Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

Rotehøna_21 skrev (4 minutter siden):

Ja, du hadde helt rett! 😀 

Lever lenge på den 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (27 minutter siden):

Lever lenge på den 😂

Det kan du gjøre da ja😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (42 minutter siden):

En shot ute er 40 ml. 

Gosj ja, jeg er virkelig helt ute av det i dag 😳😳 får skylde på at det er virkelig lenge siden jeg var ute på byen, og at jeg så godt som aldri drikker sprit 😅

Men da går jeg tilbake til å synes at 255 kr er dyrt...!

(Men har ikke noe problem med å kjøpe hele flasker av lukter jeg liker, så det er jo en dyr hobby om man kjøper "alt". Det er en fin måte å dele på for de som vil ha mer bredde da)

Endret av Vimsepims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsepims skrev (12 minutter siden):

Gosj ja, jeg er virkelig helt ute av det i dag 😳😳 får skylde på at det er virkelig lenge siden jeg var ute på byen, og at jeg så godt som aldri drikker sprit 😅

Men da går jeg tilbake til å synes at 255 kr er dyrt...!

(Men har ikke noe problem med å kjøpe hele flasker av lukter jeg liker, så det er jo en dyr hobby om man kjøper "alt". Det er en fin måte å dele på for de som vil ha mer bredde da)

Hvordan kan det være dyrt når det er over 1500 kr for ei flaske med 30 ml?! (Som noen over her skriver / hvis det stemmer?). De selger da som sagt med tap, sant å si. Det er ikke dyrt. Det er helt innafor. 

Endret av CrazyCatLady2500
Vesentlig info manglet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skrev (5 timer siden):

I dag prøver jeg ut en som jeg kjøpte her om dagen. Lolitaland fra Lolita Lempicka.  

DC7F4EE4-C68B-4775-9540-27A27A20D29A.jpeg

Den kjøpte jeg i sommer. Solgte den etter en sprut. Den ble for ung for meg…. Men for 20 år siden ville jeg nok elsket den. Og flaska er jo nydelig! 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har på Boss nuit inntil videre. Fram til dusj - etterpå blir det noe annet 😊 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den kjøpte jeg i sommer. Solgte den etter en sprut. Den ble for ung for meg…. Men for 20 år siden ville jeg nok elsket den. Og flaska er jo nydelig! 

Anonymkode: 23e34...174

Jeg er 23 år selv, synes den lukter veldig søtt, men liker det! Ikke noe jeg kan bruke hver dag, og litt redd for at andre kanskje synes det er altfor søtt. Men passer godt på meg og den gir meg litt nybakt vaniljebakst følelse, elsker det! Og enig, flasken er nydelig 😍 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo Malone Myrrh and Tonka i kveld. Må være en av de beste jeg har prøvd. 

Anonymkode: 23e34...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolce & gabbana the one gold. Jeg liker overhodet ikke den vanlige the one, men denne her har jeg virkelig falt for nå. 

 

P-96945.thumb.jpg.eb825e846f4195ac0a9bda310d58d47e.jpg

Anonymkode: 7a6b3...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wild bluebell fra Jo Malone i dag. Litt feil årstid, kjenner jeg. Pluss at den får meg til å nyse. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo Malone Wood Sage & Sea Salt. Kanskje mer en sommerduft, men jeg elsker den året rundt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...