AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #81 Skrevet 22. juni 2021 HarryDotter skrev (22 timer siden): Han fikk en atomtruende kim jung un til å logre som en liten vettskremt hund. Det var vel heller omvendt. Trump skamroste jo Kim Jong-un og snakket om hvor talentfull han er og hvor mye han er elsket av landet sitt. Bare en liten, redd mann omtaler en diktator som "elsket av landet sitt". Fullstendig latterlig. Han "tullet" jo også med at han ønsket at amerikanerne skulle begynne å behandle ham på samme måte som nordkoreanerne behandler sin diktator, så det burde jo fortelle oss det meste om hvem han er og hva han ønsker seg Anonymkode: ef2b0...2df 1
jabx Skrevet 22. juni 2021 #82 Skrevet 22. juni 2021 Kayo skrev (På 21.6.2021 den 16.48): Å Være en Trump supporter ville selvfølgelig vært et rødt flagg å være oppmerksom på, men personlig er jeg ikke så politisk radikal av meg at jeg demoniserer mennesker på bakgrunn av politikk.. Slik som mange gjør her. Min interesse ligger som regel langt forbi hva slags meninger man måtte ha om amerikansk politikk. Hadde du vært så politisk radikal at du hadde avvist enhver som støtter Hitler? Siden meninger om politikk ikke betyr alt, liksom...
jabx Skrevet 22. juni 2021 #83 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 21.6.2021 den 16.57): Her var det ikke mye selvstendig tankegang å spore. Hva var det Trump gjorde eller mente som var så galt? Eller er det bare Orange Man Bad? Anonymkode: 412c7...929 Hitler-aktig demagog.
jabx Skrevet 22. juni 2021 #84 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 21.6.2021 den 17.01): Jeg er pro Trump og har aldri hatt noe problem med å skaffe damer. Hva gjør det meg til? Anonymkode: 412c7...929 Et fantasifoster.
jabx Skrevet 22. juni 2021 #85 Skrevet 22. juni 2021 Jaconandersen skrev (På 21.6.2021 den 17.36): Om jeg hadde truffet ei jente som var Trump tilhenger, hadde jeg blitt glad. Tenk å finne noen som bryr seg om landet sitt, som ikke ønsker mer krig, som forstår mennesket såpass godt at hun forstår at multikultur bare fører med seg vondt på sikt. Ja, dette hadde vært ei god kvinne og en sjel for meg. Et menneske som ER godt, mot alle som prøver å gi inntrykket av det, men ikke forstår hva godt er. LOL, Trump fortsatte krigføringen, og elsket multikultur (i form av ulovlige utenlandske arbeidere på hotellene sine og lignende).
jabx Skrevet 22. juni 2021 #86 Skrevet 22. juni 2021 Tiuren skrev (På 21.6.2021 den 17.49): Og kvinner som stemmer T, hva er de? For jeg har lært at kvinner ikke kan være incel? Sliter med å fatte hvorfor vi i Norge skal ha så sterke meninger om presidenten i Amerika, så mye hat og vås.... Fordi USA påvirker hele verden, inkludert Norge.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #87 Skrevet 22. juni 2021 Dumpet. Han er jo en syk narsissist, sosiopat, psykopat Anonymkode: a29ab...6bc
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2021 #88 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dumpet. Han er jo en syk narsissist, sosiopat, psykopat Anonymkode: a29ab...6bc https://forskning.no/psykologi-usa/jeg-blir-forbloffet-over-hvor-dumme-ting-narsissister-kan-gjore-sier-norsk-ekspert/1795239 Anonymkode: a29ab...6bc
jabx Skrevet 22. juni 2021 #89 Skrevet 22. juni 2021 (endret) HarryDotter skrev (På 21.6.2021 den 18.16): Han skaffet masse jobber tilbake til amerikanerne. Han tollbela varer fra Kina, som balanserte handelsmonopolet deres. Økonomien blomstret under Trump. Så kom corona og demokratene måtte selvfølgelig påpeke at økonomien da var ille og at detvar Trumps feil. 🙄 Amerika har over tid gått fra å være verdens stormakt til å bli mammadalter i det internasjonale politikk bilde. Presidenter som Obama, som var for veik til å ta viktige avgjørelser som gavnet USA til ulempe for f.eks Kina. Det begynte å normalisere seg under Trump, men har nå blitt en vits/meme under Biden. Verden ler av USA under hans ledelse. Han fikk en atomtruende kim jung un til å logre som en liten vettskremt hund. Dette er bare noen få eksempler på positive ting med hans politikk. Og Hitler sammenhengen kan du lire av deg i enerom. Trump er den amerikanske presidenten som har tatt færrest liv under sin regjeringstid. Retorikken og narsissismen hans vær fæl, men å sammenligne ham med massedrapsmenn og diktatorer er diskusjonsteknikken bare evneveike, lite opplyste susebukker bruker om Trump. Men sånn går det om man bare leser venstrevridd media og tror det er sannheten. Antall amerikanere i arbeid begynte vel å akselerere under Obama, så Trump overtok en økonomi i god fart. Så kom Covid og Trump begynte med sosialisme for de rike. Han pumpet underskuddet noe sinssykt. I likhet med Ronald "Balance the Budget" Reagan, forøvrig. Amerika gikk fra å være populært til å være en kilde til latter verden rundt med den inkompetente tullingen Trump som fikk selv den enkleste ting til å se idiotisk ut. Endret 22. juni 2021 av jabx 2
jabx Skrevet 22. juni 2021 #90 Skrevet 22. juni 2021 HarryDotter skrev (På 21.6.2021 den 18.32): Utdyp kvinnesynet hans er du grei. Forklar meg hva slags syn på kvinner han har. "Grab them by the pussy" er vel ganske beskrivende. 1
jabx Skrevet 22. juni 2021 #91 Skrevet 22. juni 2021 Niek79 skrev (På 21.6.2021 den 18.36): For mange er det rasjonelt å være for Trump (arbeiderklassen i USA for eksempel), men jeg ville stusset på at en norsk kvinne likte Trump. Trump ønsker å legge ned NATO som sammen med USA og England har vært den fremste garantisten for Norges sikkerhet. Det er ikke et rasjonelt standpunkt med mindre man har planer om å flytte til USA og gjøre amerikaner av seg. Men for all del, jeg datet SV-damer i min tid også (som nok må anses som er verre standpunkt rent politisk) så jeg er ganske tolerant når det kommer til politiske meninger. Det er få som har trampet på arbeiderklassen som Trump. Jeg tenkte kanskje han ikke ville være like ille som de neoliberale Clinton, Obama, osv. Men jaggu klarte han å bevise at han elsket å knuse arbeiderklassen. 1
jabx Skrevet 22. juni 2021 #92 Skrevet 22. juni 2021 Lothlorien- skrev (På 21.6.2021 den 19.41): Hadde blitt glad over at han tydeligvis ikke var del av saueflokken, men kunne tenke selv. Ville blitt mer interessert. Trump-tilhengere er de som ikke klarer å tenke selv. 1
jabx Skrevet 22. juni 2021 #93 Skrevet 22. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Utover det kan personen være hvem som helst og selvfølgelig en dust, men vi har i alle fall fått utelukket at han er en meningsløs dilter som alltid velger de sterkeste parti og mener det som gir hen de største fordelene i øyeblikket. LOL. Tuller du nå? Donald "hard mot innvandring men elsker ulovlig utenlandsk arbeidskraft i bedriftene sine" Trump? Han er ekstremt dobbeltmoralsk og selvmotsigende.
Gjest Kayo Skrevet 22. juni 2021 #94 Skrevet 22. juni 2021 jabx skrev (1 time siden): Hadde du vært så politisk radikal at du hadde avvist enhver som støtter Hitler? Siden meninger om politikk ikke betyr alt, liksom... Dårlig sammenlikning. Føler du er litt kverulerende her
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #95 Skrevet 23. juni 2021 jabx skrev (19 timer siden): Trump-tilhengere er de som ikke klarer å tenke selv. Haha, dumt svar. Mye som tyder på det motsatte. Gjelder selvsagt ikke alle. Anonymkode: 6d8bf...4e1
jabx Skrevet 26. juni 2021 #96 Skrevet 26. juni 2021 Trump er en Hitler-aktig fascist: https://www.dagbladet.no/nyheter/ny-bok---knus-skallene-deres/73950657
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #97 Skrevet 16. juli 2021 jabx skrev (På 26.6.2021 den 10.22): Trump er en Hitler-aktig fascist: https://www.dagbladet.no/nyheter/ny-bok---knus-skallene-deres/73950657 Fake news fra Løgnbladet. Anonymkode: 4f6fe...150
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå