Gå til innhold

Hvilken parfyme har du på deg i dag?

skruf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en skikkelig parfyme elsker og har funnet de beste fra Oriflame. De har noen skikkelige gode dufter fra Giordani og en som heter Essenza Gold EdP og Eclat Mon Perfum.

Deres siste lansering heter Eclat NUiT og er inspirert av en natt i Paris. Den dufter herlig av Chypre Blomster, blåbær, jasmin og patchouli. De koster heller ikke skjorta  og så har De 100% fornøydgaranti så liker jeg ikke duften, så kan jeg bytte i noen andre eller rett og slett få pengene tilbake selvom emballasjen er brutt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillir skrev (På 19.1.2022 den 19.51):

Jeg er en skikkelig parfyme elsker og har funnet de beste fra Oriflame. De har noen skikkelige gode dufter fra Giordani og en som heter Essenza Gold EdP og Eclat Mon Perfum.

Deres siste lansering heter Eclat NUiT og er inspirert av en natt i Paris. Den dufter herlig av Chypre Blomster, blåbær, jasmin og patchouli. De koster heller ikke skjorta  og så har De 100% fornøydgaranti så liker jeg ikke duften, så kan jeg bytte i noen andre eller rett og slett få pengene tilbake selvom emballasjen er brutt. 

Er det kopier av andre kjente parfymer? Kan se litt slik ut når man kikker på flaskongene dems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viva la juicy❤

Men etter dusj blir det en annen,valget står mellom flere..

giorgio armani my way,abercrombie&fitch first instinct sheer,jimmy choo blossom og viktor&rolf bonbon..

I dag vil jeg ha en parfyme som lukter mye,og som lukter mye hele dagen..

Disse gjør det..❤

Men klarer ikke velge😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (27 minutter siden):

Er det kopier av andre kjente parfymer? Kan se litt slik ut når man kikker på flaskongene dems

Jeg syns oriflame sine parfymer lukter seg selv, og ikke kopi av andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg går for armani~My way idag😍

Har en svær flaske jeg nylig fikk, bruker den altfor sjelden siden den er ganske sterk..

Men skal være mye ute i dag,og da passer det fint med en 'tyngre'parfyme, men som samtidig sitter heeeeeeele dagen/natten❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagtid ble det i dag Moonlight patchouli fra Van Cleef and Arpels. Bruker den sjelden, men den er ganske god. 

Anonymkode: 23e34...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en dusj ble det Eau des sens fra Diptyque igjen. Jeg er besatt av den. Gleder meg til å teste den i sommertemperaturer! 

Anonymkode: 23e34...174

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kaneel skrev (16 timer siden):

Nei, det er ikke kopier. Oriflame bruker de beste parfymørene som finnes og de lager parfyme kun for Oriflame!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillir skrev (4 minutter siden):

Nei, det er ikke kopier. Oriflame bruker de beste parfymørene som finnes og de lager parfyme kun for Oriflame!

Oriflame er pyramidespill. Ikke faen om jeg støtter noe sånt. Og at de beste parfymørene velger oriflame fremfor Jean Paul Gaultier og Chanel, det tror du ikke på selv en gang. 

Anonymkode: c06ff...aa0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...