Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?


skruf

Anbefalte innlegg

skruf skrev (11 minutter siden):

Den er jeg så nysgjerrig på, men ingen selger den her, og den er litt for dyr til at jeg sjanser på å bare bestille den… kan du beskrive hvordan den lukter, evt er det noen andre parfymer du kan sammenligne den med? 

Den ligner ikke på noen andre jeg har…. Lukter «dyrt», ikke syntetisk kirsebær 🍒 

Mitt beste tips er å se på Finn om du finner noen å kjøpe en tester/dekanter av. 
 

Har bare en prøve på 2 ml jeg også, ellers skulle jeg sendt deg en prøve. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bal D’ Afrique 🍋🌿 lenge siden sist, hadde glemt hvor god den er. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Den ligner ikke på noen andre jeg har…. Lukter «dyrt», ikke syntetisk kirsebær 🍒 

Mitt beste tips er å se på Finn om du finner noen å kjøpe en tester/dekanter av. 
 

Har bare en prøve på 2 ml jeg også, ellers skulle jeg sendt deg en prøve. 

Takk for svar, og godt tips :) Ble bare mere nysgjerrig på den nå😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (46 minutter siden):

Takk for svar, og godt tips :) Ble bare mere nysgjerrig på den nå😄

Ja, og så lukter de aldri likt på huden som når man sprayer ut i luften 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (5 timer siden):

Den er jeg så nysgjerrig på, men ingen selger den her, og den er litt for dyr til at jeg sjanser på å bare bestille den… kan du beskrive hvordan den lukter, evt er det noen andre parfymer du kan sammenligne den med? 

Noen selger en dekant av den her til en grei penge ☺️ https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=238630614

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger dekanter av sin samboers parfymer? Virker som han bare tar av dem bak hennes rygg. Hvorfor selger hun ikke dekantene selv? Er jo hennes parfymer. Mulig det bare er dårlig formulert, men fikk litt dårlig magefølelse av den annonsen. 

Anonymkode: c06ff...aa0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Selger dekanter av sin samboers parfymer? Virker som han bare tar av dem bak hennes rygg. Hvorfor selger hun ikke dekantene selv? Er jo hennes parfymer. Mulig det bare er dårlig formulert, men fikk litt dårlig magefølelse av den annonsen. 

Anonymkode: c06ff...aa0

Kanskje de har fordelt «arbeidet» sånn at han gjør det tekniske med Finn-annonser og sånt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsepims skrev (2 minutter siden):

255 kr er en ganske stiv pris for 5 ml synes nå jeg (om man vil ha en prøve av Tom Ford, samt frakt)

Det er ikke stivt i det hele tatt. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Kanskje de har fordelt «arbeidet» sånn at han gjør det tekniske med Finn-annonser og sånt. 

Litt rart, syns jeg siden han skriver at han selger dekanter av sin samboers egne parfymer 🤔 virker som han bare tar parfymene og pengene for dem. Og de fleste klarer jo å skrive en Finn-annonse selv... Og med 5 ml dekant går jo 30-50 ml veldig fort også om mange kjøper. Og han skriver jo at de er i daglig bruk av henne. Jeg syns bare det ser litt shady ut. Men er sikkert bare jeg som overtenker. Fikk bare en veldig dårlig følelse. 

Anonymkode: c06ff...aa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke stivt i det hele tatt. 

Anonymkode: 23e34...174

Koster 1510 for 30 ml. Deler man den summen på seks så er det 261 kr. Så han selger faktisk med tap. 

Anonymkode: 23e34...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt rart, syns jeg siden han skriver at han selger dekanter av sin samboers egne parfymer 🤔 virker som han bare tar parfymene og pengene for dem. Og de fleste klarer jo å skrive en Finn-annonse selv... Og med 5 ml dekant går jo 30-50 ml veldig fort også om mange kjøper. Og han skriver jo at de er i daglig bruk av henne. Jeg syns bare det ser litt shady ut. Men er sikkert bare jeg som overtenker. Fikk bare en veldig dårlig følelse. 

Anonymkode: c06ff...aa0

Skjønner hva du mener. Men jeg leter alltid etter naturlige forklaringer på ting 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke stivt i det hele tatt. 

Anonymkode: 23e34...174

Nei, når jeg tenkte etter så er jo 5 ml mer enn en shot ute f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Litt rart, syns jeg siden han skriver at han selger dekanter av sin samboers egne parfymer 🤔 virker som han bare tar parfymene og pengene for dem. Og de fleste klarer jo å skrive en Finn-annonse selv... Og med 5 ml dekant går jo 30-50 ml veldig fort også om mange kjøper. Og han skriver jo at de er i daglig bruk av henne. Jeg syns bare det ser litt shady ut. Men er sikkert bare jeg som overtenker. Fikk bare en veldig dårlig følelse. 

Anonymkode: c06ff...aa0

Samboeren syns det er helt greit, for hu er ikke på Finn. 🤣 Det er mine parfymer. Jeg er ikke på Finn så derfor gjør vi det sånn. 😀  jada, kunne sikkert ordna meg en konto, men han har konto fra før og har gode karakterer. ☺️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotehøna_21 skrev (13 minutter siden):

Samboeren syns det er helt greit, for hu er ikke på Finn. 🤣 Det er mine parfymer. Jeg er ikke på Finn så derfor gjør vi det sånn. 😀  jada, kunne sikkert ordna meg en konto, men han har konto fra før og har gode karakterer. ☺️ 

Det var det jeg sa 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I kveld har jeg på meg Dior Addict. Bruker den ikke så ofte, for den er litt voldsom. Men herlig en gang i blant. Selv om den er best om sommeren. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimsepims skrev (21 minutter siden):

Nei, når jeg tenkte etter så er jo 5 ml mer enn en shot ute f.eks. 

En shot ute er 40 ml. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (9 minutter siden):

Det var det jeg sa 🤪

Ja, du hadde helt rett! 😀 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...