Gå til innhold

Hvis daten var Trump-tilhenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du gjort da?

Anonymkode: 4f6fe...150

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde takket for meg og ikke møtt vedkommende igjen. Han står for noe jeg aldri i verden kunne levd med. 

• Liker 23
Skrevet

Dumpet ham

• Liker 10
Skrevet

Dumpet hen faktisk, legg på at det kom frem at vedkommende var vaksinemotstander i tillegg.Vi hadde lite å prate plutselig når hen begynte å messe på dette. Mye vi helt sikkert kunne kranglet om så var det ikke noe poeng med andre date for å si det sånn.

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde dumpet vedkommende. 

AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Hadde takket for meg og dratt. 

Anonymkode: 307f8...dd3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville diskutert hvorfor. Dersom begrunnelsen var nyansert og god, feks at Trump ønsker å demme opp mot kommunismens frammarsj, viljen til å gjøre America great again, jobbe for individets frihet og mulighet, da hadde det gått helt greit. Så lenge ikke daten var Trump selv, hele pakka blir for mye.

Anonymkode: 028f1...7f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Droppet han rimelig kjapt. Vi hadde da ikke hatt noe til felles og verdier som er viktige for meg, hadde neppe vært viktige for ham. 

Anonymkode: 33d75...f94

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Takket for meg og aldri møtt ham igjen. Uten tvil. 

Anonymkode: 9b7b9...7c3

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde løpt!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det viser egentlig at vi har lite til felles og det å generelt sett være veldig opptatt av amerikansk politikk viser at vi har litt til felles. Greit nok å ha meninger om hva som skjer "over there", men noen blir jo mer engasjert i amerikansk politikk enn de er i politikk fra eget land. Skjønner selvfølgelig at ting har ringvirkninger, men det er ikke det jeg mener her. 

Det virker egentlig litt tåpelig. 

Anonymkode: 294d8...17c

• Liker 3
Skrevet

Aldri datet vedkommende. 

Skrev med en jeg trodde var oppegående - svært skuffende da han viste seg å være konspirasjonsteoretiker, glad dette kom frem før en date. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Veldig rart å være tilhenger av en tidligere amerikansk president når du ikke engang lever i USA. Tror jeg hadde vært mer enn bare litt skeptisk, for å si det diplomatisk.

Men for all del, det finnes folk som forguder Obama, så...

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dumpet han.

Anonymkode: 1d834...8b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi dere. Man må da få lov å ha forskjellige meninger og synspunkter uten å bli dømt. 

Hadde gitt han en sjanse. Han kan være en utrolig snill og god fyr. Du aner ikke.
Bare fordi han er trump tilhenger betyr ikke nødvendigvis det at han er en dårlig partner. 

Hvis jeg skulle dumpa alle som hadde andre interesser enn meg så hadde jeg hvert evig singel. 

Nei jeg er ikke trump tilhenger. 

Anonymkode: 82eb3...a89

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gi dere. Man må da få lov å ha forskjellige meninger og synspunkter uten å bli dømt. 

Hadde gitt han en sjanse. Han kan være en utrolig snill og god fyr. Du aner ikke.
Bare fordi han er trump tilhenger betyr ikke nødvendigvis det at han er en dårlig partner. 

Hvis jeg skulle dumpa alle som hadde andre interesser enn meg så hadde jeg hvert evig singel. 

Nei jeg er ikke trump tilhenger. 

Anonymkode: 82eb3...a89

Å være Trump-tilhenger tyder på et ræva menneskesyn, men ok.

Anonymkode: 89367...a88

• Liker 13
Skrevet

Jeg ville lurt på hvorfor, hvilken tankegang og argumenter som lå bak. Sannsynligheten for at vi hadde såpass lite grunnleggende til felles at det ikke var noe å bygge videre på ville nok vært stor (jeg er tross alt Hilary-fan), men det ville ikke nødvendigvis i seg selv vært dumpegrunn. Å avfeie alle som stemte på eller fortrakk Trump som hjernedøde kospirasjonsteoretikere og idioter er jo bare å senke seg ned på samme nivå som Trump. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg ville diskutert hvorfor. Dersom begrunnelsen var nyansert og god, feks at Trump ønsker å demme opp mot kommunismens frammarsj, viljen til å gjøre America great again, jobbe for individets frihet og mulighet, da hadde det gått helt greit. Så lenge ikke daten var Trump selv, hele pakka blir for mye.

Anonymkode: 028f1...7f3

Kommunismens frammarsj 😂😂 Merkelig da at gapet mellom fattig og rik bare blir større og større..

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hatt problemer med å respektere og akseptere at en jeg skulle ha et kjærlighetsforhold til syns det var greit å rangere folk etter hudfarge og rikdom. Det blir en lettvekter i min verden.

Anonymkode: 8ae56...f71

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke brydd meg om det. Er uenig i mye av det trump sier og gjør men er også enig i masse

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...