skruf Skrevet 11. april 2022 Forfatter #981 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I går: YSL Black Opium. Den lukter bare så kjedelig på meg. Ingen personlighet. Lurer på om den passer bedre for folk i 20-åra (jeg er i 40-årene). Anonymkode: 15bc7...1a5 Jeg er på samme alder, og den lukter godt på meg, har hatt den tidligere. Tror heller den ikke passet kroppslukten din. En parfyme kan lukte så godt på en person, men helt forferdelig på en annen. Har ei venninne som bruker parfymen Angel, og den er så sinnsyk god på henne. Kjøpte meg ei flaske selv uten å prøve den, og den luktet skikkelig høgg og sure tær på meg. Fikk faktisk hodepine av meg selv😆 Så den ga jeg til venninna mi.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #982 Del Skrevet 11. april 2022 skruf skrev (1 time siden): Jeg er på samme alder, og den lukter godt på meg, har hatt den tidligere. Tror heller den ikke passet kroppslukten din. En parfyme kan lukte så godt på en person, men helt forferdelig på en annen. Har ei venninne som bruker parfymen Angel, og den er så sinnsyk god på henne. Kjøpte meg ei flaske selv uten å prøve den, og den luktet skikkelig høgg og sure tær på meg. Fikk faktisk hodepine av meg selv😆 Så den ga jeg til venninna mi.. Ja, det er sikkert noe i det. Jeg synes den luktet godt helt til den kommer på huden min, da lukter den bare et eller annet stramt og parfymeaktig. Klarer ikke skille ut noe annet enn det. Anonymkode: 15bc7...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #983 Del Skrevet 11. april 2022 Byredo Oud immortel Anonymkode: 753e7...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2022 #984 Del Skrevet 12. april 2022 Rotehøna_21 skrev (På 10.4.2022 den 23.08): Lukta på Gypsy water i går. Lukta veldig godt. Åssen sitter den på huden? 😀 Jeg synes den sitter godt! 😁 typisk Byredo. Men ei venninne kjøpte ny Byredo-parfyme som ikke sitter godt. Så jeg vet ikke 🙀 kan det variere fra person til person? Anonymkode: 23e34...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 12. april 2022 #985 Del Skrevet 12. april 2022 Poison girl. Dior. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 12. april 2022 #986 Del Skrevet 12. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes den sitter godt! 😁 typisk Byredo. Men ei venninne kjøpte ny Byredo-parfyme som ikke sitter godt. Så jeg vet ikke 🙀 kan det variere fra person til person? Anonymkode: 23e34...174 Ikke sant. Jeg har en hud som drikker parfyme virker det som, så ville vel blitt fort borte på meg da 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 13. april 2022 #987 Del Skrevet 13. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 13. april 2022 #988 Del Skrevet 13. april 2022 I dag er det Lancome - La nuit trésor á la folie 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 13. april 2022 #989 Del Skrevet 13. april 2022 Kate Moss, Velvet Hour. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury_ Skrevet 14. april 2022 #990 Del Skrevet 14. april 2022 Jeg luktet nettopp på denne på taxfreen og bestilte den med én gang (på nett, mye billigere 😂). Jeg luktet på vanlig Nomade i fjor og likte den ikke, men hadde ikke vært borti denne versjonen. Denne syns jeg var kjempegod, litt søtere og mer feminin en den originale. Har vært på utkikk etter en vårlig/chypre parfyme lenge, men har ikke likt noen. Det ser ut som at jeg liker en del av parfymene til Quentin Bisch. Luktet også på den nye Nomade Naturelle, men den syns jeg ble litt vel søt, selv om jeg likte den. Ser for meg at jeg kan få hodepine av den. Men likte at den luktet litt solkrem 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 14. april 2022 #991 Del Skrevet 14. april 2022 I dag er det Dolce & Gabbana - The only one intens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. april 2022 #992 Del Skrevet 14. april 2022 (endret) Idag ble det denne Endret 14. april 2022 av Beatbox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 14. april 2022 #993 Del Skrevet 14. april 2022 Idag ble de Bvlgari Omnia Crystalline EDP🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 15. april 2022 #994 Del Skrevet 15. april 2022 I dag var det Casamorati - Dama Bianca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. april 2022 #995 Del Skrevet 15. april 2022 Lancome Idole L'Intense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 16. april 2022 #996 Del Skrevet 16. april 2022 I dag tester jeg Lavender & Wool fra Linda Landenberg, og jeg vet allerede nå at jeg skal kjøpe en hel flaske av denne til høsten. Det er den perfekte parfymen for høst og vinter, den føles varm og hjemmekoselig. Lukter lavendel og sjokolade, samt litt krydder. Passer perfekt til å sitte foran peisen på vinteren, mens det snør ute. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysion Skrevet 16. april 2022 #997 Del Skrevet 16. april 2022 "Very Good Girl" fra Carolina Herrera. Synd flaska er så innmari upraktisk, men den lukter fantastisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 16. april 2022 #998 Del Skrevet 16. april 2022 Hatt Mugler - Alien tidlig i dag. Også hadde jeg Initio - Addictive vibration da vi gikk ut for å spise senere på kvelden 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eryn Skrevet 16. april 2022 #999 Del Skrevet 16. april 2022 Skogkatten skrev (8 timer siden): I dag tester jeg Lavender & Wool fra Linda Landenberg, og jeg vet allerede nå at jeg skal kjøpe en hel flaske av denne til høsten. Det er den perfekte parfymen for høst og vinter, den føles varm og hjemmekoselig. Lukter lavendel og sjokolade, samt litt krydder. Passer perfekt til å sitte foran peisen på vinteren, mens det snør ute. Ååå denne har jeg hatt lyst til å lukte på lenge!! Hvor fikk du testet den? Pliz ikke si Sverige! 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. april 2022 #1000 Del Skrevet 16. april 2022 SG79 STHLM No 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå