AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #21 Skrevet 21. juni 2021 Jeg kjenner flere oppegående amerikanere som stemte på Trump. En norsk Trump-fan hadde vært litt mer spesielt. Anonymkode: a5ea9...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #22 Skrevet 21. juni 2021 Haha, dette minner meg om en episode av Maury 😆Er ikke dette drømmemannen da? 😉 Anonymkode: c0323...362
Tanuki Skrevet 21. juni 2021 #23 Skrevet 21. juni 2021 nei, uff, hadde ikke orket. Hadde takket for meg. Folk som støtter Trump og det han står for holder jeg meg langt unna. 4
SPOCA Skrevet 21. juni 2021 #24 Skrevet 21. juni 2021 Det hadde jeg ikke giddet. Da hadde jeg takket for meg. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #25 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gi dere. Man må da få lov å ha forskjellige meninger og synspunkter uten å bli dømt. Hadde gitt han en sjanse. Han kan være en utrolig snill og god fyr. Du aner ikke. Bare fordi han er trump tilhenger betyr ikke nødvendigvis det at han er en dårlig partner. Hvis jeg skulle dumpa alle som hadde andre interesser enn meg så hadde jeg hvert evig singel. Nei jeg er ikke trump tilhenger. Anonymkode: 82eb3...a89 Selvfølgelig skal man akseptere annerledeshet, og jeg regner meg selv som en tolerant person som kan trives med mange forskjellige partnere. Men Trump-tilhenger er et av ganske få absolutter for meg. Fordi jeg synes det vitner om dumskap, et verdisyn jeg ikke deler og svært dårlig menneskesyn. Jeg kunne nok vært sammen med en som hadde enkelte straffedømmer bak seg feks, men Trump-tilhenger: aldri i livet! Anonymkode: 44e1d...99b 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #26 Skrevet 21. juni 2021 Da hadde han ikke vært noen date Anonymkode: 0b71a...009 3
Gjest Margo Skrevet 21. juni 2021 #27 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haha, dette minner meg om en episode av Maury 😆Er ikke dette drømmemannen da? 😉 Anonymkode: c0323...362 Jeg krysser fingrene for at disse er skuespillere 😳😳
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #28 Skrevet 21. juni 2021 Trump eller Frp, nei takk. Da deler vi ikke synet på verden og det funker ikke for meg. Hadde mista all eventuell tenning jeg hadde hatt før dette kom fram. Anonymkode: 3838b...510 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #29 Skrevet 21. juni 2021 Det hadde ikke funket for meg. Thank you, next! Anonymkode: 3b54a...19a 3
ClausSaus Skrevet 21. juni 2021 #30 Skrevet 21. juni 2021 Vera skrev (27 minutter siden): Kommunismens frammarsj 😂😂 Merkelig da at gapet mellom fattig og rik bare blir større og større.. Ingen nevneverdig forskjell mellom fattig og rik bak det gamle jernteppet, nei… 😆😆😆 1
Gjest Passpartou Skrevet 21. juni 2021 #31 Skrevet 21. juni 2021 Hvis han hadde satt seg inn i Amerikansk politikk, så hadde det vært greit. Husk at nesten 50% av Amerikanerne stemte på ham. De aller fleste som kommenterer i denne tråden har begrenset forståelse for amerikansk politikk og det amerikanske samfunnet, og skjønner overhodet ingenting av hvorfor han kom til makten. Det er jo greit å stemple alle Trump-tilhengere som idioter, men i praksis er det ikke slik.
Tiuren Skrevet 21. juni 2021 #32 Skrevet 21. juni 2021 Jeg tenker nå bare at noen må jobbe med å se mennesker og ikke sine fordommer... Det er 74milioner amerikanere som stemte på Mr.T, det finnes trolig både humanister og intellektuelle blant dem. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #33 Skrevet 21. juni 2021 Passpartou skrev (2 minutter siden): Hvis han hadde satt seg inn i Amerikansk politikk, så hadde det vært greit. Husk at nesten 50% av Amerikanerne stemte på ham. De aller fleste som kommenterer i denne tråden har begrenset forståelse for amerikansk politikk og det amerikanske samfunnet, og skjønner overhodet ingenting av hvorfor han kom til makten. Det er jo greit å stemple alle Trump-tilhengere som idioter, men i praksis er det ikke slik. Tiuren skrev (1 minutt siden): Jeg tenker nå bare at noen må jobbe med å se mennesker og ikke sine fordommer... Det er 74milioner amerikanere som stemte på Mr.T, det finnes trolig både humanister og intellektuelle blant dem. Men date en norsk pro Trump? Det er som å si ja til å høre på batshit crazy konspi teorier BLM, vaksine, Covid 19, aliens, transfobi, og mannsjåvinisme. Anonymkode: b6e2e...812 5
Tiuren Skrevet 21. juni 2021 #34 Skrevet 21. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Men date en norsk pro Trump? Det er som å si ja til å høre på batshit crazy konspi teorier BLM, vaksine, Covid 19, aliens, transfobi, og mannsjåvinisme. Anonymkode: b6e2e...812 Mulig du har rett... Det høres ut som du har lang erfaring med å date slike? Men ingen sa h*n skulle være norsk? Husker du at det var T som sørget for at det ble fart i covid vaksineforskning i USA?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #35 Skrevet 21. juni 2021 For noen år tilbake skulle jeg møte på en venn ( i et annet land) som jeg ikke hadde sett på noen år. Hadde ikke tenkt over "Trump-spørsmålet" da Trump ikke var president enda da vi møttes sist. Vi møttes, spiste litt sammen og tok med oss en flaske vin mens vi gikk innover naturen bare for å gå tur, snakke. Han var akkurat som før, kjempekoselig fyr som jeg hadde savnet. Det hadde aldri vært noe romantisk mellom oss. Vi satte oss ned på et utkikkspunkt og snakket om landsbyen som jeg heller ikek hadde sett på lenge, snakket om hver våre liv, hva som hadde skjedd i det siste osv. Fortsatt ingen rare signaler. Men så plutselig så skulle det dreies over på politikk, og jeg ble seriøst "bomadert" av Trump-propaganda. Det varte og rakk, i timesvis.. Jeg skjønte ingenting, for i vennegjengen rundt ham så kunne jeg ikke se for meg en eneste Trump-tilhenger og jeg hadde aldri sett for meg han som en. Men joda, han var tydeligvis så tilhenger at han omtrent hadde begynt å vie hele livet sitt til Trump. Jeg trakk meg litt unna med å poengtere at jeg var på helt motsatt side, men han var så "i" det at jeg skjønte at samtalen aldri ville ta slutt om jeg begynte å argumentere. Men jeg sa tydelig i fra altså, bare orket ikke diskutere. Jaja, tenkte jeg etterpå, dette var jo en overraskelse. I landsbyen, fra venner og bekjente, så hørte jeg plutselig at flere var litt oppgitt over ham, han var omtrent den eneste i hele området som "bare eeelsket Trump". To dager etterpå kommer han til van'en min for å hilse på igjen, han var nærmeste nabo, og en venn så det var jo naturlig. Vi spiste sammen, snakket som før. Men så begynte det igjen. Trump, trump, trump og konspirasjonsteorier. I det jeg reiser meg og prøver å finne en vei ut av det hele, tenkte å si at nå skulle jeg dra avgårde for å gjøre noen ærend. Ja da reiser han seg og kysser meg.. Det ble slutten på et vennskap det, jeg trakk meg unna fordi jeg ble helt perpleks. Utenom det med Trump så var det fortsatt rart at han som over femten år eldre enn meg skulle finne på å kysse meg. Og med "alt på en gang" så ble det bare så feil, jeg mistet interessen for ham som venn i tillegg liksom. De neste ukene snakket vi jo, men mindre og mindre og mindre. Han begynte plutselig å date ei dame, og det var jo bra. Jeg klarte ikke lengre ha han som venn en gang, klarte ikke å sitte å høre på alt dette uten at min egen mening betød noe som helst (det var ikke liv å mene noe annet). Nå, to år etterpå er han til og med slettet på facebook, jeg klarte ikke mer etter at korona kom -fb fløyt over av konspirasjonsteorier og en hel masse annet rart.... Anonymkode: d7a0c...cad 3
Gjest HarryDotter Skrevet 21. juni 2021 #36 Skrevet 21. juni 2021 Sophie-Ann skrev (9 timer siden): Hadde takket for meg og ikke møtt vedkommende igjen. Han står for noe jeg aldri i verden kunne levd med. AlisonDiLaurentis skrev (9 timer siden): Dumpet ham Dere vet at Trump stod for ganske mye forskjellig? At mye av politikken hans var fornuftig. Alt som kom frem i media var hans værste sider og folk brydde seg ikke om å sjekke de andre aspektene. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ville diskutert hvorfor. Dersom begrunnelsen var nyansert og god, feks at Trump ønsker å demme opp mot kommunismens frammarsj, viljen til å gjøre America great again, jobbe for individets frihet og mulighet, da hadde det gått helt greit. Så lenge ikke daten var Trump selv, hele pakka blir for mye. Anonymkode: 028f1...7f3 Godt å se en som evner å reflektere litt før man skriker DUMP! Vera skrev (31 minutter siden): Kommunismens frammarsj 😂😂 Merkelig da at gapet mellom fattig og rik bare blir større og større.. Det er jo nettopp konsekvensen av kommunisme. Ikke på papiret selvsagt, men i praksis. Kina er på fremmarsj. Er nok det brukeren sikter til. Og reellt er det også. Nato var svært tydelige på det nå, at Kina kjøper seg inn i vestlige interesser over alt. Snart har de total kontroll over hele handelsmarkedet og infrastrukturen i vesten. Amerika derimot, som har vært vestens mur og beskytter av demokratiet i flere tiår, er nå mer opptatt av likestilling, transbevegelsens rettigheter og safe space på collage, enn å holde balansen i verden på rett kjøl. Ironisk nok vil ikke alle disse rettighetene og frihet bety noe som helst, straks Kina får overtaket. En av få gode ting med Trump var hans oppmerksomhet mot Kina og hans evne til å tvinge igjennom tiltak for å bremse deres handelsmonopol.
jabx Skrevet 21. juni 2021 #37 Skrevet 21. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva hadde du gjort da? Anonymkode: 4f6fe...150 Ringt nærmeste psykiatriske sykehus og tipset dem om en rømt pasient. 4
jabx Skrevet 21. juni 2021 #38 Skrevet 21. juni 2021 HarryDotter skrev (2 minutter siden): Dere vet at Trump stod for ganske mye forskjellig? At mye av politikken hans var fornuftig. Alt som kom frem i media var hans værste sider og folk brydde seg ikke om å sjekke de andre aspektene. Hitler hadde også enkelte fornuftige ideer. Det endrer ikke at totalpakken var forkastelig og jævlig. Men for å spørre: Hvilke andre aspekter? Hvilken fornuftig politikk? 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #39 Skrevet 21. juni 2021 HarryDotter skrev (4 minutter siden): Dere vet at Trump stod for ganske mye forskjellig? At mye av politikken hans var fornuftig. Alt som kom frem i media var hans værste sider og folk brydde seg ikke om å sjekke de andre aspektene. Godt å se en som evner å reflektere litt før man skriker DUMP! Det er jo nettopp konsekvensen av kommunisme. Ikke på papiret selvsagt, men i praksis. Kina er på fremmarsj. Er nok det brukeren sikter til. Og reellt er det også. Nato var svært tydelige på det nå, at Kina kjøper seg inn i vestlige interesser over alt. Snart har de total kontroll over hele handelsmarkedet og infrastrukturen i vesten. Amerika derimot, som har vært vestens mur og beskytter av demokratiet i flere tiår, er nå mer opptatt av likestilling, transbevegelsens rettigheter og safe space på collage, enn å holde balansen i verden på rett kjøl. Ironisk nok vil ikke alle disse rettighetene og frihet bety noe som helst, straks Kina får overtaket. En av få gode ting med Trump var hans oppmerksomhet mot Kina og hans evne til å tvinge igjennom tiltak for å bremse deres handelsmonopol. Pro Trump er lik incel. Anonymkode: b6e2e...812 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2021 #40 Skrevet 21. juni 2021 Jeg er 100% nordmann og kunne ikke vært sammen med noen som var tilhenger av en utenlandsk statsleder. Lojaliteten min er til kongen og fedrelandet! Anonymkode: 3abe5...2bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå