Gå til innhold

Hva synes du er kleint at damer på din egen alder gjør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn kan selvsagt også få svare hva de synes er kleint at andre menn på egen alder gjør.

 

Jeg er 41 og synes det er kleint når damer på min alder

- er høyrøstede, voldsomme og/eller brautende i fylla. Fulle folk er generelt kleine, men når damer på min alder får noe innabords og skal bjuda på, er det bare fryktelig pinlig.

- flørter åpenlyst med vesentlig yngre menn. Jeg bryr meg forsåvidt ikke om hvem folk puler, men synes likevel det er kleint med voksne damer som åpenlyst flørter og ekstra kleint når aldersforskjellen er stor "feil" vei.

- poster mange selfier av seg selv og særlig når selfier åpenbart er retusjert og/eller har filter 

- skryter veldig av seg selv i sosiale medier. "Se på meg, se så flink jeg er!" kunne de nesten sagt rett ut. Sikkert bra å være stolt av seg selv, men noen ganger blir det for mye for min smak. Eks; har ei på Face som legger ut kaker hun lager, møbler hun pusser opp, ting hun gjør som å skrive julebrev til kolleger, tar trenerkurs, lager påskeegg til alle ungene på lagene til datteren (selv om alle foreldrene spleiset, fremstilte hun det som at de bare var fra henne) osv osv. Mens andre i dag har skrytt av ungene sine som er ferdige på ulike klassetrinn, valgte hun å fokusere på seg selv og hvor flink mamma hun er som har bakt boller til russegjengen til datteren, framfor å vise fram døtrene som er ferdige på henholdsvis barneskolen og vgs. 🙈🙊

- synes faktisk også det er litt kleint når damer på min alder fortsatt er på leiemarkede når det åpenbart skyldes at man prioriterer penger feil.  (Folk gjør som de vil og lever som de vil, jeg synes det er helt dust å sløse penger på dyre klær og eget utseende, som fillers,  vipper, Botox osv og leie husvære. Det er jo så mye smartere å eie bolig, også for å indirekte sikre egne barn en arv i framtiden. )

Anonymkode: 9910f...ff4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, eneste jeg kommer på er at jeg har en del venninne som kaller venninnemøtene "forening" som om de gjør noe viktig, men de gjør jo ikke annet enn å skravle og spise kake og drikke kaffe eller vin. Som vi pleier å gjøre når vi treffes... 

Og at de er med på alle Facebook konkurranser, tigger om alt, skulle ønske jeg kunne slå av den funksjonen slik at jeg slipper å se se det for det har satt en del i et nytt lys.

Anonymkode: 5101a...96c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Jeg synest det er kleint når godt voksne damer skal baksnakke andre, jeg er overhode ikke interessert. 
Ei heller er jeg interessert i tupper greiene dine eller mary k sminken du er så utrolig fornøyd med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samme årsmodell som Caroline Berg Eriksen og syntes det er ganske flaut hvordan hun holder på med å leke deilig foran kamera, godt innblandet med thinspo og filter. 

Anonymkode: 56973...609

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm, eneste jeg kommer på er at jeg har en del venninne som kaller venninnemøtene "forening" som om de gjør noe viktig, men de gjør jo ikke annet enn å skravle og spise kake og drikke kaffe eller vin. Som vi pleier å gjøre når vi treffes..

Og at de er med på alle Facebook konkurranser, tigger om alt, skulle ønske jeg kunne slå av den funksjonen slik at jeg slipper å se se det for det har satt en del i et nytt lys.

Anonymkode: 5101a...96c

Ugh, det hørtes rimelig flaut ut, ja 😄 Forresten får det dere til høres ut som dere er i pensjonsalder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kleint med folk som legger seg opp i hva andre på egen alder gjør!

Anonymkode: 106e3...3fa

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er kleint når damer på min alder føler de sitter på fasiten på rett oppførsel, klesstil, hobbyer og generell livsstil.

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (2 minutter siden):

Ugh, det hørtes rimelig flaut ut, ja 😄 Forresten får det dere til høres ut som dere er i pensjonsalder.

Ja, jeg vet og vi er ikke sååå gamle, slutten av 30 årene og begynnelsen av 40 årene. Men det virker som om det er en "bygdegreie" for alle som omtaler det som "forening" er fra bygda når jeg tenker meg om... :P 

Anonymkode: 5101a...96c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er for kort til å bry seg om hva andre gjør.

Anonymkode: 8f691...3db

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det er kleint med folk som legger seg opp i hva andre på egen alder gjør!

Anonymkode: 106e3...3fa

Enig. Og som i tillegg skryter av sitt perfekte liv på sosiale medier, samt utleverer ungene sine konstant på alle plattformer

Anonymkode: f7c9f...6ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 40 nå, og det flaueste jeg vet er når voksne damer kritiserer unge jenter. Det vitner om usikkerhet. Vi som skal være gode rollemodeller og heie dem frem. 
 

Anonymkode: 6feae...4b0

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt henger jeg meg ikke opp i. Folk må få lov til å gjøre som de vil, uansett alder. Hadde alle vært like kjedelige som meg, så hadde det vært et nitrist samfunn🤭

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som skilles i en alder av 40 og må ut på leiemarkedet i noen år før de kan kjøpe igjen. Det er normalt. 

 

Anonymkode: 0ddbb...8f7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som legger ut bilder med ekstremt åpenbare filtre på fb/ig etc. Kom igjen liksom, du lurer ingen når huden din blender inn med bakgrunnen og de fleste har sett deg i virkeligheten.

Anonymkode: c51b2...04d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoing og roping når dem er ute på byen. Høylydt latter. Høylydt snakk om privatlivet (sex). Men jeg kan nok le høylydt selv om jeg er brisen, så litt dobbeltmoral. :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er på din alder ts.

Og jeg syns det er pinlig når damer på min alder snakker nedsettende om andre kvinner som bare lever livet sitt.

Og jeg syns det er pinlig når damer på min alder bruker ordet kleint.

Anonymkode: fd78c...935

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hm, eneste jeg kommer på er at jeg har en del venninne som kaller venninnemøtene "forening" som om de gjør noe viktig, men de gjør jo ikke annet enn å skravle og spise kake og drikke kaffe eller vin. Som vi pleier å gjøre når vi treffes... 

Og at de er med på alle Facebook konkurranser, tigger om alt, skulle ønske jeg kunne slå av den funksjonen slik at jeg slipper å se se det for det har satt en del i et nytt lys.

Anonymkode: 5101a...96c

«Syforening» virker gammeldags, men mange sier det, selv om de bare skravler og koser seg med ost og vin.

En stund drev alle med å invitere til nettspill på fb, det klarte jeg å fjerne.

Jeg reagerer når folk skryter på seg rikdom  (de ikke har). Det tror jeg foregår både her på KG og fb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kleint at voksne kvinner oppretter slike tråder, istedenfor å fokusere på sitt eget liv. Og nei, jeg føler meg ikke truet på noen som helst måte - fordi jeg har ikke sosiale medier.

Anonymkode: 433f6...901

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, og jeg syns det flaueste er når damer på min alder baksnakker og prater stygt til de som er mye yngre enn seg som jenter på 20-25 år... De er bare sjalu, men jeg liker det ikke. 

Anonymkode: 21553...b13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...