn også det er gratis i Norge...men hvis det er damer som liker å dominere menn så kan jeg jo forstå det.  Mange menn som har fantasier om milf og alt det der så så vanskelig er det ikke for damer oppi åra og dra en yngre en vil jeg tro.  Er vanskeligere og vanskeligere å få ett stabilt forhold jo eldre du blir og mange blir ensomme og man trenger menneskelig kontakt og kanskje har venner forsvunnet osv osv osv .. så er man fornøyd da med litt sex og vennskap da.. eller man velger å kutte alt ut og holde seg for seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg er er også i mot at voksne folk drar til fattigere land og utnytter yngre/ barn folk for sex bare for at man kommer fra et rikt land og kan gjøre sånn. Det gjelder for både menn og kvinner det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nja, jeg vet flere som har fast sex, og er pene og kan ligge med de damene de vil. Kjøper sex de også. Så handler ikke bare om folk som ikke kan få seg ligg.

Anonymkode: 5ffa6...99b

jo forsåvidt enig i det også... de fins de og. Det er mer snuskete i mine øyne da enn de som faktisk ikke har sjans på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (1 time siden):

Fatter ikke at de gidder å kjøpe... hadde jeg vært så desperat etter sex er det et par tastetrykk unna så har jeg en på døra... så mange sex søkende menn i Norge at hadde ikke giddet å dra helt til Afrika...her er det gratis...og jeg er ganske sikker på at uansett kvinne i Norge hadde fått sex helt gratis hvis de ville...men de tror vel på den store ferie flørten da. 

Faktisk viser tallene fra undersøkelser jeg har lest at det er flest menn som har partner, så det er ikke slik som myten tilsier, at de som ikke har andre alternativer flokker til prostituerte. 

Anonymkode: 6b431...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Alterego666 said:

Hvordan kan du si at noe hysjes ned samtidig som du viser VG-artikler som handler om fenomenet? 

Hvorfor tar du ting så bokstavelig? Det snakkes ikke om i like stor grad som når det gjelder menn. Menn blir jo stemplet som det verste vesenet på jorda. Gamle, ekle, bleikfeite, kvinnehatende griser som voldtar stakkars thaidamer daglig.

Men når det er kvinner som utnytter sårbare unggutter, så er det bagateller, det snakkes ikke så høyt om (jeg har ikke sett en eneste tråd her inne om det), eller gutten er "heldig" som får ei gammel feit kjerring servert på fanget.

TS

Anonymkode: b37a8...b9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...